Az új csomagok és fejlesztések az egekbe repítették a UPC-t

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Az újonnan bemutatott Happy Home ajánlatok, a megújult márka bevezető kampánya és a szélessávú hálózat további fejlesztését célzó beruházások is hozzájárultak, hogy a UPC még többet kínáljon ügyfelei számára, és kiemelkedő értékesítési eredményeket érjen el 2017 harmadik negyedévében. Az előfizetések száma átlépte a 2 milliós határt, mindemellett pedig egy erős, 10,2 százalékos árbevétel-növekedést is elkönyvelhetett a UPC Magyarország - derül ki a cég közleményéből.

Legfontosabb eredmények

A lakossági és üzleti előfizetők száma 6100-zal növekedett az előző negyedévhez képest, és elérte a 842000-et.
Az előző éves adatokhoz viszonyítva a nagysebességű internet előfizetések száma 39900-zal növekedett, és így elérte a 655000-et, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma is 677700-ra bővült, ami 17100-zal több, mint az előző év azonos időszakában. A mobil előfizetések száma szeptember végén megközelítette a 81400-at.

Forrás: UPC Magyarország

“Az új Happy Home ajánlatokkal, megújult márkánkkal és arculatunkkal még több értéket kínálunk ügyfeleink számára, lehetővé téve, hogy a legjobb minőségű szolgáltatásokat élvezhessék bárhol és bármikor. Folytattuk szélessávú hálózatunk fejlesztését célzó beruházásainkat, dinamikus teljesítményünk pedig továbbra is töretlen, amelyet ebben a negyedévben a 10,2 százalékos árbevétel-növekedés és a több mint 2 millió előfizetés is jelez” - mondta Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Románia vezérigazgatója.

Szupergyors wifi és megnövelt belépő sebesség

A UPC Magyarország szeptemberben mutatta be új márkaértékeit és megújult arculatát, és ezzel egy időben vezette be Happy Home ajánlatait, amelyek segítségével az ügyfelek még felszabadultabban élvezhetik a szélessávú kapcsolat előnyeit. Az új előfizetőknek másodpercenként 120 megabitre emelte a UPC a belépő sebességet, és a szupergyors wifi eszközt, a Connect Boxot is alapból biztosítja számukra.

2017 szeptemberének végén a UPC szolgáltatásai országszerte több mint 1764400 háztartásban voltak elérhetők, a lakossági és üzleti ügyfelek száma pedig megközelítette a 842000-et, ami 6100-as növekedést jelent a harmadik negyedévben.

Folyamatosan emelkedik az előfizetések száma

Az új vezetékes és mobil előfizetések száma meghaladta a 128000-et az elmúlt egy évben, így összességében 2025000 fölé emelkedett az előfizetések száma, ez pedig 6,8 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.

A nagysebességű internet előfizetések száma 39900-zal növekedett az előző éves adatokhoz viszonyítva, így elérte a 655000-et. Emellett a digitális és analóg televízió előfizetések is dinamikusan bővültek, szeptember 30-ig összesen 677700-ra – ami több mint 17000-rel magasabb, mint az előző év azonos időszakában. Jól teljesítettek a telefonszolgáltatások is: miközben a vezetékes telefon előfizetések száma – egy év alatt 47000-rel növekedve – a harmadik negyedév végén már 611800 fölött járt, ugyanezen időszakban a mobil előfizetések száma 24700-zal nőtt, és így elérte a 81400-at.

Hirdetés
Szavazz!

Kína kinyírja a bitcoint?

A kínai kormány immár nem csak a bitcoin ellen harcol, de hadjáratot indított...

Elpártolnak az iPhone rajongói?

Az új iPhone-ok alig fogynak, a régieket meg lassítja az Apple. Elpártolnak a...

Lakáshitel-kalkulátor
Brexit

Juncker szeretné, ha az Egyesült Királyság egyszer visszatérne az EU-ba.

A brit kormány nem veheti készpénznek, hogy sikerül...

Hirdetés
Csok

Már szórják a kedvezményes hitelt a felújításhoz

Kedvezőbb feltételekkel és egyszerűbben igényelhető január 8-tól a...

Behúzta a féket a fővárosi ingatlanpiac

2017-ben még tovább élénkült a hazai lakáspiac a tavalyi évhez képest:...

Határokon át

Túl sokba kerül a menekülttábor, pénzt kérnek a franciák

A francia kormány azt szeretné, ha London nagyobb mértékben járulna hozzá az...

Hirdetés
Ezt olvasta már?

Olcsóbb lett a net, már a számlák is bizonyítják »