Itthon is átalakul a McDonald's gyerekmenüje

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

A Happy Meal továbbfejlesztésére tett globális vállalása részeként a McDonald's Magyarországon is módosítja a gyermekeknek szánt menüajánlatát. A vállalat nemzetközi központja által idén év elején bejelentett stratégiai célok megvalósításában eddig is élen járó hazai gyorsétteremlánc új elemmel egészíti ki a Happy Meal menüt.

A gyorsétteremlánc tájékoztatása szerint a már eddig is választható gyümölcslé, répakarika és ásványvíz mellett mostantól minden menünek része egy 100 százalékban természetes összetevőkből készült gyümölcspüré. Mindezzel a vállalat a gyermekek változatos és kiegyensúlyozott táplálkozásához, valamint a gyümölcsfogyasztás népszerűsítéséhez kíván hozzájárulni.

Tanulj a tőzsdén kereskedni 21 nap alatt! Kérd az INGYENES videóidat még ma! (A kereskedés kockázatos.) (x)

Fókuszban a gyerekek egészsége

A McDonald’s globális központja a családok iránti elkötelezettségét ez év februárjában új vállalások bejelentésével erősítette meg.

A vállalások fókuszában a Happy Meal menü áll, amelyet a vállalat 2022-ig mind a 120 piacán több szempont szerint is továbbfejleszt.

A magyarországi lánc az elmúlt években folyamatosan fejlesztette Happy Meal kínálatát és a felelős marketinggyakorlatait, így számos pontban élen jár a globális vállalások teljesítése terén, mindezzel összhangban pedig most a gyermekeknek szánt menü további kiegészítéséről döntött.

Bemutatkozik a kínálat új tagja

Ez azt jelenti, hogy az idén 30. évfordulóját ünneplő hazai hálózat éttermeiben az eddig három elemet tartalmazó Happy Meal menü egy negyedik elemmel, gyümölcspürével is bővül.

Az ismert és népszerű hazai gyümölcspüré C és D vitaminokban gazdag, és 100 százalékban természetes összetevőkből, gondosan válogatott gyümölcsökből, tartósítószer és aromák nélkül készül.

Az új termék kiválóan illeszkedik a Happy Meal menükbe, amelyek egyes tévhitekkel ellentétben szintén nem tartalmaznak mesterséges aromákat és színezőanyagokat. A legnépszerűbb ételekben, így a sült krumpliban, a zsemlékben, a marha- és sertéshús pogácsákban, a McNuggetsben és más csirkés és halas termékekben nincs tartósítószer, és egyetlen McDonald’s termékben sincs nátrium-glutamát ízfokozó.

A részletes tápérték-információk a hazai éttermekben a papír tálcabetéteken, a részletes összetevőlista pedig a vállalat honlapján érhető el, így a vendégek a napi szükségleteiknek és ízlésüknek megfelelő, tájékozott döntést hozhatnak maguk és gyermekeik számára. 

Az EU Pledge (vagyis a számos európai élelmiszeripari nagyvállalat által a gyermekeknek szóló élelmiszerreklámok terén vállalt önkéntes korlátozás) aláírójaként a McDonald’s csak az EU Pledge-ben meghatározott tápérték-kritériumoknak megfelelő menüvariációkat jelenít meg, illetve reklámoz. 12 év alatti gyermekeknek az éttermeken kívül egyáltalán nem hirdeti termékeit. A tévéreklámokban elhelyezett üzenetek pedig a gyümölcs- és zöldségfogyasztás fontosságára hívják fel a figyelmet.

Hirdetés
Kriptovaluták
Melyik a legjobb lakáshitel?
Hirdetés
Befektetés

Az Exxon döntése befolyásolhatja a gázimportot

Az Exxonnak meg kell hoznia a végső döntését a befektetésről.

Kiemelkedő Magyarország befektetési besorolása

Óriási növekedés mérnöki és kutatásfejlesztési beruházások terén.

A világ tíz legvonzóbb befektetési célpontja között

A Site Selection beválogatta Magyarországot a top tízbe.

4IG 4000 (2,56 ) AKKO Invest 23600 (-0,84 ) APPENINN 473 (1,07 ) AutoWallis 131 (2,35 ) BIF 3100 (0,32 ) CIGPANNONIA 412 (-0,36 ) CSEPEL 750 (4,17 ) CyBERG 1560 (-2,50 ) EHEP 5150 (0,98 ) ENEFI 445 (-2,63 ) ESTMEDIA 114 (5,56 ) FORRAS/OE 1060 (3,92 ) FUTURAQUA 79 (-4,70 ) GSPARK 3580 (0,85 ) KONZUM 201 (0,50 ) KULCSSOFT 1300 (-5,11 ) MASTERPLAST 706 (-0,56 ) MOL 3136 (-0,38 ) NORDTELEKOM 47 (3,98 ) OPUS 410 (2,45 ) OTP 12010 (-1,40 ) OTT1 205 (-0,24 ) PANNERGY 716 (0,85 ) RABA 1165 (-2,10 ) RICHTER 5015 (-0,30 ) SET Group 698 (-1,69 ) ZWACK 17450 (-0,29 )