Új szintre lép az üzleti utazás

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Az ár mellett a naprakész információk átadása és a biztonság lesz 2018-ra a legfontosabb az üzleti utazóknak, akik gyors és korrekt tájékoztatásra, valamint olyan alkalmazásokra vágynak, amelyek segítségével naprakész információkat kaphatnak az utazással kapcsolatban. 2021-re az utazók nagy része már szinte kizárólag a mobiltelefonját fogja használni, legyen szó bármilyen utazással kapcsolatos tevékenységről vagy információszerzésről. Mindebben hangfelismerés, robotok, virtuális vizualizációs technika fogja segíteni őket.

Minden utazó, de különösen az üzleti utazók rémálma, hogy hosszasan tébláboljanak egy repülőtéren egy járat törlése miatt. Ebből pedig az elmúlt évben is sok volt, például, amikor Friderika teljesen lebénította a holland és a német közlekedést, az amsterdami Schiphol-repülőteret és számos német légikikötőt a viharos szél miatt hosszú órákra vagy akár egy napra is lezárták, több száz járatot töröltek. 

Az utazók igényei

A London School of Economy kutatása szerint utazás közben az ügyfelek egyszerű és átlátható ügyintézésre, korrekt tájékoztatásra vágynak, olyan alkalmazásokra, megoldásokra, applikációra, amelyek segítségével az éppen utazó és az utazást korábban lefoglaló munkatárs is megbízható, real-time információkat és megoldási lehetőségeket kap az utazással kapcsolatban. 

Ezek közé sorolhatóak a célállomás vagy a tartózkodási hely aktuális történésiről, időjárási szélsőségeiről vagy akár egy esetleges terrortámadásról szóló hírek is.

„Az Amadeus Mobile Messenger bevezetésével nem csak új szolgáltatást hoztunk az ügyfeleink részére, de az alkalmazás használatával kollégáink is hatékonyabban tudnak segíteni” – mondta Horváth Balázs, a Weco-Travel ügyvezetője. 

Minden információ egy helyen

Az alkalmazáson keresztül nyomon követhetik az üzleti utazók a vízumfeltételeket, de információt kaphatnak a szükséges védőoltásokról is. 

Az utazásszervezőknek is fontos, hogy mindig tisztában legyenek vele, hol jár az ügyfelük, mire van szükség, és ha esetleg késés, torlódás várható, az adott régióban az összes érintett azonnal kap arról értesítést. 

„Az applikációnkban minden eseményről azonnali értesítést küldünk, tudunk az utassal kommunikálni, ha szükséges, nem csak technikai vagy a repülőjegy-cserével kapcsolatos, de akár orvosi segítséget is kérhet.Teljesen más úgy várni a vihar és a káosz elcsendesedését, hogy az utazónak már a kezében van a következő induló járatra szóló jegye” - tette hozzá Horváth Balázs.

Ma már egy TMC (Travel Management Company) elképzelhetetlen digitális szolgáltatások nélkül, az Amadeus Mobile Messengert 59 ország 6000 ügyfele használja napjainkban a piacon. 

Figyúzz!!!
Találtuk

Jók a főváros adottságai a geotermikus energia fűtési célú hasznosítására.

A madárinfluenza H5N8 altípusának jelenlétét igazolta a Nébih.

Hirdetés
Szabadidő, sport

Számítógépes játékírók jelentkezzetek!

Itt az idő, aki mer az nyer, lehet jelentkezni.

Még több magyar látogatta a horvát tengerpartokat

Rekordot döntött tavaly is a magyar turisták száma Horvátországban.

Ezt olvasta már?

Nem vásárolhatnak a brit cégek 5G-felszerelést »