Így lehet jó hangulat a munkahelyünkön

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Nem titok, hogy a vezető személye az egyik legfontosabb egy vállalat irányításában, az általa kialakított értékek határozzák meg a munkatársak minőségi, lojális együttműködését. Az igazi művészet valójában abban rejlik, hogy mindez hogyan érthető el - olvasható a BNI Magyarország közleményében.

Íme, 3 tipp Chris Oberbecktől, az Entrepreneuer.com vendégszerzőjétől arra, hogyan építhetünk bizalmi kultúrát vállalkozásunkban.

1. Építsünk valódi kapcsolatokat!

Számos vezető megfeledkezik arról, hogy amit elért, a mögötte álló emberek segítségének is köszönhető, nélkülük nem itt tartana. A munka világában semmi sem épít nagyobb bizalmat annál, mint amikor a befektetett munkát elismerik, megköszönik!

Ugyanakkor a rendszeres csapatépítő események, tréningek bevezetése – még ha első hallomásra nem is gondolnánk – szintén nagyon sokat képes változtatni az emberi kapcsolatokon. 

2. Csak olyat ígérjünk, amit meg is tudunk tartani!

Talán nem is hinnénk, hogy a felelőtlen, meg nem valósított kijelentések milyen gyorsan képesek romba dönteni az ember bizalmi indexét. Nem attól leszünk elismertek, ha mindig mindent jól csinálunk. A kudarcok éppen arra jók, hogy változtatni tudjunk. 

Ha egyértelműen, nyíltan, félelmek nélkül kommunikálunk, sokkal többet érhetünk el, mint gondolnánk! A siker a kudarcból eredő tanulásban rejlik!

3. Teremtsünk egyértelmű helyzetet!

Döntő fontosságú, hogy a munkatársaink tisztában legyenek a vállalat stratégiájával, jövőbeni céljaival. Ahhoz, hogy a helyes irányba induljanak, ismerniük kell a végállomást is. A hatékony együttműködés alapja a bizalom!

„Súlyosan téved az a vállalkozó, vagy menedzser, aki csak a formális pozíciójára épít és elhiszi magáról, hogy minden nézőpontot ismer. A bizalmi környezet felépítéséhez először is neki magának kell bizalomra méltó módon működnie a saját szerepében” – mondta Ferling József, kommunikációs szakértő.

A BNI Magyarország kommunikációs igazgatója az ezernél több hazai vállalkozást összefogó networking közösség belső felmérései alapján arról számolt be, hogy tagjaik nemcsak azt értékelik, hogy friss üzleti ajánlásokat kaphatnak, hanem azt is, hogy jó gyakorlatokat tanulhatnak el más vállalkozóktól, vezetőktől.

„Az „Aki ad, az nyer!” típusú üzleti modell a BNI tagjainak nemcsak friss üzleti kapcsolatokat, hanem a folyamatos tanuláshoz, vezetői fejlődéshez megfelelő kereteket és inspirációt is nyújt” - hangsúlyozta a szakértő.

Hirdetés
Szavazz!

Legyünk e-sport nagyhatalom?

Úgy tűnik a kormányzat elszánt ebben a kérdésben, bár a magyar e-sport még...

Felszámolható az offshore?

A BBC Panorama műsorából derült ki, hogy még az Apple amerikai informatikai...

Forex mazsoláknak

Az éles számlának való nagy bemutatkozásom után már másnap úgy döntöttem...

Lakáshitel-kalkulátor
Brexit

Az Európai Unió kész a legambiciózusabb szabadkereskedelmi egyezményt kínálni...

A brit pénzügyminiszter szerint London még a decemberi EU-csúcs előtt...

Hirdetés
Csok

Nagyon népszerű lett a csok

Eddig mintegy 240 ezer embernek segített a családi otthonteremtési kedvezmény...

Szárnyal az építőipar, de meddig?

A hazai építőipar teljesítménye 2017-ben rég nem látott javulást mutat.

Határokon át

Változást hozhat a dublini reform

Az EP készen áll a menedékkérők igazságosabb elosztását célzó dublini...

Hirdetés
Ezt olvasta már?

Sokat késnek a cégek, de van megoldás »