Egyre bátrabban költekezünk a neten

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Egyre tudatosabban vásárolnak online a magyarok: a hírleveleken, közösségi médián és árösszehasonlító oldalakon keresztül figyelik az akciókat és naprakész információkkal rendelkeznek arról, mikor érdemes vásárolni - olvasható a brands.hu sajtóközleményében.

A tudatos tájékozódást mutatja az is, hogy az idei Black Friday a korábbinál is nagyobb figyelmet kapott, amit a kereskedők is megéreztek és a tavalyihoz képest jelentős forgalomnövekedésről számoltak be, de a Cyber Monday akciójuk is kiemelkedő volt. Az e-kereskedők várakozása szerint december első fele és január is erős hónap lesz számukra.

Kiszorítja a papírt a digitális világ

Az akciós újságok ideje még nem járt le, de egyre inkább kiszorítják őket a hírlevelek, a közösségi média és az árösszehasonlító oldalak, melyekről egyszerűen tájékozódhatnak a fogyasztók - egyre nagyobb mértékben mobil eszközeiken keresztül.

A magyar online vásárlók nagyon tudatossá váltak, szorosan követik, hogy hol és mikor, milyen mértékű akciókat találnak. Arányuk idén minden korábbinál magasabb, ami részben abból adódik, hogy sokan a Black Friday-re időzítették a karácsonyi ajándékok beszerzését is. 

Hasított a Black Friday

A fogyasztók egyértelműen figyelték a hirdetéseket is, amelyekre a kereskedők nagyobb összegeket fordítottak a forgalomnövelés érdekében. Amelyikük jól választotta meg a csatornákat, sok vásárlóra tehetett szert.

„A brands.hu ebben az évben 104 százalákkal nagyobb forgalmat bonyolított le a Black Friday-en, amit annak ellenére, hogy bővítettük az elérhető márkák és termékek körét, elsősorban annak tulajdonítunk, hogy folyamatosan nő a bizalom a magyar vásárlókban az online webshopok irányába, és nagyon fontos számukra, hogy jó ajánlatokat érhessenek el” – mondta Rókusfalvy Zsombor, a brands.hu ügyvezető igazgatója.

Még tart a karácsonyi roham

A Cyber Monday még kevésbé bevezetett fogalom Magyarországon, de már ezen a napon is jobb eredményeket lehet elérni, mint korábban. A karácsonyi roham a brands.hu ügyvezetője szerint még érzékelhető lesz az online boltokban, de már kevesebb fogyasztó fog bízni abban, hogy megérkeznek a vásárolt ajándékok.

December első két hetében viszont még érdemes lehet rendelni, később pedig a személyes átvételt javasolt választani az átvételi pontokon. Az e-kereskedők számára a december is kiemelkedően erős hónap lesz, de januárban, a leárazások idején is várható egy újabb vásárlási hullám. Ez a brands.hu esetében is kiemelkedő időszaknak számít.

Hirdetés
Kriptovaluták
Melyik a legjobb lakáshitel?
Hirdetés
Befektetés

A Fiat Chrysler 4,5 milliárd megy Michiganbe

A befektetéssel 6500 új munkahelyet teremtenek.

Az elektromos furgonokban van a lehetőség

Elektromos furgonokat fejlesztő cégbe fektet az Amazon és a GM.

Másfélmilliárdból épül a házgyár

Másfél milliárd forintból építenek új üzemet kínai befektetők Kenderesen.

Ezt olvasta már?

Az Ericsson nagyot léphet előre »

4IG 4240 (-14,86 ) AKKO Invest 19000 (1,06 ) ALTEO 700 (-0,71 ) ANY 1350 (-0,37 ) APPENINN 507 (2,22 ) BIF 2560 (-0,78 ) CSEPEL 610 (1,67 ) CyBERG 1940 (14,12 ) Duna House A 4100 (0,49 ) EMASZ 26000 (0,78 ) ENEFI 334 (-10,93 ) ESTMEDIA 94 (-5,05 ) FUTURAQUA 44 (-3,29 ) GSPARK 3640 (-0,27 ) KONZUM 199 (-1,97 ) KPACK 16000 (-11,60 ) KULCSSOFT 1300 (4,00 ) MASTERPLAST 670 (-4,96 ) MOL 3324 (-0,78 ) MTELEKOM 470 (1,18 ) NORDTELEKOM 38 (-7,32 ) NUTEX 29 (-0,34 ) OPUS 401 (-1,60 ) ORMESTER 1650 (19,57 ) OTP 12770 (-0,23 ) OTT1 210 (-6,67 ) PANNERGY 710 (-3,79 ) RABA 1205 (-1,23 ) RICHTER 5250 (-1,04 ) SET Group 544 (-2,86 ) TAKAREK 684 (3,64 ) WABERERS 1635 (-2,97 ) ZWACK 17200 (0,58 )