Plakátokkal fegyelmeznék a turistákat
Csak ízléssel és tisztelettel…
A kampány célja felhívni a turisták figyelmét arra, hogy „ízléssel és tisztelettel viseltessenek” a főváros iránt – közölte az MTI kérdésére a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK).
[extracode type=”ad” id=”in_post_trendextra” data=”117″]
A jelenleg futó kampány keretében kétszáz plakát látható a négy metróvonalon járó szerelvényeken október 15-től november 15-ig, és a tervek szerint a kampányt jövőre is folytatják.
A kampányt a Budapesti Közlekedési Központtal (BKK) és a BKK plakátfelületeit értékesítő Promix Zrt.-vel közösen indította a turisztikai központ, így a felületeket térítésmentesen bocsátották a rendelkezésére. A szükséges plakátok legyártásának, kihelyezésének, illetve levételének a költsége 634 ezer forint áfa nélkül.
Palackba zárva
A kampány plakátjain, amelyeket a BFTK tervezett, Budapest egy-egy látványossága látható palackba zárva, illetve angol kifejezések (Travel. Enjoy. Respect; Welcome to Budapest) olvashatók.
[extracode type=”ad” id=”in_post”]
A BFTK osztja az ENSZ Turisztikai Világszervezetének hitvallását, mely idén a fenntartható turizmust jelölte meg mottójának, ezért indította el a turista edukációs mini kampányt – írta a BFTK.