Az Opel, Suzuki és Ford a legnépszerűbbek itthon

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Az idei év első tíz hónapjában csoportszinten 58 ezer autót értékesített a régió egyik legnagyobb használtautó-kereskedési hálózata, az AAA AUTO. Az eladott autók átlagára csoportszinten 2 145 000 forint, míg a magyar piacon 1 628 000 forint volt. A magyar vevők mind a márka, mind pedig az autó típusa szempontjából egyedi preferenciákkal rendelkeznek.

Az AAA AUTO adatgyűjtési hálózata és piackutatatási rendszere 30 elemző bevonásával a használatautó-árak alakulásán és a hirdetett gépkocsik számán kívül egyéb trendeket is figyel a vállalat piacain. A rendszer elősegíti a kínált gépkocsik pontos beárazását és értékbecslését annak érdekében, hogy az AAA AUTO a piaci feltételeknek, valamint az üzleti modelljének megfelelően a lehetséges legjobb árat tudja kínálni ügyfeleinek.

Az AAA AUTO három telephelyet üzemeltet Magyarországon: Fóton, Szegeden és Pécsen. Az adatgyűjtő platform segítségével az AAA AUTO azonosítani tudja a legnépszerűbb modelleket és gépkocsitípusokat, és ezekhez igazítja készletét.

Az AAA AUTO idei első tíz havi értékesítési adatai alapján az alábbiak szerint alakult a csoportszinten és a Magyarországon értékesített személygépkocsi-modellek TOP 10-es listája:

„A használtautó-vásárlóknak egyértelműen mások a preferenciái Magyarországon, mint a többi piacunkon. Ez nagyrészt annak köszönhető, hogy a magyar piacot az Opel és a Suzuki helyi gyártólétesítményei uralják, míg a cseh és a szlovák piacot a Škoda. Vannak azért közös trendek is, például a Ford és a Volkswagen az egész régióban jó választás a használtautó-vásárlásra készülők számára, különösen, ha az AAA AUTO hozzáadott értéket képviselő kínálatából választanak, és igénybe veszik cégünk magas színvonalú szolgáltatásait” – nyilatkozta Karolína Topolová, az AAA AUTO International vezérigazgatója.

A karosszériatípusra és a motorra vonatkozó preferenciák is eltérőek az AAA AUTO magyar ügyfelei körében, mint más régióbeli piacainkon. Az AAA AUTO első 10 havi csoportszintű értékesítési adatai alapján a vevők 12 százaléka vásárolt automata sebességváltós modellt, míg Magyarországon ez az arány 10 százalék. Csoportszinten az AAA AUTO ügyfeleinek 55 százaléka választott dízelmeghajtású gépkocsit, míg Magyarországon 67 százalék.

Az AAA AUTO ügyfelei körében a különböző karosszériatípusok népszerűsége az idei év eddigi részében az alábbiak szerint alakult csoportszinten és Magyarországon:

„A magyar vásárlók sokkal jobban kedvelik a ferdehátú és a szedán típusokat, mint a szomszédos piacok vevői” – folytatta Karolína Topolová.

„Az ilyen és ehhez hasonló trendek ismerete hozzásegíti az AAA AUTO-t ahhoz, hogy a legjobb gépkocsitípus- és modellválasztékot tudja biztosítani magyar ügyfeleinek.”

Az AAA AUTO hálózatát több mint 40 kereskedés és telephely alkotja Csehország, Magyarország, Lengyelország és Szlovákia területén.

Figyúzz!!!
Találtuk

A határellenőrzés szigorítását szorgalmazza a FAO.

Az elkövetkező 15 évben az amerikai állások közel fele automatizálttá válhat.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Egyre több fiatal tölti munkával a nyári szünidőt

Akár 50 százalékkal is megnő a dolgozni vágyó diákok száma nyáron.

Sokkal többen utaztak a Balatonra a MÁV-val

A nyári szezon első hétvégéjén a tavalyinál 27,5 százalékkal többen.

Ezt olvasta már?

Egyre kevesebb autót adnak el Kínában »