Egyre bátrabban költekezünk a neten

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Egyre tudatosabban vásárolnak online a magyarok: a hírleveleken, közösségi médián és árösszehasonlító oldalakon keresztül figyelik az akciókat és naprakész információkkal rendelkeznek arról, mikor érdemes vásárolni - olvasható a brands.hu sajtóközleményében.

A tudatos tájékozódást mutatja az is, hogy az idei Black Friday a korábbinál is nagyobb figyelmet kapott, amit a kereskedők is megéreztek és a tavalyihoz képest jelentős forgalomnövekedésről számoltak be, de a Cyber Monday akciójuk is kiemelkedő volt. Az e-kereskedők várakozása szerint december első fele és január is erős hónap lesz számukra.

Kiszorítja a papírt a digitális világ

Az akciós újságok ideje még nem járt le, de egyre inkább kiszorítják őket a hírlevelek, a közösségi média és az árösszehasonlító oldalak, melyekről egyszerűen tájékozódhatnak a fogyasztók - egyre nagyobb mértékben mobil eszközeiken keresztül.

A magyar online vásárlók nagyon tudatossá váltak, szorosan követik, hogy hol és mikor, milyen mértékű akciókat találnak. Arányuk idén minden korábbinál magasabb, ami részben abból adódik, hogy sokan a Black Friday-re időzítették a karácsonyi ajándékok beszerzését is. 

Hasított a Black Friday

A fogyasztók egyértelműen figyelték a hirdetéseket is, amelyekre a kereskedők nagyobb összegeket fordítottak a forgalomnövelés érdekében. Amelyikük jól választotta meg a csatornákat, sok vásárlóra tehetett szert.

„A brands.hu ebben az évben 104 százalákkal nagyobb forgalmat bonyolított le a Black Friday-en, amit annak ellenére, hogy bővítettük az elérhető márkák és termékek körét, elsősorban annak tulajdonítunk, hogy folyamatosan nő a bizalom a magyar vásárlókban az online webshopok irányába, és nagyon fontos számukra, hogy jó ajánlatokat érhessenek el” – mondta Rókusfalvy Zsombor, a brands.hu ügyvezető igazgatója.

Még tart a karácsonyi roham

A Cyber Monday még kevésbé bevezetett fogalom Magyarországon, de már ezen a napon is jobb eredményeket lehet elérni, mint korábban. A karácsonyi roham a brands.hu ügyvezetője szerint még érzékelhető lesz az online boltokban, de már kevesebb fogyasztó fog bízni abban, hogy megérkeznek a vásárolt ajándékok.

December első két hetében viszont még érdemes lehet rendelni, később pedig a személyes átvételt javasolt választani az átvételi pontokon. Az e-kereskedők számára a december is kiemelkedően erős hónap lesz, de januárban, a leárazások idején is várható egy újabb vásárlási hullám. Ez a brands.hu esetében is kiemelkedő időszaknak számít.

Hirdetés
Kriptovaluták
Melyik a legjobb lakáshitel?
Hirdetés
Befektetés

Kanadából és Svájcból érkezett a legtöbb befektetés

EU: tavaly már nem az USA-ból érkezett a legtöbb befektetés.

Kína tárt karokkal várja a külföldi befektetőket

Nagyobb piaci nyitást, átláthatóságot és kiszámíthatóságot ígért Kína.

Ipari gépek karbantartása hang alapján

Külföldi kockázati tőkebefektetést hajtott végre a Mol és az Eximbank.

Ezt olvasta már?

OTP-kötvényeket vásárol az EBRD »

4IG 1068 (-1,48 ) AKKO Invest 28000 (11,11 ) APPENINN 466 (-0,75 ) AutoWallis 119 (-0,42 ) BIF 295 (1,72 ) CIGPANNONIA 365 (-0,82 ) CSEPEL 688 (-1,43 ) Duna House A 3770 (-4,56 ) EHEP 17900 (-10,50 ) ENEFI 632 (-0,94 ) ESTMEDIA 139 (4,20 ) FORRAS/OE 1020 (3,03 ) FUTURAQUA 105 (-1,51 ) GSPARK 3800 (-0,52 ) MASTERPLAST 714 (-1,11 ) MOL 3008 (-0,40 ) MTELEKOM 435 (-0,68 ) NORDTELEKOM 42 (2,82 ) NUTEX 29 (1,39 ) OPUS 439 (-2,49 ) OTP 12600 (1,53 ) OTT1 240 (-2,44 ) PANNERGY 748 (1,63 ) RICHTER 4984 (-0,32 ) SET Group 607 (0,66 ) TAKAREK 650 (-0,31 ) WABERERS 1120 (-2,61 )