Olyat lépett a Lego, amire kevesen számítottak

| forrás:
mti
| olvasási idő: kb. 1 perc

Szövetségre lép a Lego dán játékgyártó és a Tencent kínai internetes technológiai holding, hogy közösen fejlesszen online játékokat és lehetőség szerint egy közösségi hálózatot kínai gyermekek számára.

Jacob Kragh, a Lego kínai leányvállalatának vezetője a Tencenttel Pekingben közösen tartott rendezvényen hétfőn elmondta, a két vállalat közötti partnerség kialakításával arra törekednek, hogy a kínai gyermekekre szabott tartalmakkal és platformokkal biztonságos internetes környezetet alakítsanak ki.

Ennek jegyében a Tencenten elérhetővé válnak a Lego videói és videójátékai, valamint a dán játékgyártó építő- és programozó készlete, a kifejezetten fiatal, 7-12 éves gyerekeknek szánt Lego Boost. A Tencent és a Lego megvizsgálja annak lehetőségét is, hogy kínai gyerekeknek közösségi hálózatot hozzon létre.

A média, internet, reklám és fejlett technológiai befektetésekre összpontosító Tencent 537 milliárd dolláros piaci tőkeértékével Ázsia legértékesebb vállalata. A magántulajdonban álló Lego az utóbbi években bevételnövekedésének lassulásával szembesült, de a kínai piac kivétel maradt, ott 2016-ban is 25-30 százalékkal nőttek az eladások. Az évi 31 milliárd dollár értékű kínai játékpiacból a Lego 3 százalékkal részesedik, a másik két nagy amerikai rivális, a Mattel 2 százalékot, a Hasbro pedig 1 százalékot tudhat magának.

A Barbie babákról ismert Mattel tavaly megállapodást kötött a legnagyobb kínai online kiskereskedelmi vállalattal, az Alibabával és a kínai szülők legnagyobb internetes közösségi hálózatát üzemeltető BabyTree céggel a Fisher-Price játékokra alapozott, interaktív tanulást lehetővé tévő termékeinek eladásáról.

A Lego 2016 novemberében nyitott gyárat a kelet-kínai Csiahszingban, és a várakozások szerint az Ázsiában eladott Lego-termékek 70-80 százalékát fogják ebben az üzemben gyártani.

Hirdetés
Figyúzz!!!
Találtuk

A határellenőrzés szigorítását szorgalmazza a FAO.

Az elkövetkező 15 évben az amerikai állások közel fele automatizálttá válhat.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Még több magyar látogatta a horvát tengerpartokat

Rekordot döntött tavaly is a magyar turisták száma Horvátországban.

Egyre több fiatal tölti munkával a nyári szünidőt

Akár 50 százalékkal is megnő a dolgozni vágyó diákok száma nyáron.

Hirdetés
Ezt olvasta már?

Ötven milliárdot költöttünk játékokra »

4IG 550 (-4,35 ) AKKO Invest 414 (-4,17 ) ALTEO 788 (-2,72 ) ANY 1315 (-1,50 ) APPENINN 325 (-6,88 ) AutoWallis 90 (-5,26 ) BIF 299 (2,75 ) CIGPANNONIA 163 (-4,12 ) CyBERG 1200 (-11,11 ) Duna House A 3600 (-0,55 ) EHEP 7550 (0,67 ) ELMU 33800 (0,60 ) EMASZ 31000 (0,65 ) ENEFI 380 (-4,76 ) ESTMEDIA 94 (-4,86 ) FUTURAQUA 89 (-5,11 ) GSPARK 4900 (-2,00 ) KULCSSOFT 2060 (-2,83 ) MOL 2360 (-3,99 ) MTELEKOM 405 (-3,34 ) NORDTELEKOM 39 (-2,50 ) NUTEX 31 (-3,46 ) OPUS 236 (-5,06 ) OTP 13690 (-4,60 ) OTT1 177 (-1,78 ) PANNERGY 700 (-2,23 ) RABA 1045 (-4,13 ) RICHTER 6325 (-4,67 ) SET Group 86 (-0,23 ) TAKAREK 452 (-4,24 ) WABERERS 910 (-9,00 ) ZWACK 17300 (-1,14 )