Így zárja ki az álhíreket a Facebook

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Mostanában minden a közösségi oldalakon megjelenő álhírekkel kapcsolatos elégedetlenségtől volt hangos. Most úgy tűnik, a Facebook végre tenni próbál valamit ez ellen. A vállalat a napokban azt nyilatkozta, szeretnék, ha minden felhasználó megbízhatna abban, ami a hírcsatornában megjelenik, ennek érdekében pedig fontos szerephez jutnak majd a helyi hírszervezetek. 

A cég az elmúlt hetekben számos nagy változtatást hajtott végre a hírcsatorna működésében. Miután priorizálták a közeli ismerősök és a családtagok posztjait az üzenőfalakon, most a felhasználók közelében lévő városok és települések médiumainak posztjai is kiemelt helyre kerülnek a hírfolyamban.

A felhasználók így olyan cikkeket olvashatnak majd a falon, amelyek közletlen hatással van facebookozók környezetére, közösségére, ezáltal pedig a helyi témákban való tájékozódás is könnyebbé válik - számolt be róla a Fast Company.

Fókuszban a minőség és a megbízhatóság

A cég közlése szerint az újítás egy folyamatos kampány része, amely azt hivatott bizonyítani, hogy a közösségi hálózat pozitív hatást gyakorolhat a felhasználókra és a társadalomra.

"A helyi hírek segítik a közösség építését - mind online, mind offline" - posztolta ki hétfőn Mark Zuckerberg, a Facebook atyja.

“Számos frissítéssel készülünk annak érdekében, hogy minőségi és megbízható hírekkel találkozhassanak a felhasználók. A múlt héten már az olyan híreket helyeztük előtérbe, amelyek forrását széles körben megbízhatónak tartják a facebookozók, most pedig a helyi forrásokra is nagyobb hangsúlyt fektetünk, ahogy kérték” - fogalmazott a Facebook-vezér.

“Ezzel biztosítjuk, hogy a Facebook-on eltöltött idő értékes és hasznos legyen” - írta Zuckerberg.

A helyi hírek kiemelését elsősorban az Egyesült Államokban tapasztalják majd a felhasználók, de a cég közlése szerint ezt az újítást később kibővítik majd a többi országra is.

Korán temették a Facebookot
Évi 20 százalékkal is bővülhet középtávon a Facebook árbevétele. Ráadásul, már rövid távon 200 dollárig menetelhet a papír. Sokan figyelnek most a Facebookra a befektetők közül, miután a cég változtatni fog a prioritásokon, s a hirdetők valamivel kevesebb figyelmet kapnak majd, aminek nyertesei a felhasználók lesznek, főleg a hírfolyamban.

Figyúzz!!!
Találtuk

A határellenőrzés szigorítását szorgalmazza a FAO.

Főként magányosak hívják a lelkisegély-szolgálatot advent idején.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Egyre több fiatal tölti munkával a nyári szünidőt

Akár 50 százalékkal is megnő a dolgozni vágyó diákok száma nyáron.

Sokkal többen utaztak a Balatonra a MÁV-val

A nyári szezon első hétvégéjén a tavalyinál 27,5 százalékkal többen.

Ezt olvasta már?

Még mindig nyeregben a Facebook »