Elkerüljük a bankot, ha betámadják a hackerek

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

A bankok adat- és online biztonsági gyakorlatainak a minősége a fő szempont fogyasztóknál, amikor arról döntenek, hogy mely cégre bízzák személyes adataikat és tranzakcióikat. Egy közelmúltban elvégzett felmérés, amelyben 11 000 fogyasztó vett részt, megállapította, hogy a válaszadók 63 százaléka elkerülne egy olyan szolgáltatót, amelynél nemrégiben adatbiztonsági incidens történt - közölte a Kaspersky Lab.

Védelmet várunk

Annak ellenére, hogy a fogyasztók óvatosak a rájuk vonatkozó információk és pénzügyeik biztonsága tekintetében, ha az online tranzakciókat nézzük, sokuk azt várja, hogy a szolgáltató még kiterjedtebb és erőteljesebb intézkedésekkel fokozza saját védelmét.

A fogyasztók 56 százaléka elismerte, hogy kizárólag annak alapján választ pénzügyi szolgáltatót vagy online áruházat, hogy az milyen kiegészítő biztonsági intézkedéseket kínál a nehezen megkeresett pénzük és bizalmas adataik védelmére.

A kutatás azt is megállapította, hogy a felhasználók közel kétharmada (60 százaléka) aggódik azon cégek adatbiztonsági gyakorlata miatt, amelyeknek megadja személyes és pénzügyi adatait, ami 6 százalékos emelkedést jelent az előző évhez képest.

Ez még fontosabbá teszi a bankok és kereskedők számára, hogy bebizonyítsák, mindent megtesznek azért, hogy eloszlassák ezeket a félelmeket és az online tranzakciók, valamint az adatok biztonsága elsődleges fontosságú a számukra.

Megelőzést várnak a fogyasztók

“Mivel egyre több felhasználó nem csupán használja a mobil banki és online fizetési szolgáltatásokat, hanem rájuk bízza a pénzügyi tranzakciók végrehajtását is, így jogosan várja el, hogy a szolgáltatók megfelelő intézkedéseket tegyenek ügyfeleik csalásokkal és adatlopásokkal szembeni megvédésére. A kutatásunk azt is megállapította, hogy a felhasználók 43 százaléka gyakrabban használna online fizetési szolgáltatásokat, ha a pénzügyi tranzakciókat megbízhatóan védenék, egyértelművé téve ezzel, hogy a szolgáltatóknak többet kell tenniük a tranzakciós adatok megóvásáért annak érdekében, hogy hosszú ideig megőrizzék a jövedelmezőségüket és üzletük jó hírnevét” – mondta Ross Hogan, a Kaspersky Lab Fraud Prevention vezetője.

A fogyasztói igények növekedésével speciális megoldások segíthetnek a bankoknak az ügyfelek megtartásában, amelyek nem csak a mobil tranzakciókat óvják, hanem a márka integritását is. Bizonyos termékek pedig védetté teszi az ügyfeleket és eszközeiket a pénzügyi csalásoktól, így egyszerűen és kényelmesen bankolhatnak online, anélkül, hogy kitennék magukat vagy a szolgáltatót bármilyen kockázatnak.

Hirdetés
Figyúzz!!!
Találtuk

A határellenőrzés szigorítását szorgalmazza a FAO.

Főként magányosak hívják a lelkisegély-szolgálatot advent idején.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Egyre több fiatal tölti munkával a nyári szünidőt

Akár 50 százalékkal is megnő a dolgozni vágyó diákok száma nyáron.

Sokkal többen utaztak a Balatonra a MÁV-val

A nyári szezon első hétvégéjén a tavalyinál 27,5 százalékkal többen.

Hirdetés
Ezt olvasta már?

A Bundesbank nem számol német recesszióval »

AKKO Invest 446 (-0,89 ) APPENINN 400 (1,27 ) AutoWallis 112 (2,29 ) BIF 309 (-0,32 ) CIGPANNONIA 219 (0,46 ) CSEPEL 588 (3,16 ) EMASZ 31200 (-0,64 ) ENEFI 437 (4,05 ) ESTMEDIA 149 (3,47 ) FORRAS/OE 1660 (19,42 ) FUTURAQUA 112 (-4,27 ) GSPARK 5000 (0,40 ) KULCSSOFT 1700 (19,72 ) MASTERPLAST 744 (0,54 ) MOL 2978 (1,99 ) NORDTELEKOM 51 (-4,72 ) NUTEX 55 (-1,43 ) OPUS 298 (-0,67 ) ORMESTER 7350 (-1,34 ) OTP 14220 (0,49 ) OTT1 253 (-0,59 ) PANNERGY 740 (-0,80 ) RICHTER 5920 (-0,17 ) SET Group 119 (-6,15 ) TAKAREK 552 (-2,47 ) WABERERS 1215 (-2,41 ) ZWACK 17600 (0,28 )