Egyre bátrabban költekezünk a neten

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Egyre tudatosabban vásárolnak online a magyarok: a hírleveleken, közösségi médián és árösszehasonlító oldalakon keresztül figyelik az akciókat és naprakész információkkal rendelkeznek arról, mikor érdemes vásárolni - olvasható a brands.hu sajtóközleményében.

A tudatos tájékozódást mutatja az is, hogy az idei Black Friday a korábbinál is nagyobb figyelmet kapott, amit a kereskedők is megéreztek és a tavalyihoz képest jelentős forgalomnövekedésről számoltak be, de a Cyber Monday akciójuk is kiemelkedő volt. Az e-kereskedők várakozása szerint december első fele és január is erős hónap lesz számukra.

Kiszorítja a papírt a digitális világ

Az akciós újságok ideje még nem járt le, de egyre inkább kiszorítják őket a hírlevelek, a közösségi média és az árösszehasonlító oldalak, melyekről egyszerűen tájékozódhatnak a fogyasztók - egyre nagyobb mértékben mobil eszközeiken keresztül.

A magyar online vásárlók nagyon tudatossá váltak, szorosan követik, hogy hol és mikor, milyen mértékű akciókat találnak. Arányuk idén minden korábbinál magasabb, ami részben abból adódik, hogy sokan a Black Friday-re időzítették a karácsonyi ajándékok beszerzését is. 

Hasított a Black Friday

A fogyasztók egyértelműen figyelték a hirdetéseket is, amelyekre a kereskedők nagyobb összegeket fordítottak a forgalomnövelés érdekében. Amelyikük jól választotta meg a csatornákat, sok vásárlóra tehetett szert.

„A brands.hu ebben az évben 104 százalákkal nagyobb forgalmat bonyolított le a Black Friday-en, amit annak ellenére, hogy bővítettük az elérhető márkák és termékek körét, elsősorban annak tulajdonítunk, hogy folyamatosan nő a bizalom a magyar vásárlókban az online webshopok irányába, és nagyon fontos számukra, hogy jó ajánlatokat érhessenek el” – mondta Rókusfalvy Zsombor, a brands.hu ügyvezető igazgatója.

Még tart a karácsonyi roham

A Cyber Monday még kevésbé bevezetett fogalom Magyarországon, de már ezen a napon is jobb eredményeket lehet elérni, mint korábban. A karácsonyi roham a brands.hu ügyvezetője szerint még érzékelhető lesz az online boltokban, de már kevesebb fogyasztó fog bízni abban, hogy megérkeznek a vásárolt ajándékok.

December első két hetében viszont még érdemes lehet rendelni, később pedig a személyes átvételt javasolt választani az átvételi pontokon. Az e-kereskedők számára a december is kiemelkedően erős hónap lesz, de januárban, a leárazások idején is várható egy újabb vásárlási hullám. Ez a brands.hu esetében is kiemelkedő időszaknak számít.

Hirdetés
Kriptovaluták
Melyik a legjobb lakáshitel?
Hirdetés
Befektetés

Szilárdtest-akkumulátor fejlesztőbe invesztál a VW

A Volkswagen konszern 100 millió dollárt fektet a szilárdest-akkumulátor...

Alapos libikóka az alapoknál

A befektetési alapok vagyona májusban 0,3 százalékkal, 20 milliárd forinttal...

Félmilliárd dollárt fektet a Google a kínai JD.com-ba

A Google 550 millió dollárt fektet be Kína második legnagyobb online...

Ezt olvasta már?

Megújul az 500 forintos is »

4IG 3600 (-1,64 ) ALTERA 780 (-1,27 ) ANY 1300 (-0,76 ) APPENINN 570 (-3,06 ) CIGPANNONIA 424 (-0,35 ) CSEPEL 860 (-4,02 ) ELMU 26400 (-3,65 ) EMASZ 24800 (-0,80 ) ESTMEDIA 122 (-1,21 ) GSPARK 3360 (-1,18 ) KONZUM 2925 (-0,85 ) MOL 2650 (0,91 ) MTELEKOM 403 (-0,74 ) NORDTELEKOM 37 (-2,60 ) NUTEX 54 (-1,82 ) OPUS 606 (-2,26 ) OTP 10020 (0,50 ) OTT1 249 (-2,35 ) PANNERGY 678 (-1,45 ) RICHTER 4570 (-2,35 ) SET Group 256 (-2,29 ) TAKAREK 607 (-0,82 ) WABERERS 3290 (-0,30 ) ZWACK 16650 (0,60 )