Megalkotta a Skoda a jövő autóját

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 2 perc

A Skoda a 2017-es Auto Shanghai kiállításon (április 19 - 28. között) mutatja be tisztán elektromos hajtású tanulmányautóját. A futurisztikus megjelenés bepillantást enged a Skoda új, jövőbeli elektromos járműveinek formai nyelvébe. A karosszéria legfeltűnőbb eleme az ellentétesen nyíló ajtók mellett a B oszlop hiánya. A világos belső térben négy, egyenként kifordítható ülést találunk, amelyek a hiányzó központi alagúttal együtt nagyvonalú térérzetet biztosítanak.

Megelevenedik a jövő

„A VISION E tanulmánnyal bepillantást nyújtunk a Skoda jövőbeli elektromos modelljeinek formavilágába.” – nyilatkozta Bernhard Maier, a Skoda vezérigazgatója. „A hálózatról tölthető (plug-in) hibrid járművek mellett 2025-ig öt tisztán elektromos modellt dobunk piacra. Így minden negyedik autónkat elektromos hajtással kínálhatjuk.”

A hatalmas üvegfelületeknek köszönhetően a VISION E beltere világos és könnyen áttekinthető. A horizontális vonalvezetés következetes használata a belső tér letisztult, világos tagolását és tágas kialakítását hangsúlyozza.

A négy független, kagyló formájú ülés az újszerűség jegyében innovatív háttámla megoldással került kialakításra. A hosszú tengelytávnak és a rövid első és hátsó túlnyúlásoknak köszönhetően a formatervezőknek sikerült tágas és kényelmes belső méretekkel felruházniuk a VISION E tanulmányt.

Konfortosabb lesz a használat

A 20 fokkal elforgatható üléseket kissé megemelték, ezzel is biztosítva a jó kilátást. Az ajtók nyitásakor az ülések kifordulnak, ezzel is megkönnyítve az autóba történő be és kiszállást. Miután az ellentétesen nyíló ajtók elektromosan záródnak, az ülések visszatérnek eredeti pozíciójukba.

Az ergonómiailag optimális formatervnek és működésnek köszönhetően a tanulmányautó ezzel az új „Simply Clever” megoldással emeli tovább a járműben utazók komfortját. A Skoda VISION E igazán nagyvonalú térérzetét tovább erősíti az első és a hátsó részeken egyaránt hiányzó központi alagút.

A hagyományos járműadatok megjelenítésére szolgáló vezetőoldali kijelző mellett a Skoda VISION E további képernyőkkel szolgál az utasok számára is. A műszerfal közepén található a központi érintőképernyős kijelző, amelynek segítségével a vezető és mellette helyet foglaló utas a ŠKODA Connect minden lényeges funkcióját és szolgáltatását láthatja és vezérelheti.

Alap a saját közlemény

Minden utas saját képernyővel rendelkezik, amely olyan kényelmi funkciókat képes kiszolgálni, mint az információszolgáltatás vagy a szórakoztatás. Az első utas képernyője a műszerfalon kapott helyet, a hátsó utasok kijelzőjét pedig az első ülések háttámlájába építették be.

Emellett az utasoknak lehetőségük van a saját érintőképernyőjükön keresztül személyre szabni egyéni szórakoztató programjukat. A vezető mellett helyet foglaló utas a jobb oldali kartámaszban található kezelőszerveket használhatja vezérléshez, a hátsó sorban ezek a két független ülés között kaptak helyet.

Gondolnak a jövőre

Az egyes ajtók belsejében integrált mobil box áll rendelkezésre, ahol az okostelefonok indukciós töltése mellett lehetőség nyílik azok személyes beállításainak, adatainak és információinak az utasok egyéni képernyőire történő továbbítására. A különleges atmoszféráról az ajtók és a műszerfal dekorborításába integrált, tíz színárnyalatban programozható hangulatvilágítás gondoskodik.

A hatalmas csomagtér ajtó alatt a Skoda védjegyeként szolgáló óriási hely áll rendelkezésre a csomagok számára. Az első ülések akár fekvő pozícióba is dönthetők, a maximális térkihasználást és az elérhető legnagyobb kényelmet ekkor a felemelkedő kormánykerék biztosítja.

Hirdetés
Brexit

Megszűnik az Európai Unió Bíróságának közvetlen hatásköre az Egyesült...

A szigetország a már meglévő jogi eljárásrendszert alapul véve, új...

Forex mazsoláknak

Ha hallottál már az NFP-ről, azért, ha még nem, akkor azért. Rendhagyó...

Hirdetés
Szavazz!

Világgazdasági válságot gerjeszt Korea?

Nem a háborús konfliktus az egyetlen veszélye az Egyesült Államok és...

Nyáron felelőtlenebbek vagyunk?

Vajon csak a tömegszerűség hat ilyenkor, vagy tényleg fellazulunk a melegben....

Barát vagy betörő a hacker?

Nem csitul a felháborodás, amit az éjszaka közepén, a saját otthonából...

Vagyon

A második negyedévben nőtt a háztartások pénzügyi vagyona 874...

Újabb észak-koreai magánszemélyek és vállalatok ellen rendelt el szankciókat...

Hirdetés
Találtuk

Megtalálták a világháború egyik legkultikusabb hadihajóját

Hetvenkét évvel eltűnése után megtalálták a második világháború végén...

Vasárnaptól utazhatsz nosztalgia HÉV-en

Az idén 130 éves budapesti hévközlekedés méltó ünnepléseként a vasút...

Hirdetés
Ezt olvasta már?

Egyelőre megtartja a Ducatit a Volkswagen »

ANY 1376 (0,22 ) APPENINN 370 (-3,90 ) CIGPANNONIA 263 (-2,59 ) CSEPEL 1099 (2,14 ) ELMU 23655 (-0,19 ) EMASZ 21600 (-0,23 ) ENEFI 233 (0,87 ) ESTMEDIA 5 (2,27 ) FHB 512 (0,59 ) FORRAS/OE 975 (-3,56 ) GSPARK 3875 (0,62 ) KONZUM 1941 (-0,15 ) KPACK 5230 (-19,97 ) MASTERPLAST 534 (-0,74 ) MOL 23310 (-0,30 ) MTELEKOM 479 (-0,21 ) NORDTELEKOM 15 (15,38 ) NUTEX 90 (2,27 ) OPIMUS 200 (-0,99 ) OTP 10300 (-0,34 ) OTT1 49 (2,08 ) PANNERGY 440 (0,46 ) RICHTER 6620 (0,08 ) TRINV 30 (7,14 ) ZWACK 16835 (-0,38 )