Külföldi webshopok csábítják a vásárlókat

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Tízből hét e-vásárló rendelt már terméket külföldi kiskereskedőtől, ennek két fő oka a jobb árakban, illetve a speciális keresett termékben vagy márkában keresendő. A UPS friss összeurópai Pulse of the Online Shopper című kutatása szerint ez a kereskedők számára nem csupán komoly lehetőséget jelent, de egyben azt is, hogy személyre szabott szolgáltatásaik széles körével meg is kell felelniük az online vásárlók elvárásainak.

A biztonság az első

A kutatás szerint a külföldi kereskedő kiválasztásánál a vásárlók a következő tényezőket veszik figyelembe: biztonságos fizetés (75 százalék); a megrendelés egyértelműen feltüntetett összköltsége, ideértve a vámokat és egyéb adóterheket is (72 százalék); visszárukezelés (63 százalék); a vásárló saját valutájában közölt árak (63 százalék); és a kézbesítés gyorsasága (62 százalék).

“Az internetnek hála a vásárlás mára valóban globális tevékenységgé vált, így a kereskedők világszerte értékesíthetik termékeiket. Kutatásunk azt mutatja, hogy az európai e-vásárlók közel kétharmada rendelt már anyaországán kívülről terméket, ami a kereskedők számára méretüktől függetlenül komoly lehetőséget jelent bevételeik növelésére – mondta el Abhijit Saha, a UPS Europe alelnöke.

„A UPS-nél egyik fő célunk, hogy olyan egyszerű legyen számukra országhatárokon túl kereskedni, mintha csak egy város egyik pontjáról a másikra kéne eljuttatni árujukat.”

Olcsóbb a neten

A UPS kutatásából az is kiderült, hogy majdnem minden európai e-vásárló (96 százalék) szokott online piactereken vásárolni. A vásárlók 67 százaléka szerint egyik fő ok amiért piactereket választják egyedi kereskedők helyett, hogy így jobb ár érhető el, 43 százalék pedig úgy látja, hogy ily módon valamennyi termékkategóriában szélesebb választékot találnak.

Az európai online vásárlók több mint fele (52 százalék) fontosnak tartja a különböző felajánlott szállítási lehetőségeket a termékek keresése és kiválasztása során, 75 százalékuknak fontos az ingyenes visszaküldési lehetőség is. Emellett 63 százalék megfontolásra érdemesnek találja az alternatív kiszállítási pontok választását, amennyiben azok széles időintervallumban elérhetők, és olcsóbb opciót jelentenek, mint az lakóhelyükre történő kiszállítás.

Mobilon a forgalom

A kereskedőknek „mobilabban” kell gondolkodniuk, hiszen az okostelefonon keresztül leadott rendelések jól érzékelhető trendet jelentenek. A kutatás tanúsága szerint az okostelefon-felhasználók 43 százaléka vásárolt már készülékéről.

A vásárlók ezen kívül is számos vásárláshoz kapcsolódó tevékenységhez használják mobileszközeiket. Egyebek mellett 78 százalék az üzletek, vagy az üzletekkel kapcsolatos információk megtalálásához, szintén 78 százalék a rendelések nyomon követéséhez, és 75 százalék az árak összehasonlításához is igénybe veszi a mobilját.

Hirdetés
Brexit

Londoni pénzügyi elemzők szerint a valószínűsíthető enyhe lassulás ellenére...

A korábbi piaci és elemzői várakozásokkal ellentétben nem...

Melyik a legjobb lakáshitel?
Szavazz!

Szegények pénze lesz az euró?

Nagyon úgy tűnik, hogy a három legszegényebb uniós tag is előbb vezeti be az...

Értelmetlen a légiforgalmi sztrájk?

Harmadik hetébe lépett a francia nemzeti légitársaság dolgozóinak sztrájkja,...

Hirdetés
Befektetés

Még mindig erős a befektetői bizalom az ingatlanpiacon

A növekvő hitelfelvételi hajlandóság és az otthonteremtési kedvezmények...

A licitálás tovább nyomja felfelé az ingatlanárakat

Egyes ingatlantípusoknál az alku helyett már licitálnak a lakásvásárlók.

Itt egy álkriptodevizából finanszírozott álbefektetés

A kockázatokra szerették volna felhívni a figyelmet.

Ezt olvasta már?

Az internet elsői - érdekességek a világhálóról »

4IG 3440 (0,58 ) ALTEO 720 (0,70 ) ALTERA 775 (0,65 ) APPENINN 664 (-0,15 ) BIF 1920 (1,05 ) CIGPANNONIA 456 (1,33 ) CSEPEL 940 (-0,21 ) EHEP 1000 (19,76 ) ELMU 27200 (0,74 ) EMASZ 24000 (-0,83 ) ENEFI 180 (-1,64 ) ESTMEDIA 114 (1,34 ) FHB 586 (-5,33 ) FUTURAQUA 56 (-0,36 ) KONZUM 3180 (-0,62 ) MASTERPLAST 600 (0,84 ) MOL 2684 (-0,67 ) MTELEKOM 421 (0,36 ) NORDTELEKOM 45 (0,22 ) OPUS 708 (-0,28 ) ORMESTER 1520 (19,69 ) OTP 10520 (0,67 ) OTT1 289 (0,70 ) PANNERGY 738 (1,10 ) RICHTER 5530 (-1,16 ) SET Group 270 (-4,26 ) ZWACK 17250 (-1,15 )