Luxus autógyárának keres helyet az Infiniti

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Az Infiniti luxusmárka intenzíven próbál terméket fejleszteni a levásárlóképesebb szegmensben, a luxus autók piacán, mely a mai nehéz piaci helyzetben is számottevő eladásokat produkál. A márka szélesítve kínálatát, prémium kategóriás kompakt járművel kíván piacra lépni.

A vadonatúj típust saját európai üzemben gyártják majd.  A tervezési és fejlesztési munka az ütemtervnek megfelelően folyik, a gyártás várhatóan 2015-ben indul. Az Infiniti lezárta a külső gyártó bevonásával kapcsolatos megvalósíthatósági tanulmányát. A tervek szerint az Infiniti saját európai üzemében gyártja az újdonságot. A vállalat a gyártás megkezdéséhez közelebbi időpontban árul el további részleteket a járműről, és később nevezi meg a gyártóüzem helyét is.

Azonban csodák nincsenek, a  fogyasztók szeme előtt zajló márkák nemes versengését óriási ipari konglomerátumok paktumai irányítják a háttérben. Az Infiniti továbbra is a Mercedes vállalattal közösen fejlesztett platformot tervezi felhasználni az új kompakt prémium jármű gyártásához. A Renault-Nissan Alliance nevű szövetség és a Daimler vállalat közti, 2010-es indulása óta egyre bővülő együttműködés keretében a résztvevők közös hajtásláncokat és platformokat is használnak, együtt fejlesztenek üzemanyag-takarékos járműveket, és más közös projekteket vezetnek világszerte.

Az Infiniti megvalósíthatósági vizsgálatot végzett idén májusban a Magna Steyr beszállítóval kapcsolatban, amelynek célja a prémium kategóriás Infiniti lehetséges európai gyártóüzemének felmérése volt.

 

Hirdetés
Figyúzz!!!
Találtuk

Jók a főváros adottságai a geotermikus energia fűtési célú hasznosítására.

A madárinfluenza H5N8 altípusának jelenlétét igazolta a Nébih.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Számítógépes játékírók jelentkezzetek!

Itt az idő, aki mer az nyer, lehet jelentkezni.

Még több magyar látogatta a horvát tengerpartokat

Rekordot döntött tavaly is a magyar turisták száma Horvátországban.

Hirdetés
Ezt olvasta már?

Új erőre kaphat a német autóipar »