Manapság nem szexi reklámosnak lenni

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 2 perc

Véget ért a Café Csoport az ELTE Kommunikáció és Média szakával közösen, februárban indított Tartalommarketing képzése, amelyet végül 4,35-ös átlaggal zárták a diákok. Közülük a legjobb teljesítményt nyújtó hallgató, fél éves gyakornoki munkalehetőséget kapott a Café Communications-től.

Egyetemi hallgatóknak indítottak kurzust

A tavaszi szemeszterben indult kurzuson a hallgatók "gyakorlati oldalról ismerkedhettek meg a tartalmi fókuszú kommunikációval a natív hirdetésektől az influencer marketingig". Az előadók a Café csoport, azaz a Café Communications, a Café PR és a Be Social vezetői és szenior szakemberei voltak.

A szemináriumi órákon szó volt a stratégialkotásról, a branded contentről, a keresőoptimalizásról, a social media csatornákról, a tartalomszerkesztésről, a brandelt kiadványokról és természetesen az influencerekről. A többszörös túljelentkezés után 20 fővel elindult kurzus egyik különlegessége volt az a kerekasztal beszélgetés, ahol Henry Kettner (Henry Kettner - 127 911 feliratkozó) és Török Ábel (I Have No Idea Hungary - 191 754 feliratkozó) Youtuberek és Bodrogi András, Youtube szakértő vettek részt.  

Múlt héten került sor a vizsgára, ahol egy egyéni projekt feladatot kellett kidolgozniuk a kurzuson résztvevőknek. A feladat egy választható téma alapján kampányterv készítése volt, majd előre meghatározott értékelési szempontok alapján projektzáró prezentációk elkészítése és bemutatása. A félév során hallott előadások témáját, elemeit kellett beépíteniük a kampányba.

A szakmai zsűri három főből állt: Balogh Renáta (account director), Csirke Dániel (társ-kreatívigazgató) és Varga Gábor Zoltán (digital business director) – ők pontozták, osztályozták a vizsgán elhangzottakat.

A három legjobban sikerült prezentáció

Kalocsai Zsombor – aki a 6 hónapos gyakornoki program nyertese – A Budmil márkát vette elő és porolta le kicsit és gondolta újra. Tartalom szempontból közelítette meg a márkát, ahol a fő gondolata az volt, hogy viseld büszkén ezt a márkát.

Vántus Nikoletta – Egy kutyasétáltatós alkalmazásnak építette fel a marketingjét. Ő stratégia oldalról közelítette meg a feladatot, ahol a mottótól elindulva, az alkalmazás felépítésén át, a hirdetések megjelenéséig dolgozta ki a projektet.

Kovács Bettina – Visszanyúlt a már kissé megkopott és elfelejtett Alföldi papucsig. Az elképzelése az volt, hogy szexivé tegye újra ezt a magyar márkát. A 2018-as Vogue trendeket alapul véve, influencerek által viselt márka képet alakított ki róla.

A prezentációk nagyrésze profin kidolgozott munka volt. A kurzus során tanultakat nagyszerűen építették be a kampányelképzelésekbe – mondta Balogh Renáta, a Café Communications account directora. Volt, aki annyira odafigyelt a részletekre, hogy elkészítette a banner és újság reklámot is a kampányához.

A hallgatók is elégedettek voltak

A május 16-ai kurzus záró órán Hammer Ferenc, az ELTE Média és Kommunikáció Tanszékvezetője elmondta, hogy ez egy win-win szituáció volt. Az ELTE-től igény volt erre, hiszen kellenek a jó órák és a proaktív dolgok a diákoknak, hogy lássák mi zajlik éppen most az iparban.

A Café részéről Varga Gábor Zoltán, a Café Communications digital business directora is ezt a gondolatot fogalmazta meg, hiszen a szakmának kell az utánpótlás, a kinevelés fontos része a folyamatnak.

„Mostanában nem annyira szexi reklámosnak lenni, de a Café szeretné újra vonzóvá tenni ezt a szakmát a fiatalok számára, ezért is volt jó ez az együttműködés.”– hangsúlyozta Csirke Dániel a Café Communications társ-kreatívigazgatója.

Mi sem bizonyítja jobban ezt, mint hogy a kurzuszáró órán egyhangúlag mondták a diákok, hogy szerintük igen is vonzó és szexi ez a szakma. Bár ehhez szükség volt erre a kurzusra, mert most már tudják mivel szeretnének foglalkozni.  

Bár a mostani Tartalom marketing tavaszi kurzus a végéhez ért, de Hammer Ferenc arra a kérdésre, hogy mi lesz a folytatás, azzal válaszolt, hogy az ELTE boldogan folytatná ezt az együttműködést, egy tartósabb partnerséget kialakítva a Café Csoporttal.

Hirdetés
Hirdetés
Találtuk

Ne feledkezzünk meg az adatlopási botrányokról.

Egy egyszerű öt perces trükk, ami ha a harcban működik, akkor nálad is fog.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Magyar fiatalok is pályára lépnek az idei VB-n

A FIFA Világbajnokság-McDonald's Játékoskísérő program keretében...

A tökéletes kempingezés titkai

Néhány dologra nem árt előre felkészülni, hogy valóban felhőtlen...

Hirdetés
Ezt olvasta már?

Egyre több diák vállal munkát a tanulás mellett »

4IG 970 (-3,00 ) ALTERA 755 (-0,66 ) ANY 1195 (-0,42 ) APPENINN 543 (-1,63 ) BIF 2020 (1,00 ) CIGPANNONIA 434 (-1,48 ) CSEPEL 740 (-4,15 ) Duna House A 3580 (-0,56 ) ELMU 26200 (-2,96 ) EMASZ 25000 (0,81 ) ENEFI 196 (-1,51 ) ESTMEDIA 169 (5,31 ) FORRAS/T 1480 (11,28 ) FUTURAQUA 45 (-1,74 ) GSPARK 3470 (1,46 ) KONZUM 259 (-6,67 ) MASTERPLAST 605 (-1,63 ) MOL 2984 (-1,84 ) MTELEKOM 393 (-0,13 ) NORDTELEKOM 38 (-0,26 ) NUTEX 38 (-3,80 ) OPUS 474 (-5,68 ) OTP 10350 (0,49 ) OTT1 262 (10,08 ) PANNERGY 676 (-1,17 ) PLOTINUS 5950 (11,21 ) RABA 1250 (-2,34 ) RICHTER 5350 (-0,93 ) TAKAREK 615 (-3,91 ) WABERERS 2470 (-1,20 ) ZWACK 16550 (0,30 )