MTelekom-é a legjobb munkáltatói branddíj

| olvasási idő: kb. 1 perc

A kategóriák feletti fődíjat és a nagyvállalati mezőny arany minősítését is megnyerte a Magyar Telekom a legerősebb munkáltatói márkák versenyén, az Employer Branding Award-on - jutatta el a hírt szerkesztőségünkhöz a Magyar Telekom NyRt.

A Magyar Public Relations Szövetség által alapított díjjal a hazai piac példamutató munkáltatóinak teljesítményét ismerik el.

A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját, vagyis az Employer Branding Award-ot tavaly negyedik alkalommal hirdette meg a Magyar Public Relations Szövetség. A díj célja, hogy jutalmazza a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat, illetve bemutassa és megismertesse azokat a szakmai közönséggel. A legerősebb munkáltatói márkák elismerése egyben ahhoz is hozzájárul, hogy örömtelibbé, igényesebbé és egészségesebbé váljanak a hazai munkahelyek.

 - Egy cég teljesítőképességét, erejét a munkavállalói adják, így a Telekom, mint piacvezető vállalat számára kiemelten fontos, hogy vonzó és hiteles munkáltatói stratégiával igyekezzünk bevonzani és megtartani a MOST munkavállalóit. Hiszek abban, hogy a munkavállalói élmény tudatos fejlesztése egyben komoly piaci előnyt is jelent, hiszen a munkáltatói márkaépítés kiemelt célja, hogy a legígéretesebb tehetségek és a legjobb szakemberek számára mi legyünk az elsőszámú választás – mondta a díj kapcsán Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief HR Officere.

A Magyar Telekom díjnyertes, „MOST munkáltatója” kampány célja, hogy külső és belső aktivitások során digitális eszközök segítségével és élményszerű programok által szólítsa meg meglévő és leendő munkavállalóit. A kampány egyik nagysikerű eleme volt a vállalat rendhagyó gyakornok kiválasztási folyamata, mely során a pozíciók meghirdetése és a gyakornoki ajánlatok átadása között mindössze 24 óra telt el. A lehetőséggel csaknem háromszáz hallgató élt, a beadott pályázatokat pedig a Telekom kilenc fős HR-csapata rekordidő, egyetlen éjszaka alatt dolgozta fel. A toborzás folyamata nemcsak a rendelkezésre álló idő, de az alkalmazott módszerek tekintetében is innovatív volt: az online jelentkezést követően a jelöltek egy játékos digitális kompetenciamérésen vettek részt. A fordulót sikerrel teljesítők videóinterjúkat készítettek, a személyes interjúra pedig az utolsó körre bejutott jelöltek kaptak meghívást. A lehetőség megnyitásáról számított 24 óra elteltével végül a Magyar Telekom új székházában derült ki: 27 új gyakornok nyert felvételt a vállalathoz.

Az MPRSz Employer Branding tagozatának vezetője, Kádár Balázs a díjátadón kiemelte: egyértelműen látszik az a trend, hogy a pályázó vállalatok egyre tudatosabban építik munkáltatói márkájukat.

4IG 1070 (-1,29 ) AKKO Invest 27600 (9,52 ) ANY 1235 (-0,40 ) APPENINN 461 (-1,81 ) AutoWallis 118 (-1,26 ) BIF 295 (1,72 ) CIGPANNONIA 361 (-1,90 ) CSEPEL 688 (-1,43 ) Duna House A 3750 (-5,06 ) EHEP 19800 (-1,00 ) ENEFI 626 (-1,88 ) ESTMEDIA 145 (8,86 ) FORRAS/OE 1000 (1,01 ) FUTURAQUA 105 (-1,13 ) GSPARK 3800 (-0,52 ) MASTERPLAST 714 (-1,11 ) MTELEKOM 439 (0,11 ) NORDTELEKOM 41 (1,35 ) NUTEX 29 (0,35 ) OPUS 440 (-2,22 ) OTP 12600 (1,53 ) OTT1 244 (-0,81 ) PANNERGY 746 (1,36 ) RICHTER 4992 (-0,16 ) SET Group 608 (0,83 ) TAKAREK 654 (0,31 ) WABERERS 1130 (-1,74 )