A fiatalokat vennék célba a biztosítók

| forrás:
mti
| olvasási idő: kb. 1 perc

Rugalmas biztosításokkal, rövid üzenetekkel szólíthatók meg a fiatalok - állapította meg legfrissebb felmérésében a Magyar Biztosítók Szövetsége (Mabisz), amit hétfőn juttatott el az MTI-hez. 

A felmérésből kitűnt: az Y generációt a társaságoknak nem könnyű megszólítaniuk. A Mabisz ezért hirdette meg az érintettek körében a fiatal nemzedéket megcélzó, hatékony biztosítói stratégiára vonatkozó esettanulmány versenyét. 

A pályamunkákból - és a felmérésből - jól kirajzolódott, hogy ebben az életszakaszban még csak kevesen mondhatják magukat anyagilag függetlennek, a többség nem rendelkezik önálló egzisztenciával. Így a pénzügyekhez kapcsolódó döntéseket sem ők, hanem jellemzően a szülők hozzák meg. Lényegében a munkába állás pillanata az első olyan pont, ahol egyáltalán felmerül a hosszútávra szóló biztosítások lehetőségének gondolata. 

A megoldás elvileg adja magát: minél több és minél gyorsabban elérhető információval kellene ellátni a gyakran digitális bennszülöttnek titulált generáció tagjait. Ezért rövid, érthető üzeneteket kell számukra küldeni. Mint ez a többi pályamunkából is kitűnt, az Y nemzedék eléréséhez irányított kommunikációra van szükség. 

Míg az országos átlag 26 százalék, addig a 18 és 29 év közöttiek 41 százaléka, a 30 és 39 év közöttiek 39 százaléka használ vagy használt már vezetéstámogató, utazássegítő, egészséggel kapcsolatos vagy okos otthon applikációkat, derült ki a Századvég által, a Mabisz megbízásából készített közvélemény-kutatásból. 

A szeptemberben folytatott  reprezentatív ezres minta megkérdezéséből kiderült, a 18-39 közötti válaszadók kétharmadának tetszett a rugalmas, pár napra köthető vagyonbiztosítás; 56-59 százalékuk pedig a mobil-applikációval köthető lakásbiztosítás iránt mutatott érdeklődést - tartalmazza a tájékoztatás.

Hirdetés
Brexit

A brit adó- és vámhivatal vezetője szerint évente akár több tízmilliárdos...

1,5-2 százalékos GDP-veszteséget szenvedett el a brit gazdaság a...

Melyik a legjobb lakáshitel?
Szavazz!

Szegények pénze lesz az euró?

Nagyon úgy tűnik, hogy a három legszegényebb uniós tag is előbb vezeti be az...

Értelmetlen a légiforgalmi sztrájk?

Harmadik hetébe lépett a francia nemzeti légitársaság dolgozóinak sztrájkja,...

Hirdetés
Befektetés

Még mindig erős a befektetői bizalom az ingatlanpiacon

A növekvő hitelfelvételi hajlandóság és az otthonteremtési kedvezmények...

A licitálás tovább nyomja felfelé az ingatlanárakat

Egyes ingatlantípusoknál az alku helyett már licitálnak a lakásvásárlók.

Itt egy álkriptodevizából finanszírozott álbefektetés

A kockázatokra szerették volna felhívni a figyelmet.

Ezt olvasta már?

Szép számokkal rukkolt elő a CIG Pannónia »