Bejött a postának a hűségprogram

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Tovább erősödik a Magyar Posta 3 éve indult hűségprogramja, amely már több mint 700.000 kártyabirtokos bizalmát élvezi.

Több ügyfél - több kedvezmény

A Magyar Posta 2014-ben indította hűségprogramját, amelynek keretében többek között minden befizetett csekk után szolgáltatásokra, illetve a postákon elkölthető „forintokra” beváltható pontokat ír jóvá ügyfeleinek. Az ÉnPostám Hűségprogramhoz tartozó ingyenes kártya már a kezdetektől kedvezményeket és ingyenes csoportos balesetbiztosítást nyújtott az igénylőknek, akik száma már az első évben elérte a 160.000-et. 

Később a Posta további szolgáltatásokra is kiterjesztette a programot, és 2015-től már a csekkbefizető automaták használatával és iCsekk befizetéssel is lehet pontokat gyűjteni. Aztán a kártyaregisztráció, számlatörténet és egyenleglekérdezés a Posta Mobil applikáción keresztül is elérhetővé vált, az ügyfelek száma pedig 2015 végére elérte a 235.000-et.

Tavaly a kedvezmények köre tovább bővült, és már nemcsak utazásokhoz, illetve biztosításokhoz, de a Posta Fotókönyvhöz is olcsóbban juthatnak hozzá a regisztráltak. 2016-ban kiváltották a félmilliomodik kártyát is: birtokosa 500.000 jóváírt ponttal, és egy ünnepélyes keretek között átadott, névre szóló, nagyméretű, jelképes ÉnPostám kártyával is gazdagodott.

Hétszázezernél tartanak

2016-ban az ügyfelek összesen 220 millió pontot gyűjtöttek, és 180 millió pontot váltottak be a hűségprogramban. Miközben a multibrand pontgyűjtő kártyák egyre kevésbé tudják mozgósítani birtokosaikat, és a márkák inkább kuponokkal, valamint mobilappliációkon keresztül szólítják meg a vásárlóikat: a Posta lojális közönsége folyamatosan növekszik. A több mint 700.000 tag ráadásul ÉnPostám kártyájával a ’150 éves a Magyar Posta’ jubileumi programsorozat keretében év végéig ingyen látogathatja a Bélyegmúzeumot, és a Postamúzeum egyes kiállítóhelyeit is! 

A közelmúltban a cég egy nagyszabású nyereményjátékot is szervezett, amelyben mindenki részt vehetett, aki a játék ideje alatt legalább négyszer használta kártyáját pontgyűjtésre vagy pontbeváltásra. A „Használja ÉnPostám kártyáját és nyerjen!” akció keretében 150 értékes ajándék talált gazdára, a 10.000 Ft értékű Rossmann ajándékkártyától a félmilliós eMAG vásárlási utalványig.

Hirdetés
Kriptovaluták
Melyik a legjobb lakáshitel?
Hirdetés
Befektetés

Egyre vonzóbb a befektetés Kínában

Gyorsult a Kínába áramló külföldi tőkebefektetések növekedése.

Közel háromszorosára nőtt a befektetések értéke

Jelentősen bővült a kockázati tőkebefektetések piaca.

Hét ötlet kapott tizenöt millió forintos befektetést

A befektetést az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től kapták.

Ezt olvasta már?

Változnak a levélfeladási díjak a Magyar Postán »