Az MNB monetáris tanácsa 0,75 százalékkal csökkentette az alapkamatot
Öltözködésünk is a gazdaságtól függ
Nem csak egy ruhamárka lehet divatos
Célba vette a divatágazatot a legnagyobb orosz kézilőfegyver-gyártó: a Kalasnyikov konszern 2016 végéig 60 márkaüzletet akart nyitni Oroszországban, amelyekben a hagyományos termékei mellett saját márkájú divatcikkeket, kiegészítőket és emléktárgyakat is forgalmaz – írta pénteki számában az Izvesztyija című napilap.
[extracode type=”ad” id=”in_post_trendextra” data=”103″]
Vlagyimir Dmitrijev, a cég marketingigazgatója a lapnak a Caterpillar és Ferrari példáját megemlítve mondta el, hogy e világmárkák bevételeinek akár 10 százaléka is a saját brand alatt forgalmazott ruházati cikkekből származik. Véleménye szerint a Kalasnyikov ruhái és egyéb termékei ugyanolyan nagy keresletnek örvendenek majd, mint az alaptermékei.
Dmitrijev elismerte, hogy a konszern az Oroszország elleni nyugati szankciók hatására volt kénytelen felülvizsgálni marketingpolitikáját, a cég sport- és vadászlőfegyvereinek 70 százalékát ugyanis az európai és az amerikai piac vette fel addig. A Kalasnyikov ezért a hazai fogyasztóra hangolódott át, és megszületett a szabadidős viselet, a sportruházat és az emléktárgyak gyártásáról szóló elképzelés.