2024 április 19

Pláza helyett webáruház?

Az amerikai fiatalok szerint már nem annyira menő a plázákban lógni, a vásárlás nem tartozik a kedvenc időtöltések közé. Helyette inkább beülnek egy étterembe, kávéznak, beszélgetnek, minőségi időt töltenek a barátaikkal.

A felmérésből kiderül, hogy ezek a fiatalok a hagyományos vásárlás helyett gyakrabban használják a webáruházakat. Ami amellett, hogy kényelmes megoldás, számos más, pozitív előnnyel bír.

[extracode type=”ad” id=”in_post_trendextra” data=”103″]

Ez a tendencia hazánkat is elérte. A tavalyi évben végzett felmérések adatai alapján elmondható, hogy a webshopoknak egyre több új, huszonéves regisztrált vásárlója van.

„2016 második félévében közel 70 ezer új regisztrált vásárlónk lett a 18-24 éves korosztályból” – mondta Gerhát-Molnár Irina a Brands.hu ügyvezető igazgatója

Érezhető, hogy egyre több fiatal választja az online vásárlást a hagyományos vásárlás helyett. Ez érthető is, hiszen az internetes vásárlás számos előnnyel jár. A fiatal nem költ többet, mint amennyit eltervezett – nincs hamburger, süti, kávé, váratlan költés – nem kell azonnal fizetni, (ráér napokkal később, amikor megérkezik a csomag), összehasonlíthatja a vásárlás pillanatában az árakat más webshopokkal, így számára a „legmegfelelőbb” helyen vásárolhat.

A plázák szinte teljes kínálata fent van weben is, hiszen a legtöbb márkának önálló webshopja van.