2024 április 26

Slágertermék még a TV

Tavaly öt százalékkal növelte forgalmát a Grundig, részletes eredményadatokat azonban anyavállalatára, a török Koc holdinghoz tartozó és tőzsdén jegyzett Arcelikre hivatkozva a cég vezetői keddi sajtótájékoztatójukon nem hoztak nyilvánosságra.

„Büszkén állíthatom, hogy a legjobb úton haladunk” – jelentette ki Murat Sahin, a Grundig vezérigazgatója. „A Grundig minden üzletágában a piaci átlagot meghaladó növekedési ütemet ért el” – tette hozzá Horst Nikolaus értékesítési igazgató, megjegyezve, hogy az audio-üzletág még „átépítés alatt áll” és bevétele tavaly két százalékkal csökkent, de még így is jobban teljesített a piaci átlagnál.

A Grundig forgalmának mintegy háromnegyedét a televízió üzletág adja, a fennmaradó egynegyeden pedig nagyjából egyenlő arányban osztozik az audio-, valamint a háztartási kisgépek és berendezések üzletág.

„A televízió üzletág eredménye jól alakult, mintegy nyolcszázalékos növekedést ért el” – mondta az értékesítési igazgató. Az üzletágban, ahol különösen kiélezett a verseny, a Grundig egyre nagyobb képernyő átmérőjű és hajlított képernyős modellekkel tervezi bővíteni termékpalettáját a legmodernebb a HD+ felbontású és UHD, ultra-nagyfelbontású technológia bevezetésével.