Mit kell tudjon egy vállalkozás a hosszú távú sikerhez?

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 2 perc

Ma egy cég hosszú távú sikeréhez ez a három dolog kell: a munkavállalók szakértelme és lojalitása, a partnerekkel való jó kapcsolat és a legmodernebb technológia alkalmazása - vallja a hazai fémfeldolgozásban meghatározó szerepet betöltő FERZOL Lemezmegmunkáló Kft., amely hosszú távú stratégiájának elismerésére K&H családi vállalatok kiválósági díjat kapott.

„Cégünk 27 éve tartó sikeres működésének titka a hosszú évek óta változatlan alapértékeinkben rejlik. Ilyen a kollégáink megbecsülése, a partnereknek nyújtott hosszú távú stabilitás, és a legkorszerűbb technológia nyújtotta magas minőség. Ennek a mesterhármasnak köszönhetjük sikereinket, tudjuk növelni az általunk előállított termékek hozzáadott értékét és fejleszteni az összeszerelési kapacitásunkat, amelyek által egyre közelebb kerülünk a járműipari beszállítói jogosultság megszerzéséhez” – mondta el Bíró Zoltán, a FERZOL Lemezmegmunkáló Kft. tulajdonosa és ügyvezető igazgatója.

A családi vállalat az európai piacokon túl Észak-Amerikától a Távol-Keletig számos iparágat – többek között a mezőgazdaságot, az élelmiszeripart, a hűtés- és vezérléstechnikát – lát el alkatrészekkel.

Lojális kolléga nélkül nem megy

A KSH jelentése szerint az iparon belül 7,3 százalékos súlyt képviselő fémalapanyag és fémfeldolgozási alapanyag gyártás stabil növekedést tudhat maga mögött: 2015-ben és 2016-ban egyaránt 3 százalék feletti bővülés jellemezte a szektort. Ennek köszönhetően a 85 ezer főt alkalmazó alágazat a foglalkoztatási rangsorban – a járműgyártás és az élelmiszeripar után – az előkelő harmadik helyen szerepel.

„Jelenleg közel 450 főt foglalkoztatunk, és úgy gondoljuk, stratégiai céljaink nem valósulhatnának meg a tudatos, kreatív és megfelelően motivált munkavállalók nélkül. Ezért prioritásnak tekintjük dolgozóink elkötelezettségének erősítését, munkájuk megbecsülését és képességeik, ismereteik folyamatos bővítését, hiszen ez a szervezeti hatékonyságunk megőrzésének kulcsa” – mondta el Bíró Zoltán.

Minőség = stabil partnerek = előre tervezhetőség

A siker elengedhetetlen eleme a partnerekkel kialakított jó kapcsolat. „A magas minőség hosszú távú, jó kapcsolatokat és vevői elkötelezettséget eredményez. Partnereink száma és összetétele évek óta töretlen fejlődést mutat, és szinte mindegyikükkel Stratégiai beszállítói és Preferált beszállítói együttműködést alakítottunk ki. Ennek köszönhetően minimum 2-3 évre előre tervezhető megrendelési állománnyal rendelkezünk, ami nagymértékben hozzájárul a célok eléréséhez és újak kitűzéséhez” – emelte ki Bíró Zoltán.

Korszerű technológia nélkül lemaradunk a versenyben

A stabil és jól képzett kollégákon, illetve a folyamatosan bővülő vevői körön túl a technológia fejlődésével is lépést kell tartani. „A versenyképes gyártási hatékonyság érdekében stratégiánk fontos részét képezi a legmodernebb – robotizálás és automatizálás – csúcstechnológiát magába foglaló gyártó berendezések beszerzése is, amelyek lehetővé teszik olyan technológiák alkalmazását, mint a CNC hajlítás, a 2D-3D lézervágás vagy a nibbelés ” – tette hozzá az ügyvezető.

Hirdetés
Szavazz!

Kellenek amatőrök az olimpiára?

A profi teljesítmény számít, vagy az, hogy valaki képes-e kitűnni a tömegből?...

Összejön a két Korea?

Az "észak-déli" közös női hokicsapat olimpiai indulása pedig...

Lakáshitel-kalkulátor
Brexit

Nagy-Britannia az EU-tagság megszűnése után sem züllik...

Szombati brit sajtóértesülés szerint a brit kormány külön szabályrendszerrel...

Hirdetés
Csok

Mégsem olyan szuper ötlet a CSOK, mint gondoltuk?

2015 júliusától bevezették a CSOK-ot, majd 2016 januárjától a lakáspiaci áfát...

Már szórják a kedvezményes hitelt a felújításhoz

Kedvezőbb feltételekkel és egyszerűbben igényelhető január 8-tól a...

Határokon át

A horvát kormányfővel vitáztak az unió jövőjéről

A horvát kormányfő volt a második uniós vezető, aki az Európa jövőjét...

Hirdetés
Ezt olvasta már?

Online számlázás lehet a kis cégek menedéke »