2024 március 29

Hitelfelvétel, mindössze 7 perc alatt!

Sikeresnek bizonyult a CIB Bank tavaly elindult digitalizációs programja: az első lépcsőben bevezetett mobilalkalmazást már több mint 126 ezer ügyfél használja, az alkalmazásba 2,5 másodpercenként belép valaki. A nyáron elindított, az appon keresztül teljesen online igényelhető személyi kölcsön már az első hónapban az összes folyósítás 8 százalékát adta. A digitális átállás jegyében újabb szolgáltatások lesznek online igényelhetők 2018-tól.

Gyorsabb a bankolás

Már 126 ezer felhasználónál jár a CIB Bank tavaly bevezetett mobilalkalmazása, amelynek 2016-os bevezetése az első lépése volt a pénzintézetnél elindult digitális átalakítási folyamatnak.

Az applikáció legutóbbi frissítésével idén nyáron lehetővé vált a személyi kölcsön teljesen online igénylése is: az ügyfelek személyre szóló ajánlatot kapnak az applikációban, és ha érdekli őket a lehetőség, néhány lépésben igényelhetnek személyi kölcsönt az ajánlatban szereplő összeg erejéig.

[extracode type=”ad” id=”in_post”]

A folyamaton végighaladva akár kevesebb, mint 7 perc alatt megtörténik az automatikus bírálat és az igényelt hitelösszeg folyósítása az ügyfél CIB Banknál vezetett bankszámlájára. A szolgáltatás elindításának első hónapjában az összes személyi kölcsön folyósítás 8 százaléka az applikáción keresztül történt, így a bank 400 ezer percet takarított meg ügyfeleinek és magának: ennyivel gyorsabb a mobilalkalmazáson keresztüli igénylési folyamat, mint a hagyományos.

A digitális átállás részeként a CIB Bank elindította reszponzív internetbanki felületét, a CIB Bank Online-t is, amely ugyanazt a felépítést és funkciókat követi, amelyeket az applikációban már megszerettek az ügyfelek.

Az átállás ugyanakkor fokozatos, hiszen az új online felület egyelőre párhuzamosan fut a már megszokott CIB Internet Bankkal: amíg annak összes funkciója nem válik elérhetővé az új internetbankban, addig természetesen azt is használhatják az ügyfelek.