Itthon is átalakul a McDonald's gyerekmenüje

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

A Happy Meal továbbfejlesztésére tett globális vállalása részeként a McDonald's Magyarországon is módosítja a gyermekeknek szánt menüajánlatát. A vállalat nemzetközi központja által idén év elején bejelentett stratégiai célok megvalósításában eddig is élen járó hazai gyorsétteremlánc új elemmel egészíti ki a Happy Meal menüt.

A gyorsétteremlánc tájékoztatása szerint a már eddig is választható gyümölcslé, répakarika és ásványvíz mellett mostantól minden menünek része egy 100 százalékban természetes összetevőkből készült gyümölcspüré. Mindezzel a vállalat a gyermekek változatos és kiegyensúlyozott táplálkozásához, valamint a gyümölcsfogyasztás népszerűsítéséhez kíván hozzájárulni.

Tanulj a tőzsdén kereskedni 21 nap alatt! Kérd az INGYENES videóidat még ma! (A kereskedés kockázatos.) (x)

Fókuszban a gyerekek egészsége

A McDonald’s globális központja a családok iránti elkötelezettségét ez év februárjában új vállalások bejelentésével erősítette meg.

A vállalások fókuszában a Happy Meal menü áll, amelyet a vállalat 2022-ig mind a 120 piacán több szempont szerint is továbbfejleszt.

A magyarországi lánc az elmúlt években folyamatosan fejlesztette Happy Meal kínálatát és a felelős marketinggyakorlatait, így számos pontban élen jár a globális vállalások teljesítése terén, mindezzel összhangban pedig most a gyermekeknek szánt menü további kiegészítéséről döntött.

Bemutatkozik a kínálat új tagja

Ez azt jelenti, hogy az idén 30. évfordulóját ünneplő hazai hálózat éttermeiben az eddig három elemet tartalmazó Happy Meal menü egy negyedik elemmel, gyümölcspürével is bővül.

Az ismert és népszerű hazai gyümölcspüré C és D vitaminokban gazdag, és 100 százalékban természetes összetevőkből, gondosan válogatott gyümölcsökből, tartósítószer és aromák nélkül készül.

Az új termék kiválóan illeszkedik a Happy Meal menükbe, amelyek egyes tévhitekkel ellentétben szintén nem tartalmaznak mesterséges aromákat és színezőanyagokat. A legnépszerűbb ételekben, így a sült krumpliban, a zsemlékben, a marha- és sertéshús pogácsákban, a McNuggetsben és más csirkés és halas termékekben nincs tartósítószer, és egyetlen McDonald’s termékben sincs nátrium-glutamát ízfokozó.

A részletes tápérték-információk a hazai éttermekben a papír tálcabetéteken, a részletes összetevőlista pedig a vállalat honlapján érhető el, így a vendégek a napi szükségleteiknek és ízlésüknek megfelelő, tájékozott döntést hozhatnak maguk és gyermekeik számára. 

Az EU Pledge (vagyis a számos európai élelmiszeripari nagyvállalat által a gyermekeknek szóló élelmiszerreklámok terén vállalt önkéntes korlátozás) aláírójaként a McDonald’s csak az EU Pledge-ben meghatározott tápérték-kritériumoknak megfelelő menüvariációkat jelenít meg, illetve reklámoz. 12 év alatti gyermekeknek az éttermeken kívül egyáltalán nem hirdeti termékeit. A tévéreklámokban elhelyezett üzenetek pedig a gyümölcs- és zöldségfogyasztás fontosságára hívják fel a figyelmet.

Hirdetés
Kriptovaluták
Melyik a legjobb lakáshitel?
Hirdetés
Befektetés

Befektetésre ajánlották Portugáliát

Beruházás Romániában 25 millió Euróért

A KÉSZ Csoport romániai befektetésének értéke 25 millió euró.

Csak az a jó befektetés, amelyik magas hozamot ígér?

Az MNB friss adatai alapján tovább nőtt a hazai háztartások vagyona.

Ezt olvasta már?

Nem nyújtott tiltott állami támogatást Luxemburg »

4IG 970 (-3,00 ) ALTERA 755 (-0,66 ) ANY 1195 (-0,42 ) APPENINN 543 (-1,63 ) BIF 2020 (1,00 ) CIGPANNONIA 434 (-1,48 ) CSEPEL 740 (-4,15 ) Duna House A 3580 (-0,56 ) ELMU 26200 (-2,96 ) EMASZ 25000 (0,81 ) ENEFI 196 (-1,51 ) ESTMEDIA 169 (5,31 ) FORRAS/T 1480 (11,28 ) FUTURAQUA 45 (-1,74 ) GSPARK 3470 (1,46 ) KONZUM 259 (-6,67 ) MASTERPLAST 605 (-1,63 ) MOL 2984 (-1,84 ) MTELEKOM 393 (-0,13 ) NORDTELEKOM 38 (-0,26 ) NUTEX 38 (-3,80 ) OPUS 474 (-5,68 ) OTP 10350 (0,49 ) OTT1 262 (10,08 ) PANNERGY 676 (-1,17 ) PLOTINUS 5950 (11,21 ) RABA 1250 (-2,34 ) RICHTER 5350 (-0,93 ) TAKAREK 615 (-3,91 ) WABERERS 2470 (-1,20 ) ZWACK 16550 (0,30 )