2024 április 20

Leszerepelt az Unilever

A vállalati árbevétel 2,1 százalékkal emelkedett a harmadik negyedévben az egy évvel korábbi 3,2 százalékos növekedés után – közölte a cég. Elemzők 3,7 százalékos éves szintű bevételbővülést vártak.

A világ második legnagyobb fogyasztásicikk-gyártó csoportja a vártnál gyengébb adatot azzal indokolta, hogy a feltörekvő országokban a bevétel-növekedés 5,6 százalékra lassult az egy évvel korábbi 5,9 százalék után. Az Unilever forgalmának döntő részét a feltörekvő országokban bonyolítja le. A fejlett országokban a cég eladásai 2,5 százalékkal csökkentek az idei harmadik negyedévben.

A Unilever az amerikai Procter & Gamble után a világ második legnagyobb márkás fogyasztásicikk-gyártója, közel 173 ezer embert foglalkoztat világszerte. Magyarországon a cég az Unilever Magyarország Kft. révén három gyártóüzemmel van jelen és több mint 1600 embert foglalkoztat.

[extracode type=”ad” id=”in_post_trendextra”]