Hogy kaszálj kicsiként nagyot?

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 2 perc

A szezonális vásárlási időszakok hosszának állandó növekedésével a fogyasztói igények és várakozások megváltoztak. A vásárlók már a kisebb online üzletektől is ugyanazt az egyszerű és zökkenőmentes vásárlási élményt várják, amit a legnagyobb nemzetközi oldalakat böngészve tapasztalhatnak. Mit tehetünk, hogy a nagyokhoz hasonló élményt jelentsen a nálunk történő vásárlás? Szerencsére számos dolog áll rendelkezésünkre, amivel a nyári időszakban felvehetjük a harcot a nagyokkal. Lássunk néhány kulcsterületet!

Ügyelj az online jelenlétre

Az e-kereskedelemben az online reprezentáció alapvető jelentőséggel bír, ezért a legfontosabb, hogy az értékesítési felületünk megjelenése a legnagyobb online kereskedők oldalaival is felvegye a versenyt.

Ma már a korábbi költségek töredékéért hozhatunk létre olyan modern és professzionális e-kereskedelmi platformot, ami gyors, látványos és mobil felhasználásra is optimalizált. Ugyanakkor a nyarat megelőző időszak tökéletes alkalom, hogy a már meglévő felületet felfrissítsük némi színes hangulattal. A vásárlók imádni fogják!

Villámtény
Egy hatékonyan működő webshop létrehozásának vannak buktatói, különösen a kezdetekkor. Kérj tanácsot a területre specializálódott szakembereket közvetítő weboldalakon!

Fektess a márkába

Ha megnézzük bármely nagyvállalatot, látható, hogy az online és offline reprezentációjuk egységes. Így csinálják a nagyvállalatok, ezért így kell tennie azoknak a kisvállalkozásoknak is, akik versenyezni akarnak velük.

Ha nincs logód, szerezzen egyet! Ma már szabadúszókat közvetítő oldalakon keresztül is felkérhetünk márkatanácsadót, vagy tervezőgrafikust, de válogathatunk az egykapus branding szolgáltatásokat nyújtó vállalatok között is.

Villámtény
Egy menő márka létrehozásához nincs feltétlenül szükség tucatnyi szakértőre, számos kreatív és költséghatékony módszer áll rendelkezésre. Látogass el egy online szakemberek hálózatát tömörítő oldalra!

Válassz rugalmasan bővíthető platformot

A vásárlási élmény felgyorsításához és a tranzakciók hatékony lebonyolításához válassz biztonságos és megbízható fizetési és fizetésfeldolgozási opciót. A bizalom, a rugalmasság és a bővíthetőség központi tényezők a kisvállalatok növekedésében.

Villámtény
A biztonságos fizetési mód rendelkezésre állása esetén a vásárlók 44 százaléka nagyobb valószínűséggel vásárolna külföldi webshopból.

Törj az élre keresőoptimalizálással

A nagyvállalatok jelentős összegeket  fektetnek abba, hogy weboldalukat könnyen megtalálhatóvá tegyék a keresőmotorok, illetve a potenciális vásárlók számára. A  külön költségvetés, a keresőoptimalizálás és a Google AdWords használata igen fontos eszközök, amennyiben online értékesítünk saját weboldalunkon.

Kezdd kicsiben és kövesd figyelemmel, hogy mi hozza a legtöbb kattintást. Nyáron számtalan hasznos kifejezés lehet a segítségünkre webshopunk pozícionálásában, például: nyári árleszállítás, felfrissített ruhatár, nyári trendek. Növeld a költéseket lépésről-lépésre, és figyelje a konverziót (az értékesítési lehetőségek és a költések aránya).

Villámtény
A fogyasztók 61 százaléka olvas értékeléseket a vásárlási döntés meghozatala előtt.

A jó ügyfélszolgálat kulcsfontosságú

Ha a nagyokkal akarunk versenybe szállni, kiemelkedő ügyfélszolgálati szolgáltatásokat kell nyújtanunk. Mivel ez egy nagyon fontos terület, érdemes időben gondoskodnunk a megfelelő megoldásról. Létrehozhatunk díjmentesen hívható automatizált telefonközpontot, amely lehetővé teszi, hogy azonnal a megfelelő  személyhez kapcsolják a hívást.

Villámtények
Tavalyhoz képest idén már 52 százalékkal több azoknak a  száma (tízből nyolc fogasztó), akik szeretik, ha egy szolgáltatás a saját igényei szerint személyre szabható.

Ezt olvasta már?

Aki most adná el lakását, lecsúszott a nagy üzletről »

4IG 848 (1,07 ) AKKO Invest 29800 (3,47 ) APPENINN 430 (-0,46 ) CIGPANNONIA 260 (-1,52 ) CyBERG 1480 (-2,63 ) EMASZ 31400 (0,64 ) ENEFI 440 (1,15 ) ESTMEDIA 119 (3,65 ) FORRAS/T 1510 (0,67 ) FUTURAQUA 101 (-0,98 ) GSPARK 4620 (-0,65 ) KPACK 19600 (-0,51 ) MASTERPLAST 760 (-1,30 ) MOL 2850 (-1,38 ) MTELEKOM 445 (-0,22 ) NORDTELEKOM 44 (-1,46 ) OPUS 325 (-3,85 ) ORMESTER 7300 (4,29 ) OTP 13110 (-0,68 ) OTT1 257 (1,38 ) RABA 1085 (-0,91 ) RICHTER 4944 (2,11 ) SET Group 110 (-2,48 ) WABERERS 1350 (-2,88 ) ZWACK 17200 (0,29 )