A luxusmárkák után a Volkswagen is felkerült a listára

| forrás:
mti
| olvasási idő: kb. 1 perc

Bővítette beszállítói körét, s immár a Volkswagennek is szállít alkatrészeket a téglási HAJDU Autotechnika Ipari Zrt. - közölte az autóipari alkatrészeket gyártó vállalkozás vezérigazgató-helyettese.

Harsányi József elmondta, hogy a cégük által gyártott termékeket eddig is több prémium márkába - BMW, Audi, Mercedes, Volvo, Ferrari, Rolls-Royce - építették be. Most egy hosszú és időigényes folyamat eredményeként a Volkswagen A.G.-val (VW A.G.) is sikerült üzleti megállapodást kötni, s a további kapcsolatbővítést megalapozni - fűzte hozzá.

A VW A.G. a napokban auditálta a HAJDU Autotechnika Zrt. tevékenységét. Ennek eredményeként a vállalkozás "Green" kategória minősítést ért el, aminek a birtokában széria alkatrészek beszállítására jogosult - ismertette a részleteket a vezérigazgató-helyettes, megjegyezve: a szerződés alapján a cégük szerszámokat is tervez és készít a VW A.G. számára, amelyekkel az új, B8 típusú VW Passat személygépkocsik kipufogó rendszeréhez fog alkatrészeket gyártani.

A projekt eredményeként a vállalkozás árbevétele jelentős, évi több tízmilliós nagyságrenddel fog nőni - tette hozzá Harsányi József kiemelve, hogy az idén árbevételük várhatóan meghaladja az ötmilliárd forintot.

A dolgozóknak is jut a jóból

A HAJDU Cégcsoport tagjaként 2005-ben alakult vállalkozás jelenleg 180 dolgozót foglalkoztat, ötödük felsőfokú végzettségű. Fontosnak tartják dolgozóik szakmai ismereteinek folyamatos bővítését: az idén a TÁMOP keretében 10 millió forint európai uniós támogatást nyertek, amiből autóipari minőségtechnikai oktatásokat és szervezeti kultúrafejlesztő tréningeket szerveznek dolgozóiknak - jelezte Harsányi József.

Elmondta azt is, hogy az első fél évben az üzletág - a tavaly őszi profilbővítéssel, a haszongépjármű iparági érdekeltség és a szerszámüzemi fejlesztés eredményeként - 51 százalékkal növelte exportját, az árbevételük pedig 20 százalékkal, adózás előtti eredményük 18 százalékkal magasabb, mint 2013 hasonló időszakában.

A cég dinamikus fejlődését segítette a vállalkozás vezetőinek stratégiai tervezése, a vállalat rugalmassága, amivel a recesszió alatt is új piacokat hódított meg. A válság hatására ugyanis az értékesítés a gépjárműipar alsó szegmensében esett vissza, a felső- és luxus kategóriás gépkocsik eladását tekintve kis mértékben nőtt. A HAJDU Autotechnika Zrt. pedig elsősorban a felső- és prémium kategóriás márkákban érdekelt - mondta Harsányi József vezérigazgató-helyettes.

Hirdetés
Figyúzz!!!
Találtuk

A határellenőrzés szigorítását szorgalmazza a FAO.

Főként magányosak hívják a lelkisegély-szolgálatot advent idején.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Egyre több fiatal tölti munkával a nyári szünidőt

Akár 50 százalékkal is megnő a dolgozni vágyó diákok száma nyáron.

Sokkal többen utaztak a Balatonra a MÁV-val

A nyári szezon első hétvégéjén a tavalyinál 27,5 százalékkal többen.

Hirdetés
Ezt olvasta már?

Egyelőre nem lesz új VW gyár Törökországban »

4IG 840 (1,45 ) AKKO Invest 29200 (-0,68 ) ALTEO 772 (0,78 ) ANY 1350 (-1,10 ) APPENINN 412 (-1,67 ) AutoWallis 98 (-1,41 ) BIF 307 (2,68 ) CIGPANNONIA 249 (-3,49 ) Duna House A 3750 (0,27 ) EMASZ 31200 (-0,64 ) ENEFI 417 (-0,71 ) ESTMEDIA 115 (1,59 ) FUTURAQUA 90 (-3,85 ) GSPARK 4630 (0,65 ) KULCSSOFT 1200 (-4,00 ) MASTERPLAST 754 (-0,79 ) MOL 2844 (1,21 ) MTELEKOM 450 (0,90 ) NORDTELEKOM 42 (-4,07 ) NUTEX 28 (0,36 ) OPUS 309 (1,31 ) ORMESTER 6800 (-2,86 ) OTP 13100 (-0,15 ) OTT1 256 (-0,58 ) PANNERGY 748 (1,36 ) RABA 1075 (-0,46 ) RICHTER 5020 (1,01 ) SET Group 106 (-3,64 ) TAKAREK 570 (2,15 ) ZWACK 17150 (0,29 )