A luxusmárkák után a Volkswagen is felkerült a listára

| forrás:
mti
| olvasási idő: kb. 1 perc

Bővítette beszállítói körét, s immár a Volkswagennek is szállít alkatrészeket a téglási HAJDU Autotechnika Ipari Zrt. - közölte az autóipari alkatrészeket gyártó vállalkozás vezérigazgató-helyettese.

Harsányi József elmondta, hogy a cégük által gyártott termékeket eddig is több prémium márkába - BMW, Audi, Mercedes, Volvo, Ferrari, Rolls-Royce - építették be. Most egy hosszú és időigényes folyamat eredményeként a Volkswagen A.G.-val (VW A.G.) is sikerült üzleti megállapodást kötni, s a további kapcsolatbővítést megalapozni - fűzte hozzá.

A VW A.G. a napokban auditálta a HAJDU Autotechnika Zrt. tevékenységét. Ennek eredményeként a vállalkozás "Green" kategória minősítést ért el, aminek a birtokában széria alkatrészek beszállítására jogosult - ismertette a részleteket a vezérigazgató-helyettes, megjegyezve: a szerződés alapján a cégük szerszámokat is tervez és készít a VW A.G. számára, amelyekkel az új, B8 típusú VW Passat személygépkocsik kipufogó rendszeréhez fog alkatrészeket gyártani.

A projekt eredményeként a vállalkozás árbevétele jelentős, évi több tízmilliós nagyságrenddel fog nőni - tette hozzá Harsányi József kiemelve, hogy az idén árbevételük várhatóan meghaladja az ötmilliárd forintot.

A dolgozóknak is jut a jóból

A HAJDU Cégcsoport tagjaként 2005-ben alakult vállalkozás jelenleg 180 dolgozót foglalkoztat, ötödük felsőfokú végzettségű. Fontosnak tartják dolgozóik szakmai ismereteinek folyamatos bővítését: az idén a TÁMOP keretében 10 millió forint európai uniós támogatást nyertek, amiből autóipari minőségtechnikai oktatásokat és szervezeti kultúrafejlesztő tréningeket szerveznek dolgozóiknak - jelezte Harsányi József.

Elmondta azt is, hogy az első fél évben az üzletág - a tavaly őszi profilbővítéssel, a haszongépjármű iparági érdekeltség és a szerszámüzemi fejlesztés eredményeként - 51 százalékkal növelte exportját, az árbevételük pedig 20 százalékkal, adózás előtti eredményük 18 százalékkal magasabb, mint 2013 hasonló időszakában.

A cég dinamikus fejlődését segítette a vállalkozás vezetőinek stratégiai tervezése, a vállalat rugalmassága, amivel a recesszió alatt is új piacokat hódított meg. A válság hatására ugyanis az értékesítés a gépjárműipar alsó szegmensében esett vissza, a felső- és luxus kategóriás gépkocsik eladását tekintve kis mértékben nőtt. A HAJDU Autotechnika Zrt. pedig elsősorban a felső- és prémium kategóriás márkákban érdekelt - mondta Harsányi József vezérigazgató-helyettes.

Hirdetés
Figyúzz!!!
Találtuk

A madárinfluenza H5N8 altípusának jelenlétét igazolta a Nébih.

A határellenőrzés szigorítását szorgalmazza a FAO.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Számítógépes játékírók jelentkezzetek!

Itt az idő, aki mer az nyer, lehet jelentkezni.

Még több magyar látogatta a horvát tengerpartokat

Rekordot döntött tavaly is a magyar turisták száma Horvátországban.

Hirdetés
Ezt olvasta már?

Padlóra került az autópiaci kereslet »

4IG 700 (-0,57 ) AKKO Invest 464 (4,50 ) ALTEO 786 (0,26 ) ANY 1230 (0,82 ) APPENINN 376 (-0,53 ) CIGPANNONIA 186 (-1,59 ) DELTA 103 (-1,15 ) Duna House A 3200 (2,56 ) EHEP 3390 (-0,29 ) ENEFI 345 (0,88 ) FORRAS/OE 1130 (-5,83 ) FORRAS/T 1360 (-9,33 ) FUTURAQUA 75 (0,27 ) GSPARK 3500 (-2,23 ) KULCSSOFT 1660 (1,22 ) MOL 2002 (4,49 ) MTELEKOM 401 (1,26 ) NORDTELEKOM 31 (-1,29 ) NUTEX 30 (-0,50 ) OPUS 278 (1,83 ) ORMESTER 11250 (-7,41 ) OTP 11300 (4,63 ) OTT1 212 (-2,97 ) PANNERGY 646 (2,54 ) RICHTER 6705 (0,83 ) SET Group 70 (-1,28 ) TAKAREK 536 (1,52 ) WABERERS 860 (6,17 )