Sokan a kicsit szeretik

| forrás:
Ipsos
| olvasási idő: kb. 1 perc

A hordozható eszközök a legnépszerűbbek, s az általuk garantált állandó jelenlét.

Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint függetlenül attól, hogy hol vagyunk, kommunikációs eszközeink segítségével állandó kapcsolatban vagyunk a közösségi térrel, mégpedig átlag több mint két (2,3 db) eszköz használatával. A magyarok eszközhasználati intenzitása is e körül mozog (közel 2 db).

Ha pedig a technológia kerül terítékre, akkor a kis méretre és a mobilitásra szavazunk. Nemzetközi szinten legtöbbünk „ruhatárának” része a mobiltelefon (82%), s a laptop (66%) is megelőzte az asztali számítógépet (60%). Sőt 17%-nyian rendelkeznek már tablettel. Figyelemre méltó, hogy a felnőtt magyar lakosság 44%-a használ laptopot, 73%-a pedig asztali számítógépet (tehát nálunk még nem történt meg a helycsere), és mindössze 4% tabletet.

Tekintve, hogy egyre több eszközt használunk, elemi fontosságú a márkák számára, hogy online jelenlétük egyformán értelmezhető legyen minden fent felsorolt eszközön. Mindez valamikor nagy dolognak tűnhetett. Ma egyszerűen csak „okosan” kell gondolkozni hozzá.

Ezt olvasta már?

Élénkül a kereslet a mobilpiacon »

4IG 693 (5,96 ) AKKO Invest 440 (-0,68 ) ANY 1205 (1,26 ) APPENINN 370 (-0,40 ) AutoWallis 77 (4,79 ) CIGPANNONIA 177 (4,12 ) DELTA 100 (1,94 ) EHEP 3480 (0,87 ) ENEFI 350 (-2,78 ) FORRAS/OE 1110 (2,78 ) FORRAS/T 1500 (7,14 ) FUTURAQUA 76 (-0,52 ) GSPARK 4630 (0,65 ) KULCSSOFT 1705 (3,33 ) MASTERPLAST 600 (0,67 ) MOL 2012 (0,60 ) MTELEKOM 393 (0,77 ) NORDTELEKOM 32 (2,56 ) NUTEX 31 (0,16 ) OPUS 276 (2,60 ) OTP 10120 (3,95 ) OTT1 210 (-0,24 ) PANNERGY 652 (0,31 ) RICHTER 6860 (0,59 ) SET Group 69 (0,58 ) TAKAREK 490 (-0,20 ) WABERERS 782 (-0,76 )