2024 március 29

A fejlődő piacokon viszik a sört

A szeptember végén záródott három hónapban a cég adózott eredménye 460 millió euróra esett az egy évvel korábbi 483 millió euróról, az árbevétel 1,5 százalékkal 5,10 milliárd euróra zsugorodott. Jean-Francois van Boxmeer, a Heineken vezérigazgatója szerdán azt mondta, hogy a devizák kedvezőtlen árfolyammozgását kiszűrve a negyedéves bevétel 0,2 százalékkal nőtt.

A cég negyedéves bevétele legnagyobb, egyben legnyereségesebb piacán, Nyugat-Európában 4,1 százalékkal csökkent, miközben a vállalatvezető elmondása szerint bizonyos mértékben sikerült növelni a piaci részesedést.

Kelet-Európában a bevétel 8,5 százalékkal esett, ugyanakkor az az amerikai kontinensen 2 százalékkal nőtt, Afrikában 3,6 százalékkal emelkedett, Ázsiában pedig 10 százalékkal bővült.

[extracode type=”ad” id=”in_post_trendextra”]