Ezt szeretik a magyarok a kínai webhopokban

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

A magyar vásárlók elsősorban minőségi termékek, jó ár-érték arány és különleges, a hazai piacon kevésbé ismert márkák miatt vásárolnak kínai termékeket, látogatják a kínai webshopokat - derül ki a Rendeljkínait.hu platformcsalád több mint 500 ember véleményét összegyűjtő, elsősorban a vásárlói attitűd feltérképezését célzó felméréséből.

Mégsem gagyi a kínai?

Magyarország vezető, kínai elektronikai termékeket tesztelő, bemutató és közvetítő platformcsaládja kérdőívének kitöltői alapvetően nem értenek egyet azzal az általános közvélekedéssel, miszerint a kínai elektronikai termékek minden esetben „gagyik”. 

Tanulj a tőzsdén kereskedni 21 nap alatt! Kérd az INGYENES videóidat még ma! (A kereskedés kockázatos.) (x)

A távol-keleti termékeket rendszeresen vásárló magyarok számára fontos a minőség – ezért is keresik a távol-keleti ország webáruházainak kínálatát, amelyek működési színvonalát, szolgáltatásait is megfelelőnek tartják. 

„A kínai online áruházakat használó válaszadók 62 százaléka vallja azt magáról, hogy számára kifejezetten fontos a vásárolt termékek minősége, míg mindössze százból 17 kitöltőnek nem a minőség az elsődleges döntési faktor a kínai elektronikai termékek kapcsán. Őket valószínűleg főleg az alacsony árak vonzzák a távol-keleti online áruházakba” – mutat rá az arányokra Bicsérdy Gergő, a Rendeljkínait.hu platformcsalád alapító-tulajdonosa.

Az ár-érték arány a legfontosabb

A kitöltők többsége határozottan a kedvező ár-érték arányt tartja a legfontosabb tényezőnek vásárlásai során – 97 százalékuk vallja azt, hogy számára ez lényeges szempont a kínai termékek választásakor.

„Az oldalainkon egyértelműen látjuk, hogy mára már kialakult egy olyan visszatérő, igényes magyar vásárlóközösség, akik adnak a jó minőségre, de a jutányos árakról sem mondanának le. Ők azok, akik az elektronikai eszközök és egyéb kütyük beszerzésére a távol-keleti webshopokat választják, ezek kínálatában keresik a legjobb ajánlatokat” – mondja Bicsérdy Gergő.

Mi kell még?

A felmérés arra is választ keresett, hogy az árakon és a minőségen kívül mi jelentheti még a kínai termékek vonzerejét a magyar vásárlóknak. 

Akik unják a Magyarországon elérhető, sokak által ismert és használt márkákat, akik szeretnek kitűnni a tömegből, sok esetben a távol-keleti webshopok kínálatában találják meg a különleges gyártókat és sok esetben az európai és amerikai termékek minőségével vetekedő eszközöket. 

„Olvasóink közel fele, egészen pontosan 49 százalékuk, nem tud azonosulni a divatos, felkapott tucatmárkákkal, és emiatt is fordulnak a minőségi kínai termékek irányába” – emeli ki az alapító-tulajdonos. 

Hirdetés
Kriptovaluták
Melyik a legjobb lakáshitel?
Hirdetés
Befektetés

Befektetési alapok: az elmúlt hét vesztesei és nyertesei

A sorrend a múlt hét összesített eladási és vételi forgalmai alapján készült.

Most megnézheted, jó helyre tetted-e a pénzed

A sorrend a múlt hét összesített eladási és vételi forgalmai alapján készült.

AerinX: csúcstechnológia egy magyar startup-tól

Az IT cég digitális alapokra helyezné a repülőgép-karbantartást.

Ezt olvasta már?

Sokkoló adat érkezett az iskolakezdésről »

4IG 637 (-0,62 ) AKKO Invest 427 (0,71 ) ANY 1220 (2,09 ) AutoWallis 89 (-0,23 ) CIGPANNONIA 349 (5,44 ) DELTA 93 (-0,85 ) DM-KER 42 (-4,33 ) Duna House 342 (4,27 ) EHEP 1895 (1,34 ) ENEFI 307 (-0,32 ) FORRAS/OE 1280 (7,56 ) FORRAS/T 1410 (4,44 ) FUTURAQUA 69 (-0,58 ) GSPARK 3200 (2,89 ) Gloster 2300 (0,74 ) KULCSSOFT 1635 (2,19 ) MASTERPLAST 676 (3,05 ) MOL 1770 (-0,84 ) MTELEKOM 383 (-0,26 ) NORDTELEKOM 28 (-0,36 ) NUTEX 28 (-2,07 ) OPUS 261 (-4,57 ) OTP 11070 (-0,27 ) OTT1 173 (0,82 ) PANNERGY 668 (0,91 ) RABA 820 (1,23 ) RICHTER 7200 (-0,41 ) SET Group 64 (-3,60 ) TAKAREK 478 (-1,44 ) ZWACK 16350 (-0,30 )