-->

A luxusmárkák után a Volkswagen is felkerült a listára

| forrás:
mti
| olvasási idő: kb. 1 perc

Bővítette beszállítói körét, s immár a Volkswagennek is szállít alkatrészeket a téglási HAJDU Autotechnika Ipari Zrt. - közölte az autóipari alkatrészeket gyártó vállalkozás vezérigazgató-helyettese.

Harsányi József elmondta, hogy a cégük által gyártott termékeket eddig is több prémium márkába - BMW, Audi, Mercedes, Volvo, Ferrari, Rolls-Royce - építették be. Most egy hosszú és időigényes folyamat eredményeként a Volkswagen A.G.-val (VW A.G.) is sikerült üzleti megállapodást kötni, s a további kapcsolatbővítést megalapozni - fűzte hozzá.

A VW A.G. a napokban auditálta a HAJDU Autotechnika Zrt. tevékenységét. Ennek eredményeként a vállalkozás "Green" kategória minősítést ért el, aminek a birtokában széria alkatrészek beszállítására jogosult - ismertette a részleteket a vezérigazgató-helyettes, megjegyezve: a szerződés alapján a cégük szerszámokat is tervez és készít a VW A.G. számára, amelyekkel az új, B8 típusú VW Passat személygépkocsik kipufogó rendszeréhez fog alkatrészeket gyártani.

A projekt eredményeként a vállalkozás árbevétele jelentős, évi több tízmilliós nagyságrenddel fog nőni - tette hozzá Harsányi József kiemelve, hogy az idén árbevételük várhatóan meghaladja az ötmilliárd forintot.

A dolgozóknak is jut a jóból

A HAJDU Cégcsoport tagjaként 2005-ben alakult vállalkozás jelenleg 180 dolgozót foglalkoztat, ötödük felsőfokú végzettségű. Fontosnak tartják dolgozóik szakmai ismereteinek folyamatos bővítését: az idén a TÁMOP keretében 10 millió forint európai uniós támogatást nyertek, amiből autóipari minőségtechnikai oktatásokat és szervezeti kultúrafejlesztő tréningeket szerveznek dolgozóiknak - jelezte Harsányi József.

Elmondta azt is, hogy az első fél évben az üzletág - a tavaly őszi profilbővítéssel, a haszongépjármű iparági érdekeltség és a szerszámüzemi fejlesztés eredményeként - 51 százalékkal növelte exportját, az árbevételük pedig 20 százalékkal, adózás előtti eredményük 18 százalékkal magasabb, mint 2013 hasonló időszakában.

A cég dinamikus fejlődését segítette a vállalkozás vezetőinek stratégiai tervezése, a vállalat rugalmassága, amivel a recesszió alatt is új piacokat hódított meg. A válság hatására ugyanis az értékesítés a gépjárműipar alsó szegmensében esett vissza, a felső- és luxus kategóriás gépkocsik eladását tekintve kis mértékben nőtt. A HAJDU Autotechnika Zrt. pedig elsősorban a felső- és prémium kategóriás márkákban érdekelt - mondta Harsányi József vezérigazgató-helyettes.

Figyúzz!!!
Találtuk

Közel nyolcvan országot megelőzve lett első a HEINEKEN Hungária.

Jók a főváros adottságai a geotermikus energia fűtési célú hasznosítására.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Számítógépes játékírók jelentkezzetek!

Itt az idő, aki mer az nyer, lehet jelentkezni.

Még több magyar látogatta a horvát tengerpartokat

Rekordot döntött tavaly is a magyar turisták száma Horvátországban.

Ezt olvasta már?

Kevesebb autót értékesített a Volkswagen »

4IG 542 (-2,87 ) AKKO Invest 409 (-1,33 ) ALTEO 814 (-0,25 ) ANY 1180 (0,43 ) APPENINN 339 (1,35 ) AutoWallis 81 (-0,85 ) CIGPANNONIA 342 (0,88 ) DELTA 72 (0,14 ) EHEP 1530 (-5,26 ) ENEFI 290 (-3,33 ) FORRAS/T 1270 (-11,81 ) FUTURAQUA 53 (-3,11 ) MASTERPLAST 834 (0,97 ) MOL 1628 (0,49 ) MTELEKOM 345 (-0,72 ) Megakran 4 (-7,73 ) NORDTELEKOM 21 (-5,33 ) NUTEX 20 (-5,12 ) OPUS 214 (-2,73 ) ORMESTER 12000 (12,15 ) OTP 10160 (0,89 ) OTT1 150 (-0,13 ) PANNERGY 724 (-0,28 ) RABA 900 (-1,32 ) RICHTER 6740 (-0,66 ) SET Group 53 (-1,11 ) TAKAREK 447 (0,22 ) WABERERS 1210 (-0,82 ) ZWACK 16400 (0,31 )