Smartkosár - forradalom a kereskedelemben

| forrás:
WELL PR Agency
| szerző: | olvasási idő: kb. 1 perc

A technológiai fejlődésnek köszönhetően a trend egyértelműen az online vásárlás irányába mutat, így egyre több szupermarket kereskedik online platformon. A széles kínálat és az igen eltérő árak miatt azonban sokszor nehéz eldönteni, hogy hol érdemes bevásárolni. A Start it @K&H inkubátorban működő Smartkosár csapatának megoldása egy olyan weboldal, aminek segítségével összehasonlíthatjuk az online szupermarketek árait, így jelentős költséget megspórolva intézhetjük a bevásárlásokat.

Külföldön már régóta elérhetők a szupermarketek online bevásárlási szolgáltatásai, többek között Németországban már sikeresen üzemel a Penny Market webáruháza, Amerikában pedig a Walmart és az Amazon is vállal házhozszállítást. Magyarországon jelenleg több mint 25 olyan élelmiszerkereskedelmi üzletlánc működik, ahol lehetőség van online bevásárlásra is, a négy legnagyobb online szupermarketnek (Tesco, Auchan, Groby, Príma) pedig ma már több mint egy millió látogatója van havonta. Ez a szám hamarosan még tovább növekedhet, hiszen a Spar is a közeljövőben nyitja meg online áruházát.

Az áruházak sokszor teljesen eltérő árai miatt azonban az árérzékeny vásárlók egyre nehezebben tudják eldönteni, hol érdemes vásárolniuk. Egy magyar startup, a Start it @K&H inkubátorban működő Smartkosár csapata éppen erre kínál megoldást, nem kis időt és költséget megspórolva ezzel az online vásárlóknak.

„A Smartkosár egy olyan platform, ahol a legnagyobb online élelmiszerláncok aktuális kínálata és árai megtalálhatók, így a felhasználók a garantáltan legolcsóbb kosarat tudják összeállítani és megvásárolni. A felület - a többi ár-összehasonlító oldallal ellentétben - nem egyesével hasonlítja össze a termékeket, hanem a teljes vásárlói kosarat nézi. Mivel az egyes kosarak árai között a tesztek alapján átlagosan 30%-os eltérés figyelhető meg, a szolgáltatás segítségével egy négytagú háztartás akár kéthavi nettó átlagkeresetnek megfelelő összeget is megspórolhat egy év alatt” – vázolta fel az augusztus közepétől elérhető platform lényegét Wettstein Albert, a Smartkosár marketing vezetője.

 „A Start it @K&H inkubátorban működő csapatok gyakran saját tapasztalataikból merítve próbálják megvalósítani innovatív ötleteiket. Úgy látjuk azonban, hogy a mai eredményorientált világban a jó ötlet önmagában nem elég egy sikeres vállalkozás megvalósulásához, ha nincs hozzá megfelelő időben megszerzett üzleti tudás, nem kap időben professzionális támogatást. Mi tehát ebben próbálunk segítséget nyújtani számukra a szakmai tapasztalatok és üzleti kapcsolatok megosztásával” – hangsúlyozta Németh Balázs, a K&H Változáskezelés divíziójának vezetője, a Start it @K&H inkubátor program vezetője.

Hirdetés
Kriptovaluták
Melyik a legjobb lakáshitel?
Hirdetés
Befektetés

Nagyot nőtt az amerikai tőkebefektetés Kínában

Kínában nőtt a külföldi működőtőke-befektetések értéke az első negyedévben.

Kína befektetne a horvát infrastruktúrába

A kínai befektetők élénken érdeklődnek az európai piac iránt.

Hét százalékos hozam egy év alatt

Műtárgybefektetési indexet indított a BÁV.

4IG 4320 (1,65 ) AKKO Invest 25200 (2,44 ) ALTEO 790 (0,25 ) APPENINN 528 (-1,49 ) AutoWallis 147 (0,68 ) ELMU 30000 (2,74 ) ENEFI 420 (0,96 ) ESTMEDIA 128 (2,40 ) KONZUM 219 (-0,45 ) MOL 3300 (-0,30 ) NUTEX 30 (1,72 ) OPUS 444 (0,27 ) ORMESTER 2600 (-5,80 ) OTP 12970 (-0,23 ) OTT1 235 (3,07 ) RICHTER 5750 (0,88 ) SET Group 723 (-0,82 )