Smartkosár - forradalom a kereskedelemben

| forrás:
WELL PR Agency
| szerző: | olvasási idő: kb. 1 perc

A technológiai fejlődésnek köszönhetően a trend egyértelműen az online vásárlás irányába mutat, így egyre több szupermarket kereskedik online platformon. A széles kínálat és az igen eltérő árak miatt azonban sokszor nehéz eldönteni, hogy hol érdemes bevásárolni. A Start it @K&H inkubátorban működő Smartkosár csapatának megoldása egy olyan weboldal, aminek segítségével összehasonlíthatjuk az online szupermarketek árait, így jelentős költséget megspórolva intézhetjük a bevásárlásokat.

Külföldön már régóta elérhetők a szupermarketek online bevásárlási szolgáltatásai, többek között Németországban már sikeresen üzemel a Penny Market webáruháza, Amerikában pedig a Walmart és az Amazon is vállal házhozszállítást. Magyarországon jelenleg több mint 25 olyan élelmiszerkereskedelmi üzletlánc működik, ahol lehetőség van online bevásárlásra is, a négy legnagyobb online szupermarketnek (Tesco, Auchan, Groby, Príma) pedig ma már több mint egy millió látogatója van havonta. Ez a szám hamarosan még tovább növekedhet, hiszen a Spar is a közeljövőben nyitja meg online áruházát.

Az áruházak sokszor teljesen eltérő árai miatt azonban az árérzékeny vásárlók egyre nehezebben tudják eldönteni, hol érdemes vásárolniuk. Egy magyar startup, a Start it @K&H inkubátorban működő Smartkosár csapata éppen erre kínál megoldást, nem kis időt és költséget megspórolva ezzel az online vásárlóknak.

„A Smartkosár egy olyan platform, ahol a legnagyobb online élelmiszerláncok aktuális kínálata és árai megtalálhatók, így a felhasználók a garantáltan legolcsóbb kosarat tudják összeállítani és megvásárolni. A felület - a többi ár-összehasonlító oldallal ellentétben - nem egyesével hasonlítja össze a termékeket, hanem a teljes vásárlói kosarat nézi. Mivel az egyes kosarak árai között a tesztek alapján átlagosan 30%-os eltérés figyelhető meg, a szolgáltatás segítségével egy négytagú háztartás akár kéthavi nettó átlagkeresetnek megfelelő összeget is megspórolhat egy év alatt” – vázolta fel az augusztus közepétől elérhető platform lényegét Wettstein Albert, a Smartkosár marketing vezetője.

 „A Start it @K&H inkubátorban működő csapatok gyakran saját tapasztalataikból merítve próbálják megvalósítani innovatív ötleteiket. Úgy látjuk azonban, hogy a mai eredményorientált világban a jó ötlet önmagában nem elég egy sikeres vállalkozás megvalósulásához, ha nincs hozzá megfelelő időben megszerzett üzleti tudás, nem kap időben professzionális támogatást. Mi tehát ebben próbálunk segítséget nyújtani számukra a szakmai tapasztalatok és üzleti kapcsolatok megosztásával” – hangsúlyozta Németh Balázs, a K&H Változáskezelés divíziójának vezetője, a Start it @K&H inkubátor program vezetője.

Hirdetés
Kriptovaluták
Melyik a legjobb lakáshitel?
Hirdetés
Befektetés

Amerikai cégbe fektet a Hiventures

A Hiventures magyar vállalkozók által alapított amerikai cégbe fektetett be.

Befektetésre ajánlották Portugáliát

Beruházás Romániában 25 millió Euróért

A KÉSZ Csoport romániai befektetésének értéke 25 millió euró.

4IG 1820 (-1,62 ) ALTEO 670 (2,29 ) ALTERA 830 (-0,60 ) APPENINN 460 (-0,65 ) CIGPANNONIA 413 (-1,43 ) CSEPEL 808 (-0,74 ) Duna House A 3600 (-5,76 ) EHEP 805 (-5,29 ) ENEFI 195 (2,63 ) ESTMEDIA 148 (-1,33 ) FORRAS/OE 1100 (4,76 ) FUTURAQUA 44 (2,33 ) GSPARK 3410 (-0,29 ) KONZUM 227 (-0,87 ) MASTERPLAST 625 (0,81 ) MOL 3108 (0,65 ) MTELEKOM 437 (5,82 ) NORDTELEKOM 35 (1,47 ) NUTEX 36 (1,12 ) OPUS 468 (-0,21 ) OTP 11390 (-1,56 ) OTT1 233 (-1,69 ) PANNERGY 668 (-0,30 ) RABA 1255 (0,40 ) RICHTER 5290 (0,09 ) SET Group 244 (2,52 ) TAKAREK 602 (0,17 ) WABERERS 2180 (-3,11 )