Magyar kapus lett a Pepsi arca

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 2 perc

12 év után először ismét magyar futballistával dolgozik együtt a Pepsi, hiszen az új kalóriamentes Pepsi Lime és Wild Cherry ízek megjelenéséhez kapcsolódóan Bogdán Ádám lett az üdítőmárka arca. A foci, mint téma természetesen nem idegen a brand számára, hiszen az évek során sokat tett a vállalat globális és hazai szinten is azért, hogy a termék neve összekapcsolódjon az egyik legnépszerűbb csapatsporttal, azonban évek óta Bogdán az első magyar focista, aki a márka arcaként jelenik meg itthon.

Újabb focistát szervezett be a Pepsi

Emlékszünk még a kétezres években világszerte sugárzott, látványos utcai focis reklámfilmekre, a joga bonitora vagy a nemzetközi szupersztárokból álló Pepsi “focigladiátorokra”?

Ha szeretnéd megismerni, hogyan kereskednek a profik az online tőzsdén, a Tőzsde napon konkrét tippeket kaphatsz tőlünk, amelyeket azonnal beépíthetsz a kereskedésedbe. A részvétel ingyenes, viszont regisztrációhoz kötött! (x)

Beckhamtől Tottin át Ronaldinhot, de akár Roberto Carlost, Fernando Torrest, sőt, Gera Zoltánt is kiemelhettük volna, akik mind a Pepsi arcaként jelentek meg az elmúlt években a médiában. Ilyen futballsztárok sorába csatlakozik most a nemzeti válogatottunk és a Liverpool kapusa, Bogdán Ádám a Pepsi legújabb kampányában.

„Számomra az eddigi legmaradandóbb Pepsi reklám az volt, amiben egy Juventus-szurkoló srác azért kérte el Beckham mezét, hogy megtörölje vele a kólás dobozt. Azt gondolom, hogy a márka mindig is nagyon jól nyúlt ehhez a témához” – emlékezett vissza az egyik ikonikus reklámra a kiváló kapus, miközben egy hazai Pepsi fotózáson vett részt a napokban, ahol lelkesen vetette bele magát a nem mindennapi feladatokba.

A kampány célja, hogy a márka két új terméke, a kalóriamentes Pepsi Lime és Wild Cherry méltó módon bemutatkozhasson a hazai piacon. Az izgalmas új ízek mellé új szlogen is társul: „Törj ki a megszokásból!”, amely a komfortzóna elhagyására, új élmények kipróbálására buzdítja a fogyasztókat.

A két új íz – mivel kalóriamentesek – nem hozzák kompromisszumhelyzetbe a fogyasztókat, így a sportolókat sem, akiknek különösen vigyázniuk kell fizikumukra. A kalóriamentes termékek, az új szlogen, valamint a Pepsi és a foci régebbi kapcsolatából egyenesen következik, hogy egyik legismertebb futballistánk legyen az új reklámarc.

Véleményvezérek világa

„Mostanában minden a véleményvezérekről szól, Bogdánt pedig imádja a közönség, hiszen kiemelkedő alakja a mai magyar focinak – jól mutatja ezt, hogy hányan követik őt a közösségi médiában. Természetes volt, hogy őt szerettük volna a márka új arcának” – indokolta a döntést Buzder-Lantos Nikoletta, a magyar Pepsi marketingigazgatója.

A fotózás két helyszínen folyt: egyrészt egy Bogdán számára természetes közegben, edzőtermi környezetben. Egy kapusnak ugyanis nem elég „jól fociznia”, ugyanúgy szükséges remek kondícióban tartania magát, hiszen magas szintű állóképességre és a gyors reflexekre is szükség van a pályán. A másik helyszín éppen a természetes közegéből szakította ki a bajnok focistát: a Pepsi egy különleges helyszínre invitálta Bogdánt,aki egy szabadesés-szimulátort próbált ki, amely 200 km/órás erősségű szelet generált.

„Nagyon élveztem a fotózás minden percét. Főleg a szélcsatornát, amit egyszer-kétszer már kipróbáltam Angliában is, de most meglepően jól ment” – összegezte büszkén a fotózás és a szabadesés élményeit a válogatott focista.

Hirdetés
Figyúzz!!!
Találtuk

A határellenőrzés szigorítását szorgalmazza a FAO.

Főként magányosak hívják a lelkisegély-szolgálatot advent idején.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Egyre több fiatal tölti munkával a nyári szünidőt

Akár 50 százalékkal is megnő a dolgozni vágyó diákok száma nyáron.

Sokkal többen utaztak a Balatonra a MÁV-val

A nyári szezon első hétvégéjén a tavalyinál 27,5 százalékkal többen.

Hirdetés