2024 április 19

GoPro: csípem a kamerát!

A megoldást a GoPro csapata szállította nekünk egy praktikus, víz és porálló, testre erősíthető digitális kamera formájában, amelynek nagy felbontása kiváló képminőséget biztosít. Tízéves története során a GoPro méltán tett szert nagy népszerűségre, elsősorban sportolói, másodsorban a videómegosztók felhasználóinak körében.

A 2004-ben alapított vállalatot másfél éve már 2,25 milliárd dollárra becsülték, a mostani részvénykibocsátást követően pedig értéke 3 milliárd környékére ugrott. A GoPro papírjait 24 dolláros részvényenkénti árfolyammal indították útjára múlt héten, és jelenleg jócskán 40 dollár felett forog – írja Tóth Gerely Dávid, a Solar Capital üzletkötője.

További lehetőségeiről megoszlanak a vélemények.

Egyesek a piaci konstrukciót hibásnak tartják, mivel a javuló képminőséget adó okostelefonok a kompakt fényképezőgépeket is folyamatosan szorítják ki a piacról, így a kamerák is hasonló problematikával szembesülhetnek a következő években.

Az ellenvéleményeket elsősorban a vállalat eddigi teljesítménye igazolja és meglehet, hogy egy bizonyos fogyasztói csoportra fókuszáló – ez esetben sportolókra – stratégiának még is van keresnivalója a technológiai szektorban. Akárhogy is, én csípem a kamerát és még sokak vannak így ezzel vásárlók, felhasználók és befektetők egyaránt.

Jelenleg a GoPro pozitív fogadtatása reményteljes jövőt vetít előre, amelyből most bárki részesülhet egy egyszerű részvényvásárlással.

[extracode type=”ad” id=”in_post_trendextra”]