Szépen kaszált a sportárú gyártó

| forrás:
MTI/Reuters
| olvasási idő: kb. 1 perc

Az Adidas adózott eredménye 17 százalékkal, 632 millió euróra nőtt az idei első negyedévben, amihez különösen hozzájárult, hogy az eladások 40 százalékkal bővültek az online kereskedésben.

Az Adidas negyedéves bevétele 4 százalékkal, 5,883 milliárd euróra nőtt. Az európai értékesítés 3 százalékkal csökkent, Kínában viszont 16 százalékkal bővült. Szakértők szerényebb, 5,8 milliárd eurós negyedéves bevételre és kisebb, 567 millió euró profitra számítottak. Az Adidas árfolyama a frankfurti értéktőzsdén pénteken 10 óra körül 7 százalékos pluszban állt. Az Adidas tavalyi bevétele 8 százalékos növekedéssel rekordszintre, 22 milliárd euróra emelkedett, míg a nettó nyeresége 20 százalékkal, 1,7 milliárd euróra nőtt.

Ezt olvasta már?

Portfolio tisztítás után erős évet zár az MFB csoport »