Jobb ajánlatot is kaphatsz, mint a last minute

| forrás:
mti
| olvasási idő: kb. 2 perc

Az idei nyári szezonban a magyar turisták körében Spanyolország, Görögország, Bulgária, Horvátország, Olaszország és Ausztria volt a legkedveltebb úti cél - mondta a Neckermann Utazás ügyvezető igazgatója az pénteken.

Békefi Veronika elmondta: jónak indult a 2016-os nyári szezon az előfoglalások alapján, augusztus-szeptemberben volt egy kisebb megingás a kihasználtságban, de a turisztikai világszervezet adatai szerint a teljes szezon nem mutat jelentős csökkenést. A hajóutak és a körutak népszerűsége is nőtt, különösen a kísérővel együtt szervezetteké - tette hozzá.

Fontos lett a biztonság

Idén az utasok számára az úti cél és az utazási iroda kiválasztásánál különlegesen fontos szempont a biztonság.

A legnépszerűbb úti célok ebben a szezonban Spanyolország, Görögország és Bulgária voltak, de sokan utaztak a tengerpart nagy üdülőhelyei helyett a kisebb, kevésbé frekventált területekre, vagy vettek részt népszerű városlátogatási programokban. Az egyéni utazások között Horvátország, Olaszország és Ausztria voltak a legkeresettebbek.

Nehézségek is akadtak

Elmondta: a terrorcselekmények miatt csökkent az utazások száma, az utasok szinte minden úti céllal kapcsolatban elbizonytalanodtak. Sokan az utolsó pillanatig vártak foglalásukkal, abban reménykedve, hogy az utak olcsóbbak lesznek.

Azonban a várakozáshoz képest alacsonyabb foglalási kedv miatt az utazásszervezők törölhettek bizonyos charter járatokat, így a "későn ébredő" utazni vágyók sokszor nehezen találtak megfelelő utazási lehetőséget, ekkorra a népszerű úti célokon szinte az összes szálláshely elfogyott már.

Azt is megjegyezte, hogy az előfoglalási kedvezményekkel a last minute akcióknál is kedvezőbb áron lehet foglalni, és az utazási iroda rugalmasan változtatható foglalási lehetőséget is kínál.

Megemlítette, hogy közvetlenül Budapestről már közel 50 úti célra biztosít repülős utat a vállalat, közöttük az idén ismét nagyon népszerű Kanári-szigetekre, melyeknek a Neckermann a magyar piacon a specialistája.

Régi cég a piacon

A magyarországi Neckermann stabilitásának egyik garanciája az Európában 15 országban jelen lévő, 20 milliónál több utast utaztató és 22 ezer alkalmazottat foglalkoztató nemzetközi konszern, amely szinte korlátlan szálláskapacitást és körutazási program kínálatot biztosít a Magyarországon népszerű, de a lehető legkülönlegesebb úti célokon is - jegyezte meg.

A Thomas Cook-Neckermann konszern 5 saját szállodamárkákat hozott létre. Idén a csoport portfóliója újabb szállodamárkával bővült, ezzel a saját márkájú szállodák száma már megközelíti a 300-at.

A konszern magyarországi leányvállalata 1993-ban alakult és a hazai turisztikai piac meghatározó szereplőjévé vált. A Neckermann Magyarország 26 saját és közel 400 franchise vagy partner irodával, és online értékesítési felületével az ország teljes területét lefedi. A cég árbevétele tavaly 14,5 milliárd forint volt, hasonló a megelőző évhez képest, 132 dolgozót foglalkoztatnak.

Ezt olvasta már?

Felépülés az osztrák foglalkoztatás számára »

4IG 606 (-0,33 ) AKKO Invest 429 (1,06 ) ALTEO 780 (5,41 ) ANY 1180 (0,85 ) APPENINN 350 (6,54 ) AutoWallis 85 (-0,24 ) BIF 242 (3,86 ) CIGPANNONIA 294 (1,03 ) DELTA 81 (0,62 ) Duna House 318 (2,58 ) EHEP 1700 (-1,16 ) ENEFI 296 (0,34 ) FORRAS/OE 1140 (7,55 ) FUTURAQUA 63 (5,20 ) GSPARK 3250 (2,20 ) Gloster 2740 (4,26 ) KULCSSOFT 1550 (1,97 ) MASTERPLAST 722 (-1,10 ) MOL 1653 (-0,66 ) MTELEKOM 367 (0,14 ) Megakran 4 (-2,28 ) NORDTELEKOM 24 (1,67 ) NUTEX 22 (0,68 ) OPUS 246 (8,37 ) OTP 9310 (-1,38 ) OTT1 175 (1,04 ) RABA 792 (-1,00 ) RICHTER 6510 (-3,84 ) TAKAREK 435 (-2,47 ) WABERERS 1120 (0,45 )