Egyre bátrabban költekezünk a neten

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Egyre tudatosabban vásárolnak online a magyarok: a hírleveleken, közösségi médián és árösszehasonlító oldalakon keresztül figyelik az akciókat és naprakész információkkal rendelkeznek arról, mikor érdemes vásárolni - olvasható a brands.hu sajtóközleményében.

A tudatos tájékozódást mutatja az is, hogy az idei Black Friday a korábbinál is nagyobb figyelmet kapott, amit a kereskedők is megéreztek és a tavalyihoz képest jelentős forgalomnövekedésről számoltak be, de a Cyber Monday akciójuk is kiemelkedő volt. Az e-kereskedők várakozása szerint december első fele és január is erős hónap lesz számukra.

Kiszorítja a papírt a digitális világ

Az akciós újságok ideje még nem járt le, de egyre inkább kiszorítják őket a hírlevelek, a közösségi média és az árösszehasonlító oldalak, melyekről egyszerűen tájékozódhatnak a fogyasztók - egyre nagyobb mértékben mobil eszközeiken keresztül.

A magyar online vásárlók nagyon tudatossá váltak, szorosan követik, hogy hol és mikor, milyen mértékű akciókat találnak. Arányuk idén minden korábbinál magasabb, ami részben abból adódik, hogy sokan a Black Friday-re időzítették a karácsonyi ajándékok beszerzését is. 

Hasított a Black Friday

A fogyasztók egyértelműen figyelték a hirdetéseket is, amelyekre a kereskedők nagyobb összegeket fordítottak a forgalomnövelés érdekében. Amelyikük jól választotta meg a csatornákat, sok vásárlóra tehetett szert.

„A brands.hu ebben az évben 104 százalákkal nagyobb forgalmat bonyolított le a Black Friday-en, amit annak ellenére, hogy bővítettük az elérhető márkák és termékek körét, elsősorban annak tulajdonítunk, hogy folyamatosan nő a bizalom a magyar vásárlókban az online webshopok irányába, és nagyon fontos számukra, hogy jó ajánlatokat érhessenek el” – mondta Rókusfalvy Zsombor, a brands.hu ügyvezető igazgatója.

Még tart a karácsonyi roham

A Cyber Monday még kevésbé bevezetett fogalom Magyarországon, de már ezen a napon is jobb eredményeket lehet elérni, mint korábban. A karácsonyi roham a brands.hu ügyvezetője szerint még érzékelhető lesz az online boltokban, de már kevesebb fogyasztó fog bízni abban, hogy megérkeznek a vásárolt ajándékok.

December első két hetében viszont még érdemes lehet rendelni, később pedig a személyes átvételt javasolt választani az átvételi pontokon. Az e-kereskedők számára a december is kiemelkedően erős hónap lesz, de januárban, a leárazások idején is várható egy újabb vásárlási hullám. Ez a brands.hu esetében is kiemelkedő időszaknak számít.

Hirdetés
Kriptovaluták
Melyik a legjobb lakáshitel?
Hirdetés
Befektetés

Az ingatlanszektor a legvonzóbb terület a befektetőknek

Továbbra is az ingatlanpiac a legvonzóbb befektetési ágazat.

Az Exxon döntése befolyásolhatja a gázimportot

Az Exxonnak meg kell hoznia a végső döntését a befektetésről.

Kiemelkedő Magyarország befektetési besorolása

Óriási növekedés mérnöki és kutatásfejlesztési beruházások terén.

Ezt olvasta már?

Kiderül, hogy venni vagy bérelni érdemes-e »

4IG 4275 (1,30 ) AKKO Invest 24800 (-0,80 ) ANY 1335 (-0,37 ) APPENINN 486 (-1,32 ) AutoWallis 123 (-4,28 ) BIF 3120 (0,65 ) CIGPANNONIA 407 (-0,73 ) CSEPEL 714 (-0,28 ) Duna House A 4100 (-3,30 ) EHEP 4000 (-20,00 ) EMASZ 24800 (-0,80 ) ENEFI 460 (-0,86 ) ESTMEDIA 98 (-3,92 ) FUTURAQUA 75 (-4,21 ) GSPARK 3580 (0,56 ) KONZUM 200 (-0,99 ) KPACK 16200 (-0,61 ) KULCSSOFT 1260 (-3,08 ) MASTERPLAST 706 (-0,56 ) MOL 3182 (-0,81 ) MTELEKOM 414 (-1,43 ) NORDTELEKOM 44 (-6,28 ) NUTEX 29 (-2,72 ) OPUS 401 (-0,99 ) ORMESTER 2840 (1,43 ) OTP 12160 (-0,33 ) OTT1 204 (-2,16 ) PANNERGY 698 (-0,29 ) RABA 1160 (-2,11 ) RICHTER 5070 (0,20 ) SET Group 694 (0,58 ) TAKAREK 666 (-1,77 ) ZWACK 17500 (-0,28 )