Ezt szeretik a magyarok a kínai webhopokban

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

A magyar vásárlók elsősorban minőségi termékek, jó ár-érték arány és különleges, a hazai piacon kevésbé ismert márkák miatt vásárolnak kínai termékeket, látogatják a kínai webshopokat - derül ki a Rendeljkínait.hu platformcsalád több mint 500 ember véleményét összegyűjtő, elsősorban a vásárlói attitűd feltérképezését célzó felméréséből.

Mégsem gagyi a kínai?

Magyarország vezető, kínai elektronikai termékeket tesztelő, bemutató és közvetítő platformcsaládja kérdőívének kitöltői alapvetően nem értenek egyet azzal az általános közvélekedéssel, miszerint a kínai elektronikai termékek minden esetben „gagyik”. 

Tanulj a tőzsdén kereskedni 21 nap alatt! Kérd az INGYENES videóidat még ma! (A kereskedés kockázatos.) (x)

A távol-keleti termékeket rendszeresen vásárló magyarok számára fontos a minőség – ezért is keresik a távol-keleti ország webáruházainak kínálatát, amelyek működési színvonalát, szolgáltatásait is megfelelőnek tartják. 

„A kínai online áruházakat használó válaszadók 62 százaléka vallja azt magáról, hogy számára kifejezetten fontos a vásárolt termékek minősége, míg mindössze százból 17 kitöltőnek nem a minőség az elsődleges döntési faktor a kínai elektronikai termékek kapcsán. Őket valószínűleg főleg az alacsony árak vonzzák a távol-keleti online áruházakba” – mutat rá az arányokra Bicsérdy Gergő, a Rendeljkínait.hu platformcsalád alapító-tulajdonosa.

Az ár-érték arány a legfontosabb

A kitöltők többsége határozottan a kedvező ár-érték arányt tartja a legfontosabb tényezőnek vásárlásai során – 97 százalékuk vallja azt, hogy számára ez lényeges szempont a kínai termékek választásakor.

„Az oldalainkon egyértelműen látjuk, hogy mára már kialakult egy olyan visszatérő, igényes magyar vásárlóközösség, akik adnak a jó minőségre, de a jutányos árakról sem mondanának le. Ők azok, akik az elektronikai eszközök és egyéb kütyük beszerzésére a távol-keleti webshopokat választják, ezek kínálatában keresik a legjobb ajánlatokat” – mondja Bicsérdy Gergő.

Mi kell még?

A felmérés arra is választ keresett, hogy az árakon és a minőségen kívül mi jelentheti még a kínai termékek vonzerejét a magyar vásárlóknak. 

Akik unják a Magyarországon elérhető, sokak által ismert és használt márkákat, akik szeretnek kitűnni a tömegből, sok esetben a távol-keleti webshopok kínálatában találják meg a különleges gyártókat és sok esetben az európai és amerikai termékek minőségével vetekedő eszközöket. 

„Olvasóink közel fele, egészen pontosan 49 százalékuk, nem tud azonosulni a divatos, felkapott tucatmárkákkal, és emiatt is fordulnak a minőségi kínai termékek irányába” – emeli ki az alapító-tulajdonos. 

Hirdetés
Kriptovaluták
Melyik a legjobb lakáshitel?
Hirdetés
Befektetés

Közel háromszorosára nőtt a befektetések értéke

Jelentősen bővült a kockázati tőkebefektetések piaca.

Hét ötlet kapott tizenöt millió forintos befektetést

A befektetést az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től kapták.

Innováció és befektetés legyen a cél

Innovációra és befektetésekre szólította fel Európát Lagarde.

Ezt olvasta már?

A miniszter szerint növekedhetnek az autóeladások »

4IG 665 (-1,48 ) AKKO Invest 426 (-0,47 ) ANY 1390 (-0,36 ) CIGPANNONIA 182 (-0,98 ) CSEPEL 524 (1,16 ) CyBERG 1660 (-6,21 ) EHEP 9050 (5,85 ) ENEFI 366 (-1,61 ) ESTMEDIA 124 (5,64 ) FUTURAQUA 112 (1,27 ) KPACK 22400 (-1,75 ) KULCSSOFT 2640 (1,54 ) MASTERPLAST 766 (1,59 ) MOL 2802 (-1,82 ) MTELEKOM 460 (2,34 ) NUTEX 49 (7,05 ) OPUS 287 (-4,33 ) ORMESTER 11000 (1,85 ) OTP 14300 (1,13 ) OTT1 245 (-1,41 ) PANNERGY 734 (-0,27 ) RICHTER 6670 (0,38 ) SET Group 88 (-0,67 ) TAKAREK 528 (-0,38 ) ZWACK 17650 (0,57 )