Egyre bátrabban költekezünk a neten

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Egyre tudatosabban vásárolnak online a magyarok: a hírleveleken, közösségi médián és árösszehasonlító oldalakon keresztül figyelik az akciókat és naprakész információkkal rendelkeznek arról, mikor érdemes vásárolni - olvasható a brands.hu sajtóközleményében.

A tudatos tájékozódást mutatja az is, hogy az idei Black Friday a korábbinál is nagyobb figyelmet kapott, amit a kereskedők is megéreztek és a tavalyihoz képest jelentős forgalomnövekedésről számoltak be, de a Cyber Monday akciójuk is kiemelkedő volt. Az e-kereskedők várakozása szerint december első fele és január is erős hónap lesz számukra.

Kiszorítja a papírt a digitális világ

Az akciós újságok ideje még nem járt le, de egyre inkább kiszorítják őket a hírlevelek, a közösségi média és az árösszehasonlító oldalak, melyekről egyszerűen tájékozódhatnak a fogyasztók - egyre nagyobb mértékben mobil eszközeiken keresztül.

A magyar online vásárlók nagyon tudatossá váltak, szorosan követik, hogy hol és mikor, milyen mértékű akciókat találnak. Arányuk idén minden korábbinál magasabb, ami részben abból adódik, hogy sokan a Black Friday-re időzítették a karácsonyi ajándékok beszerzését is. 

Hasított a Black Friday

A fogyasztók egyértelműen figyelték a hirdetéseket is, amelyekre a kereskedők nagyobb összegeket fordítottak a forgalomnövelés érdekében. Amelyikük jól választotta meg a csatornákat, sok vásárlóra tehetett szert.

„A brands.hu ebben az évben 104 százalákkal nagyobb forgalmat bonyolított le a Black Friday-en, amit annak ellenére, hogy bővítettük az elérhető márkák és termékek körét, elsősorban annak tulajdonítunk, hogy folyamatosan nő a bizalom a magyar vásárlókban az online webshopok irányába, és nagyon fontos számukra, hogy jó ajánlatokat érhessenek el” – mondta Rókusfalvy Zsombor, a brands.hu ügyvezető igazgatója.

Még tart a karácsonyi roham

A Cyber Monday még kevésbé bevezetett fogalom Magyarországon, de már ezen a napon is jobb eredményeket lehet elérni, mint korábban. A karácsonyi roham a brands.hu ügyvezetője szerint még érzékelhető lesz az online boltokban, de már kevesebb fogyasztó fog bízni abban, hogy megérkeznek a vásárolt ajándékok.

December első két hetében viszont még érdemes lehet rendelni, később pedig a személyes átvételt javasolt választani az átvételi pontokon. Az e-kereskedők számára a december is kiemelkedően erős hónap lesz, de januárban, a leárazások idején is várható egy újabb vásárlási hullám. Ez a brands.hu esetében is kiemelkedő időszaknak számít.

Hirdetés
Kriptovaluták
Melyik a legjobb lakáshitel?
Hirdetés
Befektetés

Új magyar-kínai megállapodások születtek

Az innováció, a kutatás és a logisztika területén születtek megállapodások.

Életbiztosítás - nem lehet elég korán kezdeni

Minél fiatalabb korban érdemes az életbiztosítást megkötni.

Cégóriások kapkodnak a magyar startupért

Hatmillió dolláros befektetést kap a Shapr3D startup.

Ezt olvasta már?

Részesedést szereztek a kínaiak a Rail Cargo Group-ban »

4IG 920 (-0,97 ) AKKO Invest 448 (-0,44 ) ANY 1360 (-0,73 ) AutoWallis 108 (-0,92 ) CIGPANNONIA 220 (0,92 ) CSEPEL 588 (3,16 ) EMASZ 31200 (-0,64 ) ENEFI 433 (3,10 ) ESTMEDIA 150 (4,17 ) FORRAS/OE 1660 (19,42 ) FUTURAQUA 115 (-2,05 ) GSPARK 4910 (-1,41 ) KULCSSOFT 1700 (19,72 ) MOL 2968 (1,64 ) MTELEKOM 440 (-0,11 ) NORDTELEKOM 51 (-3,40 ) NUTEX 54 (-2,86 ) OPUS 300 (0,07 ) ORMESTER 7350 (-1,34 ) OTP 14180 (0,21 ) PANNERGY 750 (0,54 ) RICHTER 5875 (-0,93 ) SET Group 122 (-3,94 ) TAKAREK 560 (-1,06 ) ZWACK 17600 (0,28 )