2019. december 13. 10:30 | forrás: Alapblog

Ryan Reynolds tudja mit csinál

Néhány hete a Peloton nevű, online csoportos spinning órákat nyújtó szobakerékpárok gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cég (amely nem mellesleg nemrég lépett tőzsdére) novemberben előállt egy... The post Ryan Reynolds tudja mit csinál appeared firs

Néhány hete a Peloton nevű, online csoportos spinning órákat nyújtó szobakerékpárok gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cég (amely nem mellesleg nemrég lépett tőzsdére) novemberben előállt egy új, a karácsonyi szezonra hangolt kampánnyal, amelynek egyik reklámspotja hatalmas negatív sajtóvisszhangot generált. A reklámba szexista, a nőket tárgyiasító hangneme és lehangoló képivilága miatt is beleállt az internet népe. A spot azóta lekerült az amerikai televíziós csatornákról, azonban youtube-on továbbra is elérhető.

A negatív fogadtatást a cég reputációja mellett a tőzsdei árfolyama is megsínylette. December 2. és december 5. között 15,69%-ot esett a vállalat részvényárfolyama, részben a negatív sajtóvisszhang hatására megingott befektetői bizalom miatt.

peloton

Forrás: finance.yahoo.com

Erről több hazai portál is beszámolt a múlt hét folyamán, köztük a 24.hu, azonban a történet itt még korántsem ért véget.

Aviation American Gin

Adott ugyanis az amerikai celebritások alkoholmámorának (rengeteg Hollywoodi sztár szállt be a közelmúltban az alkohol-bizniszbe, elég csak George Clooney tequila-cégének nemrégiben történt eladására gondolni) egyik újdonsült üdvöskéje, Ryan Reynolds. Az általa képviselt és résztulajdonolt Aviation American Ginnél kiváló érzékkel és hihetetlen gyorsasággal reagáltak a Peloton betlijére. A napokban közzétettek egy általuk interpretált folytatást a Peloton történetéhez, ezzel megteremtve a meta reklámok egy új vállfaját, a rossz reklámok folytatását.

Ez a reklám több szempontból is zseniális:

Egyfelől kiváló érzékkel lovagolja meg a Peloton által keltett negatív médiahullámokat, és fordítja azokat a saját márkájának hasznára. Így kreáltak egy instant virális marketingkampányt, viszonylag alacsony ráfordítással. Másfelől a reklám címe is egy az egyben a Peloton reklám címének fricskája. Külön kiemelendő a casting, ugyanis sikerült szerződtetniük az eredeti Peloton reklámban szereplő színésznőt, hogy játssza el a peloton-reklámbeli “megfáradt” önmagát. A Reynolds-féle gin reklámok alapból elég kiemelkedőnek számítanak. Ezt Reynolds személyiségének és az internetes mémkultúra ötvözetének köszönhetik

Ez a reklám akár egy új trend kezdete is lehet, ahol márkák egymás balul elsült PR/Marketing kampányaira reagálva próbálják meg saját brandjüket építeni. Reméljük láthatunk még hasonlóan kreatív tartalmakat akár az Aviation Gin, akár más vállalatok házatájáról.

The post Ryan Reynolds tudja mit csinál appeared first on alapblog.

Tovább az eredeti cikkre
Tovább a blogra

Hirdetés
Hirdetés
Brexit

Nem lesz lehetséges az akadálytalan kereskedelem az EU-val.

Megosztottan szavazott és Brexit-kockázatokra hívja fel a figyelmet.

Lakáshitel-kalkulátor
Piaci hírek

Jó a hangulat Európában

Erősödéssel indult a kereskedés pénteken Nyugat-Európában.

Mínuszok uralkodnak Európában

Csökkenéssel indult a kereskedés a vezető nyugat-európai értéktőzsdéken...

A kivárás mellett döntöttek a befektetők

Vegyesen kezdték a napot a vezető európai értéktőzsdék szerdán.