-->

Ezt szeretik a magyarok a kínai webhopokban

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

A magyar vásárlók elsősorban minőségi termékek, jó ár-érték arány és különleges, a hazai piacon kevésbé ismert márkák miatt vásárolnak kínai termékeket, látogatják a kínai webshopokat - derül ki a Rendeljkínait.hu platformcsalád több mint 500 ember véleményét összegyűjtő, elsősorban a vásárlói attitűd feltérképezését célzó felméréséből.

Mégsem gagyi a kínai?

Magyarország vezető, kínai elektronikai termékeket tesztelő, bemutató és közvetítő platformcsaládja kérdőívének kitöltői alapvetően nem értenek egyet azzal az általános közvélekedéssel, miszerint a kínai elektronikai termékek minden esetben „gagyik”. 

Tanulj a tőzsdén kereskedni 21 nap alatt! Kérd az INGYENES videóidat még ma! (A kereskedés kockázatos.) (x)

A távol-keleti termékeket rendszeresen vásárló magyarok számára fontos a minőség – ezért is keresik a távol-keleti ország webáruházainak kínálatát, amelyek működési színvonalát, szolgáltatásait is megfelelőnek tartják. 

„A kínai online áruházakat használó válaszadók 62 százaléka vallja azt magáról, hogy számára kifejezetten fontos a vásárolt termékek minősége, míg mindössze százból 17 kitöltőnek nem a minőség az elsődleges döntési faktor a kínai elektronikai termékek kapcsán. Őket valószínűleg főleg az alacsony árak vonzzák a távol-keleti online áruházakba” – mutat rá az arányokra Bicsérdy Gergő, a Rendeljkínait.hu platformcsalád alapító-tulajdonosa.

Az ár-érték arány a legfontosabb

A kitöltők többsége határozottan a kedvező ár-érték arányt tartja a legfontosabb tényezőnek vásárlásai során – 97 százalékuk vallja azt, hogy számára ez lényeges szempont a kínai termékek választásakor.

„Az oldalainkon egyértelműen látjuk, hogy mára már kialakult egy olyan visszatérő, igényes magyar vásárlóközösség, akik adnak a jó minőségre, de a jutányos árakról sem mondanának le. Ők azok, akik az elektronikai eszközök és egyéb kütyük beszerzésére a távol-keleti webshopokat választják, ezek kínálatában keresik a legjobb ajánlatokat” – mondja Bicsérdy Gergő.

Mi kell még?

A felmérés arra is választ keresett, hogy az árakon és a minőségen kívül mi jelentheti még a kínai termékek vonzerejét a magyar vásárlóknak. 

Akik unják a Magyarországon elérhető, sokak által ismert és használt márkákat, akik szeretnek kitűnni a tömegből, sok esetben a távol-keleti webshopok kínálatában találják meg a különleges gyártókat és sok esetben az európai és amerikai termékek minőségével vetekedő eszközöket. 

„Olvasóink közel fele, egészen pontosan 49 százalékuk, nem tud azonosulni a divatos, felkapott tucatmárkákkal, és emiatt is fordulnak a minőségi kínai termékek irányába” – emeli ki az alapító-tulajdonos. 

Ezt olvasta már?

A tokaji borok is védelmet kapnak Kínában »

4IG 627 (-0,79 ) AKKO Invest 387 (-0,77 ) ALTEO 900 (0,45 ) ANY 1250 (-0,79 ) AutoWallis 84 (-0,12 ) CIGPANNONIA 369 (-1,07 ) DELTA 75 (0,94 ) DM-KER 81 (-1,22 ) Duna House 370 (1,09 ) EHEP 1410 (-2,76 ) FUTURAQUA 60 (-1,15 ) GSPARK 3470 (0,87 ) Gloster 2780 (-5,44 ) KULCSSOFT 1675 (-0,30 ) MOL 2030 (0,89 ) MTELEKOM 385 (0,79 ) NORDTELEKOM 24 (2,61 ) NUTEX 24 (-1,24 ) OPUS 240 (2,79 ) ORMESTER 1535 (-2,85 ) OTP 12050 (1,43 ) OTT1 154 (1,18 ) PANNERGY 754 (0,53 ) RABA 1060 (-0,93 ) RICHTER 7225 (0,63 ) TAKAREK 530 (-2,21 ) WABERERS 1150 (2,68 ) ZWACK 16550 (0,30 )