Elkerüljük a bankot, ha betámadják a hackerek

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

A bankok adat- és online biztonsági gyakorlatainak a minősége a fő szempont fogyasztóknál, amikor arról döntenek, hogy mely cégre bízzák személyes adataikat és tranzakcióikat. Egy közelmúltban elvégzett felmérés, amelyben 11 000 fogyasztó vett részt, megállapította, hogy a válaszadók 63 százaléka elkerülne egy olyan szolgáltatót, amelynél nemrégiben adatbiztonsági incidens történt - közölte a Kaspersky Lab.

Védelmet várunk

Annak ellenére, hogy a fogyasztók óvatosak a rájuk vonatkozó információk és pénzügyeik biztonsága tekintetében, ha az online tranzakciókat nézzük, sokuk azt várja, hogy a szolgáltató még kiterjedtebb és erőteljesebb intézkedésekkel fokozza saját védelmét.

A fogyasztók 56 százaléka elismerte, hogy kizárólag annak alapján választ pénzügyi szolgáltatót vagy online áruházat, hogy az milyen kiegészítő biztonsági intézkedéseket kínál a nehezen megkeresett pénzük és bizalmas adataik védelmére.

A kutatás azt is megállapította, hogy a felhasználók közel kétharmada (60 százaléka) aggódik azon cégek adatbiztonsági gyakorlata miatt, amelyeknek megadja személyes és pénzügyi adatait, ami 6 százalékos emelkedést jelent az előző évhez képest.

Ez még fontosabbá teszi a bankok és kereskedők számára, hogy bebizonyítsák, mindent megtesznek azért, hogy eloszlassák ezeket a félelmeket és az online tranzakciók, valamint az adatok biztonsága elsődleges fontosságú a számukra.

Megelőzést várnak a fogyasztók

“Mivel egyre több felhasználó nem csupán használja a mobil banki és online fizetési szolgáltatásokat, hanem rájuk bízza a pénzügyi tranzakciók végrehajtását is, így jogosan várja el, hogy a szolgáltatók megfelelő intézkedéseket tegyenek ügyfeleik csalásokkal és adatlopásokkal szembeni megvédésére. A kutatásunk azt is megállapította, hogy a felhasználók 43 százaléka gyakrabban használna online fizetési szolgáltatásokat, ha a pénzügyi tranzakciókat megbízhatóan védenék, egyértelművé téve ezzel, hogy a szolgáltatóknak többet kell tenniük a tranzakciós adatok megóvásáért annak érdekében, hogy hosszú ideig megőrizzék a jövedelmezőségüket és üzletük jó hírnevét” – mondta Ross Hogan, a Kaspersky Lab Fraud Prevention vezetője.

A fogyasztói igények növekedésével speciális megoldások segíthetnek a bankoknak az ügyfelek megtartásában, amelyek nem csak a mobil tranzakciókat óvják, hanem a márka integritását is. Bizonyos termékek pedig védetté teszi az ügyfeleket és eszközeiket a pénzügyi csalásoktól, így egyszerűen és kényelmesen bankolhatnak online, anélkül, hogy kitennék magukat vagy a szolgáltatót bármilyen kockázatnak.

Figyúzz!!!
Találtuk

Jók a főváros adottságai a geotermikus energia fűtési célú hasznosítására.

A madárinfluenza H5N8 altípusának jelenlétét igazolta a Nébih.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Számítógépes játékírók jelentkezzetek!

Itt az idő, aki mer az nyer, lehet jelentkezni.

Még több magyar látogatta a horvát tengerpartokat

Rekordot döntött tavaly is a magyar turisták száma Horvátországban.

Ezt olvasta már?

Csökkent a Sberbank profitja »

4IG 600 (-1,64 ) AKKO Invest 448 (-1,65 ) ALTEO 746 (1,63 ) APPENINN 344 (-0,29 ) AutoWallis 79 (1,95 ) BIF 295 (-2,32 ) CyBERG 1190 (-0,83 ) DELTA 101 (2,43 ) Duna House A 3200 (-0,62 ) EHEP 2440 (-2,01 ) ENEFI 310 (-4,32 ) FORRAS/OE 1090 (2,83 ) FUTURAQUA 65 (-1,67 ) Gloster 2300 (-8,00 ) KULCSSOFT 1600 (4,23 ) MASTERPLAST 606 (2,02 ) MOL 1783 (-0,61 ) MTELEKOM 376 (-2,34 ) NORDTELEKOM 30 (1,72 ) NUTEX 29 (-1,36 ) OPUS 241 (-1,63 ) ORMESTER 11400 (-3,80 ) OTP 10790 (-1,46 ) OTT1 193 (-0,62 ) PANNERGY 602 (-1,63 ) RABA 856 (-0,70 ) RICHTER 6420 (-0,93 ) SET Group 71 (-0,14 ) TAKAREK 475 (-2,26 ) WABERERS 870 (1,16 ) ZWACK 16750 (0,60 )