2024 április 19

A madárka leesett a fáról!

Annak ellenére, hogy a felhasználók száma 23%-kal emelkedett a harmadik negyedévben és dacára annak is, hogy a reklámbevételek növekedni tudtak, az elemzői konszenzust nem sikerült túlszárnyalnia a Twitternek. Az árbevétel az egy évvel ez előttihez képest bőven megduplázódott, de a vállalat továbbra is veszteséges. További csalódást keltett a menedzsment prognózisa, mi szerint az utolsó negyedévben csak 440 és 450 millió dollár közötti, a piaci várakozásokat alulmúló árbevétel várható. A piaczárás utáni kereskedésben a TWTR részvények 11%-os esést szenvedtek el.

Ami a technikai képet illeti, rövidtávon 40 dollárig egy korábbi árfolyamrés visszatöltése következhet be. Az emelkedő trend támasza ezzel megtört.

Bár a Twitter a múlt hónapban bejelentette, hogy egy új, eddig általa kiaknázatlan piacot szándékozik meghódítani, még pedig az e-kereskedelem személyében, a közösségi oldalak online kereskedelembe való karakteres integrálásával a Facebooknak is meggyűlt a baja, amikor ajándékküldős alkalmazása érdeklődés hiányában zsákutcának bizonyult. Ennek ellenére a Twitter menedzsmentje ezzel kapcsolatban optimista és a személyre szabott reklámokat, termékajánlásokat kifizetődő próbálkozásnak tartja. A bevételben ez még egy jó ideig nem fog feltűnően meglátszani.

[extracode type=”ad” id=”in_post_trendextra”]