Ezektől a veszélyektől tartunk a legjobban az utakon

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

A legtöbben az úthibák okozta sérülések miatt keresik fel a gumis műhelyeket - derült ki a Vredestein viszonteladói felméréséből, amelyben több mint száz, gumiszervizben dolgozó szakember véleményét összegezték. A tavaszi szezon kezdetén nem csak a nyárigumi-cserék, hanem a szaporodó kátyúk miatt is nagy forgalomra számítanak a műhelyek.

A kátyúk okozzák a legtöbb problémát

A felmérésben részt vevő szakszervizek 118 munkatársa pontos képet adott arról, hogyan használják abroncsaikat a magyar autósok. Tipikus problémaként 60 százalékban a kátyúzást és a padkázást, 44 százalékban a nem megfelelő guminyomást, 42 százalékban pedig a futómű rossz beállítását nevezték meg a szakemberek.

 

„A sofőrök sokat tehetnek abroncsaik megóvásáért, ha a sebességhatárt betartva közlekednek, mert így van idejük kikerülni a szembejövő úthibákat. Megéri prémium abroncsokat választani, mert nem csak vezetési élményben nyújtanak többet, hanem ritkábban sérülnek meg, és néhányukra létezik az úgynevezett balszerencse garancia is, amelyet a gyártó a törvényben előírtakon felül vállal” – mondta Mikolai Béla, az Apollo Vredestein szakértője.

Odafigyelünk az abroncsvásárlásra

Mivel a szervizesek jól ismerik mind a keresleti, mind a kínálati oldalt, ezért sokan adnak a véleményükre: a vevők 70-80 százaléka kéri ki a tanácsukat abroncsvásárlás előtt. A vásárlás során – nem meglepő módon – az ár a legfontosabb szempont a vevők számára, ezt követi a minőség és a márkanév.

Ezzel szemben a szervizesek a minőség mellett inkább azt veszik figyelembe az ajánláskor, hogy milyen a gépkocsi típusa és használatának körülményei, valamint a garanciát is fontosabbnak tartják, mint a vevők.

Ezért szeretjük a szakszervízt

Bár más alternatívák olcsóbbak lehetnek, a válaszadók szerint a szakszervizek legnagyobb előnye, hogy teljes körű, megbízható szolgáltatást nyújtanak, egyéni igényekre szabott tanácsadást kínálnak, valamint megfelelően kezelik az esetleges garanciális problémákat.

Éppen ezért a jó gumiszerviz legfőbb ismérve szerintük, hogy képzett szakembereket foglalkoztat – amellett, hogy modern gépeket használ, és saját raktárkészlettel rendelkezik. A vásárlók számára az is megnyugtató, hogy minőségi probléma esetén bármikor felkereshetik a szervizt, hogy érvényesítsék akár a törvényes, akár a gyártó által biztosított extra garanciát.

„Ha találunk egy jó gumiszervizt, ahhoz érdemes ragaszkodni – nem véletlen, hogy a felmérésben részt vevő műhelyek vendégkörének háromnegyede visszatérő vásárlókból áll. Büszkék vagyunk rá, hogy a megkérdezett szakemberek 55 százaléka az Apollo és Vredestein abroncsokat ajánlaná a nyári és a téli, 60 százaléka pedig a négyévszakos termékkategóriában” – tette hozzá Mikolai Béla.

Figyúzz!!!
Találtuk

A madárinfluenza H5N8 altípusának jelenlétét igazolta a Nébih.

A határellenőrzés szigorítását szorgalmazza a FAO.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Még több magyar látogatta a horvát tengerpartokat

Rekordot döntött tavaly is a magyar turisták száma Horvátországban.

Egyre több fiatal tölti munkával a nyári szünidőt

Akár 50 százalékkal is megnő a dolgozni vágyó diákok száma nyáron.

Ezt olvasta már?

Készpénz már nem játszik a Volánbusz járatain »