-->

Bármibe belemegyünk az ingyen wifiért

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 2 perc

Az okos kommunikációs eszközöket használó magyarok több mint fele hajlandó lenne szemet hunyni a reklámok felett az ingyenes wifiért cserébe - derül ki a PushAir legfrissebb kutatásából. A felhasználók jellemzően a bejelentkező képernyőn hajlandóak a reklámfogyasztásra, de ha 15-30 percenként kellene megnézniük egy-egy üzenetet, akkor sem mondanának le az ingyenes internetelérésről. A megkérdezettek döntő többsége böngészésre és a közösségimédia-felületeken történő szörfözésre használná a lehetőséget, leginkább a közterületeken és a közintézményekben.

Nem zavar minket a reklám

A reklámüzenetekért cserébe ingyenes wifi elérést biztosító magyar startup, a PushAir, saját felmérése alapján a hazai okoskütyü-használók 58 százaléka hajlandó lenne a minőségi, szélessávú ingyenes wifiért cserébe reklámokat fogadni eszközén, míg ezt a lehetőséget 100 válaszadó közül csak 42 utasította el kategorikusan.

Forrás: PushAir

Ha szeretnéd megismerni, hogyan kereskednek a profik az online tőzsdén, a Tőzsde napon konkrét tippeket kaphatsz tőlünk, amelyeket azonnal beépíthetsz a kereskedésedbe. A részvétel ingyenes, viszont regisztrációhoz kötött! (x)

A megkérdezettek 29 százaléka a bejelentkező képernyőn találkozna legszívesebben a reklámokkal, százból hét ember akár negyedóránként is elviselne egy-egy rövid üzenetet a szolgáltatásért cserébe, míg 19 százalékuk számára a 30 percenkénti megszólítás tűnik elfogadható „árnak” a szélessávú, vezeték nélküli internetelérését cserébe.

A trend alakítja az igényeket

"Magyarországon – főleg a fiatalabb generációk körében – ma már szinte teljesnek mondható az okos mobilkommunikációs eszközök penetrációja. Okosmobillal a válaszadóink mindegyike rendelkezik, de döntő többségüknek laptopja vagy tabletje is van. Ez a trend, illetve az, hogy ma már az internet a mindennapok elengedhetetlen velejárója lett, magával hozta a minőségi wifi-szolgáltatások iránti igényt is" - mondta a PushAir magyar startup ügyvezetője.

"A szélessávú drótnélküli internetelérésért pedig úgy tűnik egyre kisebb ár a felhasználók részéről megnézni egy-egy reklámüzenetet" – emelte ki Zsadányi István.

A megkérdezettek többsége a mobilkommunikációs eszközön végzett három leginkább jellemző tevékenységként a közösségimédia-felületeken történő barangolást (64 százalék), a böngészést (62 százalék) és az e-mailes levelezést (52 százalék) jelölte meg.

Forrás: PushAir

A legjellemzőbb tevékenységek köréből alig maradt le a térképek és menetrendek ellenőrzése (49 százalék), valamint a híroldalak olvasása (30 százalék).

"Ezek mind olyan online tevékenységek és szolgáltatások, amelyek ma már a társadalmi beágyazottságuk alapján a mindennapi élet megkerülhetetlen velejárói sok ember számára. Nem véletlen, hogy ezeket lehetőség szerint inkább valamilyen wifis megoldáson keresztül és nem a mobilinternet-csomag kontójára végzik legszívesebben a felhasználók" – mutatott rá Zsadányi István.

Hova kell a wifi?

Arra kérdésre, hogy mely három helyen szeretnének leginkább ingyenes wifihez jutni, a felhasználók többsége - egészen pontosan száz emberből 73 - a tömegközlekedési eszközöket és a várókat jelölte meg.

Forrás: PushAir

Hajszállal maradtak le az első helyről a klasszikus közintézmények – orvosi rendelők, hivatalok – ahol a válaszadók 72 százaléka szeretne ilyen szolgáltatást, míg a harmadik legnépszerűbb helyszínként a közterületeket és utcabútorokat jelölte meg a megkérdezettek 60 százaléka.

A képzeletbeli dobogóról a vendéglátó szektor szereplői (40 százalék) és a vállalati ügyfélszolgálatok (38 százalék) maradtak le.

Hirdetés
Figyúzz!!!
Találtuk

Közel nyolcvan országot megelőzve lett első a HEINEKEN Hungária.

Jók a főváros adottságai a geotermikus energia fűtési célú hasznosítására.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Számítógépes játékírók jelentkezzetek!

Itt az idő, aki mer az nyer, lehet jelentkezni.

Még több magyar látogatta a horvát tengerpartokat

Rekordot döntött tavaly is a magyar turisták száma Horvátországban.

Hirdetés
Ezt olvasta már?

A magyarok fele az interneten keres szakembert »

4IG 520 (0,97 ) AKKO Invest 387 (-1,53 ) ALTEO 786 (2,34 ) ANY 1175 (0,86 ) APPENINN 310 (-1,27 ) AutoWallis 80 (0,89 ) BIF 235 (-1,26 ) CIGPANNONIA 314 (2,95 ) DELTA 60 (-4,80 ) DM-KER 48 (6,67 ) FUTURAQUA 55 (-3,48 ) GSPARK 3250 (-0,91 ) Gloster 2740 (11,38 ) MASTERPLAST 808 (1,00 ) MOL 1523 (0,59 ) Megakran 4 (-0,50 ) NORDTELEKOM 20 (1,02 ) NUTEX 19 (4,89 ) OPUS 202 (0,50 ) OTP 9870 (1,13 ) OTT1 123 (-3,90 ) PANNERGY 702 (0,29 ) RICHTER 6420 (1,10 ) SET Group 50 (-0,10 ) TAKAREK 430 (-2,27 ) WABERERS 1140 (-0,44 )