Viszik a Seatot, mint a cukrot

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 2 perc

A SEAT újabb rekordokat döntött meg, története során a legjobb első negyedévet zárta, és a SEAT értékesítés világméretekben is tartós növekedést mutatott. Az értékesítési volumen áprilisban 21 százalékkal emelkedett, ugyanis a tavaly áprilisi 41 400 darab után most 50 100 gépkocsit szállítottak ki az ügyfeleknek. Ezzel a SEAT az eddigi legjobb április havi eredményét érte el, megdöntve a 2000. áprilisban 45 100 gépkocsi értékesítésével elért rekordját.

A SEAT 2018 januártól áprilisig tartó összesített értékesítési adatai is rekord mennyiségeket mutatnak, meghaladva a mindeddig  legmagasabbnak számító értéket, az ugyancsak 2000-ben elért 181 300  darabot. Világméretekben a márka  összesen 189 300 gépkocsit értékesített, ami 19,3 százalékkal volt nagyobb mennyiség, mint a tavalyi azonos időszak 158 700 egysége.

A SEAT érétkesítésért és marketingért felelős alelnöke, Wayne Griffiths rámutatott arra, hogy áprilisban ismét rekordot tudtunk elérni az eladásoknál.

Tanulj a tőzsdén kereskedni 21 nap alatt! Kérd az INGYENES videóidat még ma! (A kereskedés kockázatos.) (x)

"Európában egyértelműen a piaci átlagnál jobban tudtunk terjeszkedni, növekedési ütemünk Európán kívül pedig még erőteljesebb volt a kedvező algériai teljesítménynek köszönhetően. A SEAT globalizációs stratégiája mára meghozza eredményeit. Mindezek mellett az innovációt is tovább folytatjuk olyan új projektekkel,  mint például  az eCommerce, amit értékesítés Norvégiában történő beindítására hoztunk létre. Ezt a projektet inkubátorként használjuk fel arra, hogy  a további piacaink számára is megoldásokat dolgozzon ki" - mondta.

Otthon is nőtt az értékesítés

Az év első négy hónapjában Algériával együtt Németország, Spanyolország és az Egyesült Királyság volt a négy leggyorsabban fejlődő ország a SEAT-ok értékesítése  terén. Spanyolországban, a SEAT legnagyobb piacán értékesített 39 200 gépkocsi 15,9 százalékos emelkedést jelentett.

Ezt követte Németország 19 százalékos növekedéssel, és 35 300 eladott gépkocsival, majd az Egyesült Királyság következett, ahol 23 700 darabot adtak el, ez 13,8 százalékos emelkedést hozott. Franciaországban és Olaszországban, a SEAT két stratégiai piacán szintén erős növekedés volt tapasztalható. Az értékesítés Franciaországban elérte a 10 00 darabot (+13,3 százalékos növekedés), míg Olaszorszában 8 400 SEAT talált gazdára (17,5 százalékos emelkedés).

Mindezek mellett Ausztriában  (7 800 darab; + 23.7 százalék), Svájcban (4 000; + 18.0 százalék), Belgiumban (3 900; + 29.8 százalék), Portugáliában  (3 500; + 29.0 százalék) és Hollandiában  (3 300; + 45.0 százalék) is folytatódott a növekedési tendencia.

Kelet-Európában a SEAT a 22,8 százalékos növekedéssel zárt április végéig, ebben a régióban összesen 12 700 gépkocsit szállítottak ki, köszönhetően  például a Cseh Köztársaságban (3 100 darab; +16.4 százalék), Szlovákiában (1 800; +150.3 százalék) és Szlovéniaban (1 000 darab; +26.7 százalék) tapasztalt lendületnek.

Európán kívül a növekedés még nagyobb mértékű volt, a SEAT 23 300 gépkocsi kiszállításával 24,8 százalékos  emelkedést ért el. E növekedés mögött az Algériában elért komoly növekedés állt , ahol a 10 000 kiszállított gépkocsi  éppen tízszer nagyobb mennyiség volt, mint a tavalyi év azonos időszakának adata. Marokkóban a 900 eladott gépkocsi + 64 százalékot jelentett, Tunéziában az értékesítés 19,2 százalékkal emelkedett, elérve a 700 egységet.

Nőtt a SEAT nyeresége

A SEAT, és különösen a Martorell-i üzemben gyártott gépkocsik, az Ibiza, az Arona és a Leon sikere lehetővé teszi, hogy a vállalat 2018. június 1-től 250 új alkalmazottat vegyen fel határozatlan idejű szerződéssel. Az új munkatársak az idén januárban és februárban felvett 265 munkatárshoz csatlakoznak.  Jelenleg  Martorellben naponta 2 300  gépkocsit gyártanak, és ez a gyár teljes kapacitásának 95 százalékát fedi le.

Pénzügyi szempontból az értékesítés növekedése, illetve az új Arona bevezetésével megvalósult választék bővítés kedvező hatása a SEAT működési profitját 85 millió euróra vitte fel 2018 első negyedévében, ami 51,4 százalékkal volt magasabb, mint a 2017 azonos időszakában elért 56 millió euró. Mindezen túl a márka forgalma elérte a 2.782 milliárd eurót, ez 11,8 százalékkal volt magasabb, mint az elmúlt év első negyedévének 2.487 milliárd eurós eredménye.

Figyúzz!!!
Találtuk

Főként magányosak hívják a lelkisegély-szolgálatot advent idején.

Az elkövetkező 15 évben az amerikai állások közel fele automatizálttá válhat.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Egyre több fiatal tölti munkával a nyári szünidőt

Akár 50 százalékkal is megnő a dolgozni vágyó diákok száma nyáron.

Sokkal többen utaztak a Balatonra a MÁV-val

A nyári szezon első hétvégéjén a tavalyinál 27,5 százalékkal többen.

Ezt olvasta már?

Fellendültek a Hyundai eladásai »

4IG 1000 (-3,66 ) AKKO Invest 27800 (0,72 ) ALTEO 748 (-0,53 ) ANY 1230 (-0,81 ) APPENINN 461 (-1,18 ) AutoWallis 118 (-1,67 ) BIF 289 (-0,34 ) CIGPANNONIA 361 (0,14 ) CSEPEL 650 (-1,52 ) Duna House A 3820 (0,53 ) EHEP 18300 (-2,14 ) EMASZ 24600 (-0,81 ) ENEFI 612 (-0,65 ) ESTMEDIA 127 (11,40 ) FUTURAQUA 100 (3,95 ) GSPARK 3780 (0,27 ) KULCSSOFT 1260 (4,13 ) MASTERPLAST 720 (0,28 ) MOL 3094 (0,26 ) MTELEKOM 437 (-0,11 ) NORDTELEKOM 41 (-1,20 ) NUTEX 27 (-5,56 ) OPUS 430 (-1,38 ) OTP 12720 (-0,86 ) OTT1 254 (2,01 ) PANNERGY 748 (0,54 ) RABA 1170 (0,43 ) RICHTER 5050 (-0,49 ) SET Group 596 (-1,49 ) TAKAREK 652 (-1,81 ) WABERERS 1170 (0,86 )