A netes forradalom ott kopogtat mindenkinél

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 2 perc

Lehetséges évi öt millió dollárt keresni Kinder tojások kicsomagolásával? Igen! A FunToyzCollector nevű YouTube csatornát üzemeltető háziasszony megmutatta, hogyan lehet egyszerű eszközökkel túlszárnyalni a világ legnagyobb zenei sztárjait tömörítő VEVO videócsatorna nézettségét. A digitális gazdaság szélesre tárja a lehetőségek kapuját: bárkiből sztár lehet, egy kis cég is könnyen és gyorsan meggazdagodhat. De hogyan lehetünk a technológiai forradalom nyertesei? Erre a kérdésre keresi a választ az Internet Hungary.

Önvezető autók, csomagszállító drónok, robotizált ügyfélszolgálat – mind olyan, már létező technológia, ami néhány éven belül gyökeresen megváltoztathatja életünk egy-egy területét. A digitális átalakulás teljes gőzzel zajlik, és aki lépést tart a változásokkal korábban soha nem látott lehetőségekhez jut. A belépési küszöb egyre alacsonyabb, soha nem volt még olyan könnyű egy vállalkozást felfuttatni, mint most a digitális eszközök segítségével.

A szeptember 27-28-i Internet Hungary konferencia a jelent és a jövőt meghatározó legfontosabb trendeket tárja fel.

Fizess elő a borotvapengédre!

Az új technológiáknak és a fogyasztói szokások változásának köszönhetően az egyik alapos változáson áteső terület a kereskedelem. Egyrészt az online és offline kereskedelem összeolvad, és csak az marad talpon, aki az interneten is sikeresen jelen van. Másrészt a termékek megvásárlása helyett egyre inkább az előfizetés alapú gazdaság (subscription economy) irányába halad a világ.

Jó példa erre a 2011-ben alapított, borotvapenge-előfizetéssel foglalkozó The Dollar Shave Club startup, melyet 2016 egy milliárd dollárért vásárolt meg az Unilever. Milyen eszközöket vessünk be, ha sikeresek akarunk lenni a kereskedelemben? Az Internet Hungary egyebek mellett erre is választ ad.

Az olvasás forradalma zajlik

Több mint 100 ezer szó – egy friss amerikai kutatás szerint ennyi ma a napi online fogyasztásunk. Ez a 100 ezer szó majdnem negyede a 460 ezer szóból álló Háború és békének. Az olvasás forradalma zajlik: soha nem olvastunk ennyit és ennyire szelektíven.

Emiatt az online reklámok terén is átalakulás tapasztalható. A „bannervakság” miatt egyre kevésbé hatékonyak a klasszikus hirdetések, emiatt új eszközök, például a natív hirdetés kerülnek előtérbe. Az Internet Hungary kiemelten kezeli a digitális reklám témakörét is, több külön konferenciát is szentelve a témának.

Mitől pörög valami a közösségi médiában?

A közösségi média még mindig az egyik legfelkapottabb terület az infokommunikáción belül. Az érzelmek terjedése és a megosztás már azelőtt számos pszichológiai kutatás középpontjában állt, hogy az internet és a közösségi média meghódította volna a világot. Bár a technológia változik, az emberek alapvető motivációi nem.

Érdekes tehát megvizsgálni, hogyan viselkednek a felhasználók az online térben: miért és hogyan internetezek, a különböző személyiségtípusokra milyen használat jellemző, és hogyan vezethető vissza a közösségi média használata az evolúciós gyökerekig.

Az Internet Hungary keretében számos előadás és kerekasztal beszélgetés vizsgálja a közösségi média legfrissebb trendjeit. Bemutatásra kerül többek között egy valós Facebook-kattintások alapján készült kutatás, mely azt vizsgálja, hogy milyen típusú tartalmakat és milyen motivációk alapján osztanak meg a magyar felhasználók.

Az infokommunikáció és új technológiák legnagyobb hazai szakmai rendezvénye a fentieken kívül olyan területek aktualitásait járja körbe a digitalizáció szemszögéből, mint az adatgazdaság, a neuromarketing, a cégvezetés, vagy éppen a tartalom marketing.

Regisztráció és a konferencia részletes programja: https://www.internethungary.com/

Hirdetés
Figyúzz!!!
Találtuk

A határellenőrzés szigorítását szorgalmazza a FAO.

Főként magányosak hívják a lelkisegély-szolgálatot advent idején.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Egyre több fiatal tölti munkával a nyári szünidőt

Akár 50 százalékkal is megnő a dolgozni vágyó diákok száma nyáron.

Sokkal többen utaztak a Balatonra a MÁV-val

A nyári szezon első hétvégéjén a tavalyinál 27,5 százalékkal többen.

Hirdetés
Ezt olvasta már?

Új szabvány, négyszeres internet sebesség »

4IG 972 (1,46 ) AKKO Invest 30400 (2,70 ) ALTEO 762 (-1,04 ) ANY 1320 (-0,38 ) APPENINN 449 (1,13 ) AutoWallis 113 (1,80 ) CIGPANNONIA 312 (-2,66 ) CyBERG 1890 (3,28 ) EHEP 9600 (-4,95 ) ELMU 30400 (-0,65 ) ENEFI 504 (1,20 ) ESTMEDIA 119 (-0,67 ) FORRAS/OE 1580 (2,60 ) FORRAS/T 1520 (-5,00 ) FUTURAQUA 112 (0,36 ) MASTERPLAST 734 (1,10 ) MOL 3000 (1,83 ) MTELEKOM 435 (0,93 ) NORDTELEKOM 46 (-0,86 ) NUTEX 30 (-0,66 ) OPUS 385 (0,05 ) ORMESTER 7900 (-2,47 ) OTP 12750 (0,47 ) OTT1 283 (0,18 ) PANNERGY 750 (-0,27 ) RICHTER 4942 (0,37 ) SET Group 663 (-0,30 ) TAKAREK 616 (-0,65 ) WABERERS 1360 (-2,86 ) ZWACK 16850 (0,30 )