Segített a kínai piac a BMW-nek

| forrás:
MTI/dpa
| olvasási idő: kb. 1 perc

A kínai piacon elért értékesítési sikereinek köszönhetően eladásai növelésével kezdte az évet a BMW AG autógyártó konszern.

A BMW konszern januárban 149 ezer BMW márkájú autót értékesített, 0,8 százalékkal többet mint 2018 januárjában. Kínában eladásai 15,5 százalékkal növekedtek, Európában és hazai piacán, Németországban azonban csökkentek. A BMW konszern a BMW, Mini és Rolls-Royce márkákból együttesen 170 ezer autót értékesített januárban, 0,5 százalékkal többet mint egy évvel korábban. A BMW eladásai szerény növekedésével nem tudta behozni lemaradását a prémium kategóriában piacvezető Mercedes-Benz mögött, holott az 6,7 százalékkal kevesebb, 180 ezer autót értékesített januárban.

A prémium kategória harmadik nagy piaci szereplője, az Audi 144 ezer autót adott el januárban, 3 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál.

Ezt olvasta már?

Minden fél tartja az ígéretét, megépül a debreceni BMW »

4IG 690 (-1,43 ) AKKO Invest 475 (1,06 ) APPENINN 370 (-1,99 ) AutoWallis 81 (3,46 ) CIGPANNONIA 183 (-1,61 ) CyBERG 960 (-6,80 ) DELTA 101 (-1,17 ) Duna House A 3280 (0,61 ) EHEP 3290 (-1,79 ) ENEFI 337 (-2,46 ) FORRAS/OE 1170 (-0,85 ) FUTURAQUA 76 (0,53 ) GSPARK 3500 (-1,69 ) KULCSSOFT 1680 (0,60 ) MASTERPLAST 624 (-0,32 ) MOL 1976 (-1,79 ) MTELEKOM 398 (0,76 ) NORDTELEKOM 30 (-2,94 ) NUTEX 29 (-1,34 ) OPUS 279 (-1,24 ) ORMESTER 11650 (-0,85 ) OTP 11060 (-2,90 ) OTT1 211 (0,48 ) RICHTER 6865 (1,40 ) SET Group 67 (-4,01 ) TAKAREK 532 (-0,75 ) WABERERS 884 (2,55 ) ZWACK 17300 (0,87 )