Sokan a kicsit szeretik

| forrás:
Ipsos
| olvasási idő: kb. 1 perc

A hordozható eszközök a legnépszerűbbek, s az általuk garantált állandó jelenlét.

Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint függetlenül attól, hogy hol vagyunk, kommunikációs eszközeink segítségével állandó kapcsolatban vagyunk a közösségi térrel, mégpedig átlag több mint két (2,3 db) eszköz használatával. A magyarok eszközhasználati intenzitása is e körül mozog (közel 2 db).

Ha pedig a technológia kerül terítékre, akkor a kis méretre és a mobilitásra szavazunk. Nemzetközi szinten legtöbbünk „ruhatárának” része a mobiltelefon (82%), s a laptop (66%) is megelőzte az asztali számítógépet (60%). Sőt 17%-nyian rendelkeznek már tablettel. Figyelemre méltó, hogy a felnőtt magyar lakosság 44%-a használ laptopot, 73%-a pedig asztali számítógépet (tehát nálunk még nem történt meg a helycsere), és mindössze 4% tabletet.

Tekintve, hogy egyre több eszközt használunk, elemi fontosságú a márkák számára, hogy online jelenlétük egyformán értelmezhető legyen minden fent felsorolt eszközön. Mindez valamikor nagy dolognak tűnhetett. Ma egyszerűen csak „okosan” kell gondolkozni hozzá.

Ezt olvasta már?

Ez kell az álláskeresőknek: jó fizetés és fejlődési lehetőség »