Téli gumi elektromos autókra

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

A rendkívül alacsony gördülési ellenállással rendelkező abroncsot a Continental direkt elektromos autók igényeihez igazította.

Európa vezető abroncsgyártója, a Continental 2013 őszétől új téli gumiabronccsal bővíti termékportfolióját, amelyet kifejezetten az elektromos meghajtású személygépkocsik számára fejlesztett ki. Egy hagyományos téli abroncshoz képest az új Conti.eContact™ Winter 30%-kal alacsonyabb gördülési ellenállással rendelkezik, de ugyanolyan kiemelkedő teljesítményt nyújt, mint a Continental téli portfoliójába tartozó bármelyik másik téli gumiabroncs. „Normál” társaihoz hasonlóan az új abroncs is optimális fékteljesítménnyel büszkélkedhet vizes úton, valamint egyedülálló védelmet garantál a vízre felúszás kialakulásával szemben. A fejlesztések során a mérnökök a lehető leghosszabbra tervezték az abroncs futásteljesítményét. Az új abroncs nem csak az elektromos autók, hanem a hibrid meghajtású gépjárművek technikai igényét is kielégíti. Az igen keskeny, és viszonylag nagyméretű gumiabroncs elsőként 195/55 R 20-as méretben kerül majd a piacra. Az új Conti.eContact™ Winter oldalfal-kialakítása látványos előnyöket kínál a személygépkocsik számára a gördülési ellenállás terén.

A gördülési ellenállás csökkentésével a Continental célja az volt, hogy mérsékelje az elektromos járművek energiafogyasztását a hatótávolságuk növelése érdekében. Ez télen különösen fontos szempont, hiszen az autónak több energiára van szüksége a fűtési és a világítási rendszerek fokozottabb használata miatt, mint nyári körülmények között. Az elektromos személyautók terjedésével növekszik majd a fogyasztók energiamegtakarítási igénye is, hiszen a felhasználók egyre rövidebb töltési időt és folyamatosan csökkenő energiafelhasználást szeretnének elérni 100 km-es út megtétele során. A Continental üdvözli az elektromobilitás trendjének erősödését, ami kétségkívül az egyik legfontosabb folyamat az autóipar jövőjében. A Continental, mint az autóipar egyik legnagyobb beszállítója, nem csupán az abroncsok fejlesztése révén kíván aktív szerepet vállalni az elektromos közlekedés terén, hanem például különböző akkumulátorrendszerek, elektromos irányítási rendszerek, energiavisszanyerő fékrendszerek, és számos más, a gépjármű belső terében elhelyezkedő eszközök kifejlesztésével és gyártásával is.

Hirdetés
Figyúzz!!!
Találtuk

A határellenőrzés szigorítását szorgalmazza a FAO.

Az elkövetkező 15 évben az amerikai állások közel fele automatizálttá válhat.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Még több magyar látogatta a horvát tengerpartokat

Rekordot döntött tavaly is a magyar turisták száma Horvátországban.

Egyre több fiatal tölti munkával a nyári szünidőt

Akár 50 százalékkal is megnő a dolgozni vágyó diákok száma nyáron.

Hirdetés
Ezt olvasta már?

A járművek negyede elektromos lesz 2025-re »

4IG 675 (0,75 ) AKKO Invest 428 (0,47 ) ALTEO 872 (-0,91 ) ANY 1380 (-0,36 ) APPENINN 352 (-1,26 ) AutoWallis 103 (0,49 ) BIF 312 (-0,64 ) CIGPANNONIA 184 (-2,13 ) EHEP 8550 (-2,84 ) ENEFI 370 (2,78 ) ESTMEDIA 135 (1,35 ) GSPARK 5060 (0,40 ) KULCSSOFT 2960 (-3,90 ) MASTERPLAST 762 (-0,26 ) MOL 2732 (1,19 ) MTELEKOM 459 (0,11 ) NORDTELEKOM 50 (-1,96 ) NUTEX 45 (-3,02 ) OPUS 283 (-0,98 ) OTP 14550 (1,61 ) OTT1 242 (0,83 ) PANNERGY 732 (-0,54 ) RABA 1135 (-0,44 ) RICHTER 6675 (-0,37 ) SET Group 93 (5,32 ) WABERERS 1110 (0,45 )