Ötven milliárdot költöttünk játékokra

| forrás:
mti
| olvasási idő: kb. 1 perc

A Regio Játékkereskedelmi Kft. nettó árbevétele meghaladta a 13 milliárd forintot 2019-ben, 8 százalékkal nőtt az előző évihez képest.

A Regio Játék korábbi tájékoztatása szerint a magyar tulajdonú, a hazai játékpiacon közel 25 százalékos részesedéssel rendelkező társaság nettó árbevétele 12,2 milliárd forint volt 2018-ban, egy évvel korábban 10,7 milliárd forintot tett ki. Az idén 10 százalékos forgalomnövekedést terveznek. Közölték, hogy a karácsonyi szezon adta a tavalyi árbevétel közel felét. A bővüléshez hozzájárult az eladott játékok darabszámának növekedése is: 2019-ben 840 ezerrel több terméket értékesítettek, mint 2018-ban.

Ezzel párhuzamosan 16 százalékkal, 7038 forintra nőtt a hagyományos bolti vásárlás, és 21 százalékkal, 10 000 forintra az online beszerzés átlagos kosárértéke. A legnépszerűbb játékkategóriák 2019-ben a LEGO, a társasjáték, a játékbaba, a kreatív játék és a távirányítós autók voltak. A Regio Játékkereskedelmi Kft. 2020 tavaszáig további két új áruház nyitására készül, így összesen 42 áruházra bővíti hálózatát.

A cég több mint 500 dolgozót foglalkoztat. A cég becslése szerint a teljes magyar játékpiac 2019-ben az előző évi 45-50 milliárd forintról 50-53 milliárd forintra nőtt.

Ezt olvasta már?

Tovább növelte eredményét az MKB csoport »