Külföldön ugrottak fejest a magyar adatbányászok

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Már első csehországi megbízásán dolgozik a Spicy Analytics. Az adatbányászat - és elemzés valamint a klinikai kutatás támogatásban sok esetben egyedülálló módszerekkel dolgozó magyar cég a közelmúltban nyitotta meg cseh és szlovák irodáját.

Fiatal a cég, de nem tapasztalatlan

A Spicy Analytics Kft. 2014-én őszén alakult, 100 százalékban magyar tulajdonú vállalat. Tevékenységének alapja az a hatalmas mennyiségű információ, amely a korszerű információtechnológia következtében rendelkezésre áll, de közel sincs kiaknázva. A Spicy erre kínál hatékony megoldásokat az adatelemzés és modellezés, piackutatás, alkalmazásfejlesztés, valamint klinikai kutatások támogatása körében.

„Bár a cégünk fiatalnak mondható, kollegáink nagy tapasztalattal rendelkeznek az adatbányászat és elemzés terén. Az adatok információtartalmának kinyerése és felhasználása, valamint azok a módszerek, amelyekkel dolgozunk - és amelyeket sok esetben mi magunk fejlesztettünk ki - országhatártól függetlenek.”

„Ezért is láttuk elérkezettnek az időt, hogy más országba is elvigyük ezt a tudást” – mondta el Horváth Bence, a Spicy Analytics ügyvezető igazgatója.

„A Spicy itthon kiemelten az egészségügyi - és a bankszektorban van jelen, ezért elsőként azokban a szomszédos országokban néztünk körül, ahol az egészségügyi információk tárolása és felhasználása fejlett technológiával történik. Így esett a választás a cseh és szlovák piacra, ahol – hasonlóan a magyar piachoz - különösen az egészségügyre jellemző úgynevezett Big Data terület kihasználatlanságában látunk óriási potenciált”

Messzebbre is gondolkodnak

A cég úgy tervezi, hogy az első félév folyamán 5-10 helyi szakemberrel bővíti prágai és pozsonyi irodáját, mivel a helyi piacot leginkább az ottani szakemberek látják és ismerik. A speciális szakmai munka azonban a tervek szerint már közösen zajlik, és lokalitástól függetlenül mindenki beleadhatja kreativitását, fiatalos lendületét.  

Egy nagy kutató cég már fel is kérte fel a Spicyt, hogy Csehországban is támogassa a munkáját. A Spicy Analytics nem titkolt célja, hogy a bővülésnek köszönhetően olyan megbízásokat is elnyerjen, amelynek kutatási területe a közép-kelet európai régió több országa.

Figyúzz!!!
Találtuk

Közel nyolcvan országot megelőzve lett első a HEINEKEN Hungária.

Jók a főváros adottságai a geotermikus energia fűtési célú hasznosítására.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Számítógépes játékírók jelentkezzetek!

Itt az idő, aki mer az nyer, lehet jelentkezni.

Még több magyar látogatta a horvát tengerpartokat

Rekordot döntött tavaly is a magyar turisták száma Horvátországban.

Ezt olvasta már?

Jó hírek érkeztek a vállalkozóknak »

4IG 608 (0,83 ) AKKO Invest 421 (0,60 ) APPENINN 327 (-3,82 ) AutoWallis 85 (0,59 ) CIGPANNONIA 310 (5,44 ) DELTA 81 (2,03 ) EHEP 1560 (-8,24 ) ENEFI 310 (3,33 ) FUTURAQUA 64 (4,59 ) GSPARK 3250 (-0,91 ) Gloster 2800 (2,19 ) MASTERPLAST 712 (0,85 ) MOL 1682 (-0,53 ) MTELEKOM 364 (0,14 ) NORDTELEKOM 24 (-0,41 ) NUTEX 24 (3,30 ) OPUS 238 (-2,06 ) OTP 9505 (1,77 ) OTT1 162 (0,25 ) PANNERGY 670 (-2,62 ) RICHTER 6525 (-0,38 ) SET Group 59 (1,73 ) WABERERS 1120 (-2,61 )