Kiderült, hol a legelégedettebbek a munkavállalók

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Az Aon Hewitt nemzetközi humánerőforrás-tanácsadó vállalat idén 95 hazai vállalat közel 50 ezer dolgozóját kérdezte meg arról, hogyan érzik magukat a munkahelyükön, és a válaszok alapján 17. alkalommal díjazta a legjobb munkahelyeket - írja közleményében a Profession.hu.

Legjobb Munkahelyek Programjának keretében az Aon Hewitt 17. alkalommal készítette el a dolgozói elégedettséget vizsgáló kutatását, amelyben Magyarországról 95 cég közel 50 ezer munkavállalója vett részt. A felmérés azokra a mutatókra koncentrál, amelyek a munkavállalói elkötelezettségről és a kulcsfontosságú folyamatokkal való elégedettségről adnak visszajelzést.

Ők nyertek

Kategóriájában a Profession.hu kiemelkedő eredményekkel érdemelte ki a Legjobb Munkahely 2017 díjat. A dolgozók kimagasló mértékben, 91 százalékos részvételi aránnyal vettek részt az elégedettségi kérdőív kitöltésében és 82 százalékuk nyilatkozott úgy, hogy elkötelezett a Profession.hu iránt.

Ők azok a munkavállalók, akik szívesen ajánlják a munkahelyüket másoknak, nem terveznek állást változtatni, motiváltak és elváráson felül teljesítenek. Ez elismerésre méltó eredmény, hiszen az előző évi adatok szerint egy átlagos magyar vállalatnál a dolgozók mindössze 58 százaléka érez így munkáltatójával kapcsolatban.

A Profession.hu nagyszerűen teljesített a munkavállalók teljesítmény-orientáltsága tekintetében is. A válaszadók 74 százaléka pozitívan értékelte a cég célkitűzéseit és a célok érdekében tett lépéseket: együtt dolgoznak a kollégákkal a közös célokért, úgy látják, hogy a közvetlen vezetőjük egyértelmű elvárásokat támaszt feléjük, magas színvonalú munkát vár el, és kellő mértékben támogatja őket a közös siker elérésében. Ugyan ez a mutató magyarországi átlagban tavaly 51 százalék volt.

Ez az erősségük

A Legjobb Munkahelyek – így a Profession.hu is – abban erősek, hogy vonzzák és megtartják a tehetségeket, és az embert látják a vállalat legértékesebb erőforrásának. Ebben nagy szerepet játszik a felsővezetés megfelelő működése: a Profession.hu-nál a munkavállalók 86 százaléka gondolja úgy, hogy a menedzsment jól irányítja a vállalatot, hogy a szervezet felkészült a jövőre, valamint kellő erőforrást és időt fordít arra, hogy a jövőben is sikeres legyen. 

A Profession.hu számára különösen fontos visszacsatolás jelent az, hogy a munkáltatói márkaépítés tekintetében érte el az egyik legkiemelkedőbb eredményt. A felmérésben résztvevő munkatársak 91 százaléka nyilatkozott úgy, hogy azonosulni tud a munkáltatói márkával, a cég kellően vonzó munkahelyi környezetet, szakmai fejlődési lehetőséget és kompenzációs csomagot kínál számára.

Ez az eredmény nem csupán büszkeséggel tölt el bennünket, de megerősít abban a hitünkben is, hogy szakmai tevékenységünk során hitelesen képviseljük és kommunikáljuk az employer branding jelentőségét a hazai munkaerőpiacon.

Hirdetés
Szavazz!

Legyünk e-sport nagyhatalom?

Úgy tűnik a kormányzat elszánt ebben a kérdésben, bár a magyar e-sport még...

Felszámolható az offshore?

A BBC Panorama műsorából derült ki, hogy még az Apple amerikai informatikai...

Forex mazsoláknak

Az éles számlának való nagy bemutatkozásom után már másnap úgy döntöttem...

Lakáshitel-kalkulátor
Brexit

Az Európai Gyógyszerügynökséget (EMA) Amszterdamba, az Európai Bankhatóságot...

Az Európai Unió kész a legambiciózusabb szabadkereskedelmi egyezményt kínálni...

Hirdetés
Csok

Nagyon népszerű lett a csok

Eddig mintegy 240 ezer embernek segített a családi otthonteremtési kedvezmény...

Szárnyal az építőipar, de meddig?

A hazai építőipar teljesítménye 2017-ben rég nem látott javulást mutat.

Határokon át

Változást hozhat a dublini reform

Az EP készen áll a menedékkérők igazságosabb elosztását célzó dublini...

Hirdetés
Ezt olvasta már?

Tizedével kevesebbet keresnek a nők Magyarországon »