A mobilitási szolgáltatásokban erősít a VW

| forrás:
mti
| olvasási idő: kb. 1 perc

A Volkswagen Csoport igazgatótanácsának elnöke a Párizsi Autószalon megnyitásának előestéjén bemutatta a konszernnek a jövőbeli mobilitási kihívásoknak megfelelő átalakítását szolgáló "Together - Stratégia 2025" programot - tájékoztatott Porsche Hungária.

Változás a struktúrában

A Volkswagen Csoport a jövő szempontjából kiemelt fontosságú elektromos mobilitás, digitalizáció és egyéb mobilitási megoldások területén meghatározó szereplőként kíván jelen lenni - hangsúlyozta Matthias Müller.

Az átalakítási stratégia középpontjában ezért az autóipar és a digitális világ közötti összeköttetés megerősítése és a hajtásrendszereknek a következő két évtizedben bekövetkező alapvető átalakulása áll. A konszern emellett 13. márkájaként új üzletágat hoz létre a digitális mobilitási szolgáltatások ellátására.

"Rengeteg minden változott a Volkswagen Csoportnál az elmúlt 12 hónapban. Ezt a lendületet szeretnénk továbbvinni. Ezért a mobilitási szolgáltatásokat mint üzleti területet a csoport 13. márkájává tesszük" - mondta Matthias Müller.

Hozzátette, cél, hogy az új márka 2025-ig egyike legyen a vezető városi mobilitási szolgáltatóknak, és piacvezető szerepet töltsön be Európában. Az új márkát várhatóan az idén novemberben jelenti be hivatalosan a Volkswagen.

Alternatív technológia

A vezérigazgató szerint bár a jövő egyértelműen az elektromosságé, de még legalább két évtizedig a hagyományos hajtásrendszerek is meghatározóak lesznek. Az alternatív technológiák fejlesztése mellett ezért mindenképpen folytatni kell dízel és benzines erőforrások tökéletesítését is.

A dízelbotrányról szólva Matthias Müller úgy fogalmazott: "az ügyre most is és a jövőben is úgy tekintünk, mint a vállalat történetének meghatározó, döntő fontosságú eseményére. Minden rendelkezésünkre álló eszközzel azon dolgozunk, hogy leássunk a gyökerekig, és tisztázzuk az összes kérdést. Ebben a vonatkozásban pedig jelentős előrelépést tettünk az utóbbi hónapokban. Mindemellett a fenntartható jövő formálása legalább ilyen fontos a Volkswagen számára."

Hirdetés
Figyúzz!!!
Találtuk

A határellenőrzés szigorítását szorgalmazza a FAO.

Főként magányosak hívják a lelkisegély-szolgálatot advent idején.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Egyre több fiatal tölti munkával a nyári szünidőt

Akár 50 százalékkal is megnő a dolgozni vágyó diákok száma nyáron.

Sokkal többen utaztak a Balatonra a MÁV-val

A nyári szezon első hétvégéjén a tavalyinál 27,5 százalékkal többen.

Hirdetés
Ezt olvasta már?

Gazdaságos akar lenni a posta »

4IG 866 (0,70 ) AKKO Invest 450 (0,45 ) ALTEO 806 (-1,71 ) ANY 1370 (1,11 ) BIF 308 (-0,65 ) CIGPANNONIA 218 (1,16 ) CyBERG 1500 (-8,54 ) Duna House A 3800 (0,53 ) EHEP 9000 (-3,23 ) ENEFI 430 (-1,60 ) ESTMEDIA 147 (7,30 ) FUTURAQUA 103 (0,98 ) MASTERPLAST 730 (-1,35 ) MOL 3048 (-0,97 ) MTELEKOM 439 (-0,34 ) NORDTELEKOM 44 (3,86 ) NUTEX 30 (-0,98 ) OTP 13700 (-0,94 ) OTT1 245 (-1,61 ) PANNERGY 750 (-0,53 ) RABA 1115 (1,83 ) RICHTER 5725 (0,70 ) SET Group 113 (6,42 ) TAKAREK 570 (2,15 ) WABERERS 1250 (-3,85 ) ZWACK 17500 (0,29 )