Bődületes tempóban növekszik a Huawei

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Több mint ötven százalékkal, 38.046 milliárd dollárra nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt a Brand Finance üzleti értékelő és stratégiai tanácsadó cég Global 500 2018 rangsorának értékelése szerint. A vállalat a 25. helyre lépett előre a legnagyobb világmárkákat felvonultató listán, 14 helyet javítva tavalyi pozíciójához képest.

Jó néhány helyet előre

A Brand Finance, a világ egyik vezető, független üzleti értékelő és stratégiai tanácsadó cége minden évben közismert márkák ezreit vizsgálja és rangsorolja. A ranglisták kialakításánál a cég nemcsak a márkaerősségi index-et (Brand Strategy Index), hanem a márkahűséget (Brand Loyalty) és a marketing befektetéseket is vizsgálja.

A Huawei tavaly 25 230 milliárd dolláros márkaértékkel még csak a 39. helyen szerepelt a rangsorban, a mostani mintegy 51 százalékos éves márkaérték-növekedés az ötödik legnagyobb a lista első ötven helyén szereplő vállalat közül (az öt legnagyobb növekedést produkáló cég közül négy kínai). A Brand Finance vezérigazgatója szerint a nagy kínai márkákat mára világszerte minőségi brand-ként ismerik el, David Haigh arra számít, hogy ez a gyors értéknövekedés egyre több szektorban jelenik meg a jövőben.

A Huawei márkaértékének növekedését nem csak a Brand Finance listáján való előrelépés jelzi. A vállalat tavaly a BrandZ Top 100 Legértékesebb Vállalat listáján 49. helyezést érte el, és felkerült az Interbrand 100 legjobb márkát rangsoroló listájára is.

Napi húsz órában az okostelefonunkat nyomkodjuk

Persze nem olyan nehéz ekkora növekedést elérni, ha figyelembe vesszük, hogy mennyit használják manapság az emberek okostelefonjukat. A telefonunkkal a kezünkben kezdődik és ér véget minden hétköznapunk, mégis mindössze a magyarok 29 százaléka tartja magát telefonfüggőnek - ez derült ki a Huawei megbízásából 12 európai országban, köztük Magyarországon készített kutatásból.

Az Ipsos által végzett felmérés szerint a magyarok több mint fele a vécére is gyakran az okoskütyüjével megy, 45 százalékuk ébredés után elsőként a telefonja után nyúl, közel kétharmaduk pedig lefekvés előtt is a mobilját nyomkodja.

ARC

Rubens Menin, a brazíliai MRV Engenharia e Participações S.A (MRV) alapító...

FIGYÚZZ ! ! !

Már közhely, hogy a mesterséges intelligencia miatt munkahelyek szűnnek meg.

Egy új műholdnak köszönhetően hamarosan minden eddiginél gyorsabb lesz a...

KRIPTOVALUTÁK VILÁGA

35 milliárd vont (31,51 millió dollárt) loptak el.

Történelmi jelentőségű kijelentést tett az amerikai tőkepiaci felügyelet...

ÜZLET

Kétmilliárd forint értékű beruházás valósul meg az idén Hajdúszoboszlón.

Ezt olvasta már?

Ha csökken az érdeklődés, lanyhul a kedv »