Manapság már a mobilunkon keresztül veszünk fel kölcsönt

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 2 perc

A CIB Bank kifejlesztette, az ügyfelek megkedvelték -megtörtént az ezredik személyikölcsön-igénylés mobilalkalmazáson keresztül. A tavaly bevezetett szolgáltatás népszerűségét a kényelem mellett a gyorsaság iránti igény magyarázza: a felhasználók rengeteg időt spórolnak a mobiltelefonos igénylés esetén akár 7 perc alatt folyósított kölcsönnel - írja közleményében a pénzintézet.

Még nincs egy éve, hogy elérhető a lehetőség, de úgy tűnik, a CIB Bank ismét ráérzett az ügyféligényekre: már ezernél is többen kaptak személyi kölcsönt a pénzintézet mobilapplikációján keresztül.

Az elmúlt időszak tapasztalatai nemcsak az új megoldás növekvő népszerűségét jelzik, de azt is megvilágítják, kik az online igénylő ügyfelek. 

Ha szeretnéd megismerni, hogyan kereskednek a profik az online tőzsdén, a Tőzsde napon konkrét tippeket kaphatsz tőlünk, amelyeket azonnal beépíthetsz a kereskedésedbe. A részvétel ingyenes, viszont regisztrációhoz kötött! (x)

Főként férfiak vesznek fel hitelt

A hitelfelvevők között enyhe többségben vannak a férfiak, de a nők sem maradnak le nagyon mögöttük: az eddigi igénylők között 59 százalék a férfi, 41 százalék a nők aránya. Kétharmaduk vidéken él, a többiek a fővárosban.

Az átlagos kölcsönigénylő 40 év körüli, és a déli órákat – sokszor az ebédszünet perceit – választja a mobiltelefonos banki ügyintézésre - derül ki az adatokból.

Az átlagos kölcsönösszeg valamivel 1 millió forint fölött van, és növekvő tendenciát mutat, így várhatóan hamarosan eléri a fióki igénylések esetében jellemző 1,5-1,6 milliós szintet.

A fejlődést a technika nem korlátozza, akár ötmilliós kölcsön igénylésére is van mód az applikációban – 72 hónapos maximális futamidővel.

Így működik
A banknál számlát vezető ügyfelek személyre szóló ajánlatot kapnak a CIB Bank mobilalkalmazásban, és ha érdekli őket a lehetőség, néhány lépésben igényelhetnek személyi kölcsönt az ajánlatban szereplő összeg erejéig. A folyamaton végighaladva akár 7 perc alatt megtörténik az automatikus bírálat és az igényelt hitelösszeg folyósítása az ügyfél CIB Banknál vezetett bankszámlájára.

Az autóvásárlás is könnyebbé válik

Az egyik tipikus mobilappos kölcsönigénylési szituáció az ügyfelek visszajelzései szerint az autóvásárlás: az ügyfél beleszeret a kiválasztott modellbe, kap egy visszautasíthatatlan ajánlatot a szalonban, és szeretné a lehető leggyorsabban elrendezni a finanszírozást.

Emellett sokan áruházakból indítják el az alkalmazást a gyakran költségesebb és időigényesebb áruhitel helyett választva az egyszerűen igényelhető személyi kölcsönt.

Az ügyfelek mintegy 40 százaléka segítség nélkül, egyedül csinálja végig az okostelefonján a kölcsönigénylést, a többiek a bankfiókban vagy a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák segítségét is igénybe veszik.

Fontos ugyanakkor megjegyezni, hogy az utóbbi esetekben is rengeteg időt megtakarítanak, hiszen a mobilappon keresztül az ügyfélazonosításon túl a hitelképesség vizsgálata is megtörténik, így akár 7 perc alatt az igénylő számláján lehet a kölcsönösszeg - írja a közlemény.

Az igénylők többsége rendszeres applikáció-használó: egy hónapban több mint 17-szer lépnek be a mobilbanki alkalmazásba.

Ezt olvasta már?

Növekvő hitelek, kisebb sérülékenység »

AKKO Invest 445 (1,14 ) ANY 1195 (0,42 ) APPENINN 371 (3,49 ) AutoWallis 73 (0,27 ) BIF 306 (-0,65 ) CIGPANNONIA 164 (1,23 ) CSEPEL 304 (-8,98 ) CyBERG 970 (-9,35 ) DELTA 98 (-1,11 ) EHEP 3310 (-5,70 ) ENEFI 343 (-4,72 ) FORRAS/OE 1020 (-3,77 ) FUTURAQUA 76 (-2,05 ) GSPARK 4640 (0,87 ) KULCSSOFT 1635 (-3,82 ) MASTERPLAST 594 (-1,00 ) MOL 2002 (0,10 ) MTELEKOM 391 (1,69 ) NORDTELEKOM 32 (4,18 ) NUTEX 31 (-2,51 ) OPUS 270 (2,27 ) ORMESTER 11900 (-5,56 ) OTP 9695 (-0,26 ) OTT1 208 (-0,95 ) PANNERGY 652 (0,62 ) RABA 920 (-3,16 ) RICHTER 6820 (0,89 ) SET Group 68 (0,15 ) TAKAREK 496 (0,61 ) WABERERS 732 (-4,69 ) ZWACK 16850 (-0,30 )