Az MNB monetáris tanácsa 0,75 százalékkal csökkentette az alapkamatot
Harmincötmilliárdos tendert írt ki a NIF
A szakasz az M6-os autópálya és az 51-es főút között helyezkedik el, és csak az autóút először megépült – régi – oldalát érinti. Legnagyobb feladat a Deák Ferenc (Hárosi) Duna-híd, „öszvér” felszerkezetének acél felszerkezetre történő cseréje. A kész híd aszfalt burkolatot kap. Emellett része a munkának 10 felül- és 2 aluljáró rekonstrukciója és számos egyéb – kiegészítő – feladat.
A kivitelezési idő 28 hónap, amely a nyertes ajánlattevővel kötött szerződés aláírásától indul. Ajánlatot az tehet, akinek az előző 3 üzleti évben a gyorsforgalmi út építése, átépítése, felújítása, vagy hídépítési, műtárgy építési, átépítési, felújítási munkából származott nettó árbevétele – a 3 évben együtt – elérte a 28,89 milliárd forintot.
Az ajánlattevőnek emellett rendelkeznie kell összesen legalább 10 kilométer új gyorsforgalmi út építési, vagy ugyanilyen hosszú meglévő gyorsforgalmi út felújítási referenciával.
Az ajánlattételi határidő augusztus 14. A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatást kínáló ajánlattevő lesz a nyertes.