Egyre bátrabban költekezünk a neten

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Egyre tudatosabban vásárolnak online a magyarok: a hírleveleken, közösségi médián és árösszehasonlító oldalakon keresztül figyelik az akciókat és naprakész információkkal rendelkeznek arról, mikor érdemes vásárolni - olvasható a brands.hu sajtóközleményében.

A tudatos tájékozódást mutatja az is, hogy az idei Black Friday a korábbinál is nagyobb figyelmet kapott, amit a kereskedők is megéreztek és a tavalyihoz képest jelentős forgalomnövekedésről számoltak be, de a Cyber Monday akciójuk is kiemelkedő volt. Az e-kereskedők várakozása szerint december első fele és január is erős hónap lesz számukra.

Kiszorítja a papírt a digitális világ

Az akciós újságok ideje még nem járt le, de egyre inkább kiszorítják őket a hírlevelek, a közösségi média és az árösszehasonlító oldalak, melyekről egyszerűen tájékozódhatnak a fogyasztók - egyre nagyobb mértékben mobil eszközeiken keresztül.

A magyar online vásárlók nagyon tudatossá váltak, szorosan követik, hogy hol és mikor, milyen mértékű akciókat találnak. Arányuk idén minden korábbinál magasabb, ami részben abból adódik, hogy sokan a Black Friday-re időzítették a karácsonyi ajándékok beszerzését is. 

Hasított a Black Friday

A fogyasztók egyértelműen figyelték a hirdetéseket is, amelyekre a kereskedők nagyobb összegeket fordítottak a forgalomnövelés érdekében. Amelyikük jól választotta meg a csatornákat, sok vásárlóra tehetett szert.

„A brands.hu ebben az évben 104 százalákkal nagyobb forgalmat bonyolított le a Black Friday-en, amit annak ellenére, hogy bővítettük az elérhető márkák és termékek körét, elsősorban annak tulajdonítunk, hogy folyamatosan nő a bizalom a magyar vásárlókban az online webshopok irányába, és nagyon fontos számukra, hogy jó ajánlatokat érhessenek el” – mondta Rókusfalvy Zsombor, a brands.hu ügyvezető igazgatója.

Még tart a karácsonyi roham

A Cyber Monday még kevésbé bevezetett fogalom Magyarországon, de már ezen a napon is jobb eredményeket lehet elérni, mint korábban. A karácsonyi roham a brands.hu ügyvezetője szerint még érzékelhető lesz az online boltokban, de már kevesebb fogyasztó fog bízni abban, hogy megérkeznek a vásárolt ajándékok.

December első két hetében viszont még érdemes lehet rendelni, később pedig a személyes átvételt javasolt választani az átvételi pontokon. Az e-kereskedők számára a december is kiemelkedően erős hónap lesz, de januárban, a leárazások idején is várható egy újabb vásárlási hullám. Ez a brands.hu esetében is kiemelkedő időszaknak számít.

Hirdetés
Brexit

Azért vannak pár ezren, akik menni fognak.

Mario Centeno, az Eurócsoportot januártól vezető politikus szerint...

Melyik a legjobb lakáshitel?
Szavazz!

Kell nekünk a naperőmű?

Naperőmű építési bumm tört ki Magyarországon. Ön szerint kell nekünk a...

Meddig szárnyalhat a bitcoin?

Már a csőd szélén álló Venezuela elnöke is saját kriptovalutával akarja...

Hirdetés
Befektetés

A kínai Szilícium-völgy is tartogat lehetőségeket

A kínai Szilícium-völgynek számító Shenzhen város befektetés-ösztönző...

Jó befektetési lehetőséget keres? Itt érdemes körbenézni

Államkötvénybe fektetné pénzét? Habár a magas hozam sokszor kompenzálja...

Jó üzletet kötöttek Mészárosék

800 ezer eurós nyereséget realizált az Appeninn Holding egy ingatlanon.

Ezt olvasta már?

Ilyen a tökéletes gyermekjáték karácsonyra »

ALTEO 695 (1,46 ) ALTERA_1000 4400 (7,45 ) ANY 1297 (0,15 ) APPENINN 725 (3,42 ) BIF 1610 (-0,62 ) CIGPANNONIA 482 (0,42 ) CSEPEL 1004 (0,40 ) Duna House A 3703 (-3,82 ) EHEP 985 (0,51 ) ELMU 24830 (0,85 ) EMASZ 22800 (1,79 ) ENEFI 220 (-3,51 ) ESTMEDIA 64 (16,36 ) FHB 723 (-2,56 ) FORRAS/OE 1180 (-3,99 ) FORRAS/T 1205 (-13,93 ) FUTURAQUA 68 (11,48 ) GSPARK 3541 (-0,92 ) KONZUM 3468 (0,41 ) KULCSSOFT 900 (2,27 ) MASTERPLAST 580 (0,17 ) MOL 3010 (-1,28 ) MTELEKOM 463 (0,22 ) NORDTELEKOM 23 (9,52 ) NUTEX 73 (1,39 ) OPUS 695 (1,61 ) ORMESTER 1156 (0,52 ) OTP 10485 (0,96 ) OTT1 253 (7,66 ) PANNERGY 562 (-0,71 ) RICHTER 6436 (0,41 ) SET Group 100 (-2,91 ) WABERERS 4802 (0,65 ) ZWACK 16720 (0,09 )