2024 április 19

Appal segít az NFH a fogyasztóknak

A szükséges információkhoz a megvásárolni kívánt termékek úgynevezett QR-kódjának lefényképezése útján juthatnak a vásárlók – közölte Kovács Márta az NFH stratégiai kabinetjének képviselője.

Az applikáció a legfontosabb fogyasztóvédelmi ismeretanyagot tartalmazza; lehetőséget nyújt a termékhez kapcsolódó reklamációs határidők nyilvántartására és válaszokat ad a mindennapok során leggyakrabban felmerülő kérdésekre is.

Segít eligazodni az internetes kereskedelemre vonatkozó szabályok között, illetve beállítható, hogy a program figyelmeztessen a szavatossági, jótállási idő közelgő lejártára.

Az alkalmazás tartalma egyelőre wi-fi segítségével fejleszthető, de a hamarosan megjelenő megújított verzió letöltése után már 3G szolgáltatással is frissíthetőek az adatok – közölte Kovács Márta.